Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får tilbudt min gode venn Maxi Moralez den lønnen han vil ha. Jeg legger ved to bilder og håper noen kan forklare meg litt. Jeg skjønner det har noe med lønnsbudsjettet mitt? Men hva?

post-186929-0-68302800-1356566697_thumb.jpg

post-186929-0-20390500-1356566710_thumb.jpg

 

Han hadde vært en smud squad player for meg mitt lag, spesielt nå som skadene har bitt seg fast i strupen min. Lambert har jeg kvittet meg med fordi jeg trengte pengene til å signere Maxi, men jeg får ikke lov! Argh!

 

EDIT: Forresten spilte Boruc en av sine siste kamper for Southampton med denne oppvisningen: http://www.youtube.com/watch?v=GMBawrQIMm0

 

Ballen klareres fra Readings 16 meter, flyr heeele veien til Boruc, treffer han midt i planeten og ballen spretter videre i mål. Vis meg et mer idiotisk mål :)

Endret av G27
Lenke til kommentar

Sliter stort med å score mål med, aldri vært noe stort problem i tidligere saves. Men her og nå scorer jeg MAKS 1 mål per kamp, er jeg heldig så kanskje to. Det skal heller ikke stå på sjanser, kan godt ha en 10-15 målsjanser, men spissene klarer bare ikke å sette enkle baller i mål. Meget irriterende, men men.

Lenke til kommentar

Lønnen du kan tilby en spiller er avhengig av hvilken status du gir han i troppen, og lønnsbudsjettet ditt.

 

Han er tilbudt viktig førstelagsspiller på den kontrakten, og jeg får ikke tilbudt mer enn 11 000 pund i uken. Lønnsbudsjettet er som du ser på £600 000 pr uke, den totale lønnen pr dags dato er £475 000 i tillegg til £67 000 pr uke til fremtidige overganger (Destro og Bocchetti). Det utgir £542 000 pr uke i lønnsbudsjett når de to nye signeringene kommer i Juli. Da har jeg jo egentlig nok til å tilby mer til Maxi? Jeg trodde det var slik det fungerte. Hvis jeg har 58 000 i resterende lønnsbudsjett, burde jo jeg kunne tilby mer enn 11 000 i uken?

Lenke til kommentar

Spiller fortsatt på min Rangers save. Kjører over alle i Ligaen så og si 10 poengs ledelse over Celtic med 13 kamper spilt, 35-5 i målforskjell. Spilte mot lille Ayr i cupen (2 div) og kjørte med et andrelag, 1-1 til pause og spilte ganske dårlig (bedre enn dem, men dårlig) tok min half time teamtalk og gikk å gjorde noe mens kampen sto på, 7-1 til meg når jeg kom tilbake hehe morsomt ^^

Lenke til kommentar

Greit nok at det blir skader, men i løpet av to kamper så ender det opp med fire spillere som er ute i mellom 3 uker og 2mnd, det blir bare for dumt. Som jeg skrev så endte det med at en bare var ute noen dager, men allikevel så måtte han byttes ut pga skade. Hvor ofte skjer det i virkeligheten at tre spillere byttes ut pga skade, og kampen etter må to byttes ut pga skade?

Lenke til kommentar

Gikk nettopp på et 5-0 tap mot Tottenham. Største tapet jeg har hatt denne sesongen. Det går helt fint, da jeg allerede er sikret plass i PL neste sesong, men det var frustrerende å se Bale løpe fra egen banehalvdel og putte, mens forsvaret bare rygget og rygget. Det samme gjorde Sandro, men det var fra midtsirkelen. Høyeste ratingen i forsvarsfireren min var 5,4 ^^ Gleder meg til Bocchetti skal stramme opp forsvaret mitt neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...