MartinF Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det må være noe i den nye patchen. DJ_Dark har slitt endel med skader også etter patchen kom. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får tilbudt min gode venn Maxi Moralez den lønnen han vil ha. Jeg legger ved to bilder og håper noen kan forklare meg litt. Jeg skjønner det har noe med lønnsbudsjettet mitt? Men hva? Han hadde vært en smud squad player for meg mitt lag, spesielt nå som skadene har bitt seg fast i strupen min. Lambert har jeg kvittet meg med fordi jeg trengte pengene til å signere Maxi, men jeg får ikke lov! Argh! EDIT: Forresten spilte Boruc en av sine siste kamper for Southampton med denne oppvisningen: http://www.youtube.com/watch?v=GMBawrQIMm0 Ballen klareres fra Readings 16 meter, flyr heeele veien til Boruc, treffer han midt i planeten og ballen spretter videre i mål. Vis meg et mer idiotisk mål Endret 27. desember 2012 av G27 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Lønnen du kan tilby en spiller er avhengig av hvilken status du gir han i troppen, og lønnsbudsjettet ditt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Så det er ikke bare meg som har slitt med plutselig mye skader, altså. Spurte Miles om det. Ingen ting var endret i patchen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Nå veit eg ikkje om eg har fått den nye patchen, men desse skadene begynte å komme helt ut av det blå. Nå har eg ca 1 - 2 spillere som bli skadet for kvar veke. Skal det forsette slik, så har eg ikkje noe lag å stille med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Samme skjedde hos meg. Hadde aldri noen skadeproblemer, men for et par uker siden da patchen kom, rant de inn, spesielt langtidsskader. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Sliter stort med å score mål med, aldri vært noe stort problem i tidligere saves. Men her og nå scorer jeg MAKS 1 mål per kamp, er jeg heldig så kanskje to. Det skal heller ikke stå på sjanser, kan godt ha en 10-15 målsjanser, men spissene klarer bare ikke å sette enkle baller i mål. Meget irriterende, men men. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Lønnen du kan tilby en spiller er avhengig av hvilken status du gir han i troppen, og lønnsbudsjettet ditt. Han er tilbudt viktig førstelagsspiller på den kontrakten, og jeg får ikke tilbudt mer enn 11 000 pund i uken. Lønnsbudsjettet er som du ser på £600 000 pr uke, den totale lønnen pr dags dato er £475 000 i tillegg til £67 000 pr uke til fremtidige overganger (Destro og Bocchetti). Det utgir £542 000 pr uke i lønnsbudsjett når de to nye signeringene kommer i Juli. Da har jeg jo egentlig nok til å tilby mer til Maxi? Jeg trodde det var slik det fungerte. Hvis jeg har 58 000 i resterende lønnsbudsjett, burde jo jeg kunne tilby mer enn 11 000 i uken? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Så absolutt. Må være noe feil.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har alltid vært sånn på FM. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Spiller fortsatt på min Rangers save. Kjører over alle i Ligaen så og si 10 poengs ledelse over Celtic med 13 kamper spilt, 35-5 i målforskjell. Spilte mot lille Ayr i cupen (2 div) og kjørte med et andrelag, 1-1 til pause og spilte ganske dårlig (bedre enn dem, men dårlig) tok min half time teamtalk og gikk å gjorde noe mens kampen sto på, 7-1 til meg når jeg kom tilbake hehe morsomt ^^ Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Skadeproblemer: det var på sin plass. Jeg hadde ca en skade i året før denne patchen, nå er det mye mer realistisk. Punktum finale på den saken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Det er realistisk at du hver uke får en skade på 3-6 måneder på en spiller? 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Greit nok at det blir skader, men i løpet av to kamper så ender det opp med fire spillere som er ute i mellom 3 uker og 2mnd, det blir bare for dumt. Som jeg skrev så endte det med at en bare var ute noen dager, men allikevel så måtte han byttes ut pga skade. Hvor ofte skjer det i virkeligheten at tre spillere byttes ut pga skade, og kampen etter må to byttes ut pga skade? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Blir det så mye skader som det er nå på spille at eg ikkje kan stille med et lag, så gir eg opp spillet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Det sier litt om et lag når den beste offensive midtbanen, den beste høyrevingen, den beste defensive midtbanen, den beste midtstopperen og den beste høyrebacken er en og samme person. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Da er vel det på tide å få inn noen nye kjøp Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Gikk nettopp på et 5-0 tap mot Tottenham. Største tapet jeg har hatt denne sesongen. Det går helt fint, da jeg allerede er sikret plass i PL neste sesong, men det var frustrerende å se Bale løpe fra egen banehalvdel og putte, mens forsvaret bare rygget og rygget. Det samme gjorde Sandro, men det var fra midtsirkelen. Høyeste ratingen i forsvarsfireren min var 5,4 ^^ Gleder meg til Bocchetti skal stramme opp forsvaret mitt neste sesong. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Greit nok dette!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Da er vel det på tide å få inn noen nye kjøp Har 2500kr/uke igjen på lønnsbudsjettet, skal jeg skaffe nye spillere så må det gjøres med en pistol mot tinningen deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå