Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse instruksjonene man får tilbakemelding om at en spiller er vant til å spille med høyere tempo, eller mer direkte spillestil osv. Er det noe konkret jeg kan gjøre for å få de til å spille slik de er "vant til"? Å om mulig, vil det bedre spillet hos spillerene også da?

 

Du kan selv velge hvor hvordan du vil at hver enkelt spiller skal spille. Hvis du er på taktikkvelgeren så har du muligheten der til å gå inn på hver enkelt spiller. Der kan du feks velge at spilleren skal spille mer direkte. Hvis de er vant til å spille med høyere tempo så kan du øke tempoet i spillet ditt, bare pass på at flere spillere sikkert ikke er vant til å spille med FOR høyt tempo heller.

 

Alle tilbakemeldinger du får under kamper er potensielt sett ting du burde fikse på for at spillerne skal spille slik DE er vant til ja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse instruksjonene man får tilbakemelding om at en spiller er vant til å spille med høyere tempo, eller mer direkte spillestil osv. Er det noe konkret jeg kan gjøre for å få de til å spille slik de er "vant til"? Å om mulig, vil det bedre spillet hos spillerene også da?

 

Du kan selv velge hvor hvordan du vil at hver enkelt spiller skal spille. Hvis du er på taktikkvelgeren så har du muligheten der til å gå inn på hver enkelt spiller. Der kan du feks velge at spilleren skal spille mer direkte. Hvis de er vant til å spille med høyere tempo så kan du øke tempoet i spillet ditt, bare pass på at flere spillere sikkert ikke er vant til å spille med FOR høyt tempo heller.

 

Alle tilbakemeldinger du får under kamper er potensielt sett ting du burde fikse på for at spillerne skal spille slik DE er vant til ja :)

 

Ja jeg fant det! Tusen takk for det! Skal prøve litt nå å fikse på det og se om jeg kanskje får mindre slike tilbakemeldinger etterhvert :) En annen ting jeg lurer litt på, hvor gir man tilbakemeldinger fra til spillerne i pausen om at du har troen på dem eller at man er skuffet over spillet deres osv. er ikke det noe som er i spillet lengre? jeg kan ikke finne det ihvertfall :hmm:

Lenke til kommentar

Så hvilke lag skal folk starte med når spillet blir gitt ut? For meg står det mellom Palermo eller Blackpool. Eller kanskje jeg velger et lag i Spania. Gidder ikke å starte med United tror jeg, artigere å bygge opp et veldig bra lag selv.

 

Om jeg skaffer meg spillet (som er tvilsomt da jeg bare kjøper annenhver utgave og jeg kjøpte FM 2012) så blir det Fulham. Det er bare noe jeg må. Også blir det Vauxhall Motors etter det! :D

Lenke til kommentar

Fikk Beta selv faktisk. Til sist. Jeg gjør vel som jeg alltid gjør. Kjører et game der jeg starter i norsk andredivisjon og ser hvor ferden bringer meg (akkurat nå er det faktisk Vindbjart jeg bruker). Etterpå regner jeg med at jeg starter helt ned i Blue Square N/S. Vet ikke hvilke lag som har kommet opp, men håper på at Slough har kommet seg i gang.

 

Ellers ser det nye opplegget litt interessant ut, men foreløpig er det noe uoversiktlig. Må leite frem bl.a. der hvor jeg ber assistenttreneren min la være å fornye ungdomskontrakter. Jeg er heller ikke sikker hvilke egenskaper som er gode å ha for en sportsdirektør.

 

En annen ting jeg har bitt meg merke i er at jeg har enda ikke fått tak i noe nyere og sterker maskin enn en gammel Lenovo N200. Den klarte fint å kjøre fm2012, men det ser ut som den sliter lit mer med fm2013. Det er bl.a. en del tregere i oppstarten enn fm2012. Vi får se hvordan dette videreutvikler seg. Håper også at når betaen blir oppdatert så fungerer fullskjermen bedre, for akkurat nå må jeg kjøre spillet i vindu. Det samme skjedde vel med demoen til fm2012 i fjor, men det ble fikset på fullversjonen...

Lenke til kommentar

Det nye skinet er jeg fornøyd med, men enkelte steder er det umulig å se hva som står da skriften er samme farge nesten som skin. Men jeg håper dette er noe de gjør noe med til spillet kommer ut. Hvor finner man forresten lagpolitikk? Og hvor gir man tilbakemeldinger før kamp, i pausen og etter kamp, er dette noe som ikke er med lengre? Kan ikke finne disse tingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...