Patrick123 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Huff, må få banket inn i hodet at det jeg ser på banen "ikke egentlig skjer". Holder på å få hemoroider når begge stopperne mine løper vekk fra motstanderen slik at han får fri bane og kan jokke ballen i mål. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Slike situasjoner har nok frarøvet meg flere tiår av livet mitt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Judge player potential, Working with youngsters, Tactical Knowledge, Determination, Man Management Spør DJ om hvor mange laptoper han har knust det siste året, da Edit: Og så ny patch, Changelog osv :ph34r: :ph34r: Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Noe eg ikkje skjønner. Noen spillere går det ikkje ann å spørre etter lån og noe kan man spørre om lån ein gang også mister man muligheten vist låne blir avvist. Kva har dette seg? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Etter den nye patchen så får eg opp ekstremt med nyheter hver eneste dag, 50-60. Dette er i Online spill, meg og en kompis er kommet til 2016. Ikke veldig interessert i å starte på nytt. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Samme har skjedd med meg. Endte opp med å fjerne pre-match informasjon fra alle ligaene og etter det har det i stor grad stoppet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Samme har skjedd med meg. Endte opp med å fjerne pre-match informasjon fra alle ligaene og etter det har det i stor grad stoppet. Prøve det samme selv, må selvsagt fikses denne feilen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Feil? Det tar deg rundt 15 sek å fikse og du er kvitt problemet. Bruker mer tid på å whine her enn å fikse det. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Feil? Det tar deg rundt 15 sek å fikse og du er kvitt problemet. Bruker mer tid på å whine her enn å fikse det. Hva i all verden er det så feiler deg, stått opp på feil bein. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Når jeg har lav forsvarslinje med raske midtstoppere i tillegg så har jeg en anker og en DM foran dem, og jeg setter konring eller defansiv på instrukser, hvordan er det da mulig å bli kontra på, har også vært flere tilfeller der dårligere motstander går på Messi raider gjennom stoppere og alt og skårer på meg,. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Når jeg har lav forsvarslinje med raske midtstoppere i tillegg så har jeg en anker og en DM foran dem, og jeg setter konring eller defansiv på instrukser, hvordan er det da mulig å bli kontra på, har også vært flere tilfeller der dårligere motstander går på Messi raider gjennom stoppere og alt og skårer på meg,. Dette er vanlig kost for meg også. Innlegg er kanskje det eg slippe inn mest på. Har prøvd det meste når det kommer til taktikk, men blir enkelt å legge inn når Backene egentlig bare springer ved siden av motstanderen. Har også disse målene der "dårlig" spillere løper gjennom alt, gjerne fra midtbanen Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Er det mulig å fjerne Ass. manager fra treningsplikter og kun ha han som ass. manager for å kunne få en ny tilgjengelig trenerplass? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Dette er vanlig kost for meg også. Innlegg er kanskje det eg slippe inn mest på. Har prøvd det meste når det kommer til taktikk, men blir enkelt å legge inn når Backene egentlig bare springer ved siden av motstanderen. Har også disse målene der "dårlig" spillere løper gjennom alt, gjerne fra midtbanen Innlegg ja, hvordan kan jeg glemme det, geezuzz.. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Lenge siden jeg spilte FM12, og kjøpte meg nettopp FM13. Starter med Huddersfield. Har kun valgt de engelske ligaene som spillbare, og en del andre europeiske ligaer som "synlige" eller hva det var. Det er dessverre utrolig mange spillere som ikke eksisterer i databasen, hvorfor ikke? Fordi jeg ikke valgte spillbar? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har du satt på stor database? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Nei, det har jeg sikkert glemt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er da greit å være verdens 12. mest verdifulle klubb. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har tenkt å kjøpe dette til brodern i julegave, men ser at jeg kan få det for 250kr på steam sammenlignet med 399 på elkjøp og platekompaniet. Tror du han bryr seg om han får det digitalt? Mvh Fattig student Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg foretrekker digitalt foran en fysisk kopi, men det er vel veldig individuelt sikkert. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Digitalt -> Fysisk tbh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå