Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg har lav forsvarslinje med raske midtstoppere i tillegg så har jeg en anker og en DM foran dem, og jeg setter konring eller defansiv på instrukser, hvordan er det da mulig å bli kontra på, har også vært flere tilfeller der dårligere motstander går på Messi raider gjennom stoppere og alt og skårer på meg,.

Lenke til kommentar

Når jeg har lav forsvarslinje med raske midtstoppere i tillegg så har jeg en anker og en DM foran dem, og jeg setter konring eller defansiv på instrukser, hvordan er det da mulig å bli kontra på, har også vært flere tilfeller der dårligere motstander går på Messi raider gjennom stoppere og alt og skårer på meg,.

 

Dette er vanlig kost for meg også. Innlegg er kanskje det eg slippe inn mest på. Har prøvd det meste når det kommer til taktikk, men blir enkelt å legge inn når Backene egentlig bare springer ved siden av motstanderen. Har også disse målene der "dårlig" spillere løper gjennom alt, gjerne fra midtbanen

Lenke til kommentar

 

 

Dette er vanlig kost for meg også. Innlegg er kanskje det eg slippe inn mest på. Har prøvd det meste når det kommer til taktikk, men blir enkelt å legge inn når Backene egentlig bare springer ved siden av motstanderen. Har også disse målene der "dårlig" spillere løper gjennom alt, gjerne fra midtbanen

Innlegg ja, hvordan kan jeg glemme det, geezuzz..

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg spilte FM12, og kjøpte meg nettopp FM13. Starter med Huddersfield. Har kun valgt de engelske ligaene som spillbare, og en del andre europeiske ligaer som "synlige" eller hva det var. Det er dessverre utrolig mange spillere som ikke eksisterer i databasen, hvorfor ikke? Fordi jeg ikke valgte spillbar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...