Sveern Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Hvis noen vil ha så kan dere sikkert få det jeg har, legger ved en torrent her: graphics.rar.torrent Endret 9. desember 2012 av Sveern Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Korrupt fil match day 1.utslagsrunde i CL mot Real Madrid, ikke lagret siden forrige sesong. Rullerende autosave for the win Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Sliter med å finne et lag i fransk 3. divisjon. Vil helst ha et lag som er tippet så lavt som mulig, men problemet er at enten har de alt for stor stadion (20 000 tilskuere) eller så liker jeg ikke navnet Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor er det et problem at stadioen er for stor?^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Etter fiaskoen i CL der jeg ryker ut i gruppespillet vinner jeg like gjerne EL. Endret 9. desember 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Lite norske spillere der. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Sterk prestasjon læll, selvom grekerne ser ut til å ha vært best. Kommer jo nesten ingen gode norske regens, og alle gode virkelige spillere spiller jo enten i utlandet, utenfor hans rekkevidde, eller i RBK, så den skjønner jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Som Thommasen sier, vanskelig med norske spillere. Har et par norske spillere. Grekerne var nok best ja, men deilig var det likevel. Straffene var jeg uten tvil best. Vant jo semien 9-2 sammenlagt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor er det et problem at stadioen er for stor?^^ Fordi jeg vil begynne på bunnen! Nå har jeg endelig valgt et lag, SC "Peppy-le-peu" eller noe hva faen det het. Forresten, hvordan fungerer 4-2-3-1 og 4-3-1-2 på FM13? Jeg har alltid like de formasjonene og med det laget jeg har passer det å bruke to offensive vinger. Hva med 4-2-3-1 med brede vinger? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Og igjen. I en finale vil jeg spille med de beste. Da blir det fort de utenlandske. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 4-2-3-1 eller 4-5-1 som jeg sier, fungerer både med vinger og tre OMS (AMC) som i FM 12. Nøkkelen ligger i tildeling av roller. Selv trikser jeg mellom 4-5-1 med vinger og OMS hjemme, og 4-5-1 med DMS borte. Funker fjell. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Bare så jeg forstår deg rett: 4-5-1 hjemme? x--x--x--x ------------ ---x---x--- x----x----x ------x----- Og 4-5-1 borte? Eller bruker du den samme som den øverste formasjonen, bare med OMS trukket ned som DMS? x--x--x--x -----x----- x--x--x--x ----------- -----x----- Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hjemme: riktig. Borte: samme, bare trekker ned OMS'en til DMS. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ok, altså de samme formasjonene jeg har fått mye gøy med i både FM10 og 12. Får se om jeg henter inn noen nye spillere eller om jeg satser på å bygge litt økonomi i år, målet en uansett å unngå nedrykk. Har bestemt meg for å starte med "Stade Athletique Spinalien Épinal" også kalt SAS Epinal (med sånn høyrevridd femi fransk tøddel og e'en). Greie stadionforhold, 6-8000 tilskuere og forventet å havne på 19. plass. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 x--x--x--x ------------ ---x---x--- x----x----x ------x----- x--x--x--x -----x----- ---x--x--- x---------x -----x----- kjører dette selv på mange filer, hvertfall når jeg ikke er topplag Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kjører klassisk 4-4-2 med ML og MR ^^ funker som f Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Dere klagde på lite norsk. Har han her da. Dessuten har jeg 10 HG-spillere i klubben, samt fler er på vei til å bli det. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Stakkars Everton, ingen vil ha kontrakt ^^ 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Dere klagde på lite norsk. Har han her da. Not bad! Er vel den beste norske spilleren i spillet med de statsa? Sykt urealistisk at en 19-åring skal ha 20 i decisions. Hvor mange stjerner har han på current ability/potential ifølge speiderne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå