Thommesen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 SS av talentet! Kan ikke tease med at det er det største talentet ever, og så ikke vise ham Siden jeg også spiller med Glimt. Her er overgangene mine første to sesonger: Min viktigste spiller: Største talentet mitt: Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Ble så mye bilder på en post ^^ Her er han iaff, trene litt på fart så blir det bra Edit Legge til bilde er en bra ting Endret 1. desember 2012 av Syncz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 To fine regens der! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Bebe i tippeligaen Passer nok bedre der irl også! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Blir kvalm av mennesker som viser Profile, og ikke Attributes. Endret 1. desember 2012 av DurinVIII Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hvorfor vises ikke databasen min når jeg skal prøve å starte en ny save på FM13? Og ja, da tenker jeg karrierespill. Ingen? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Blir kvalm av mennesker som viser Profile, og ikke Attributes. huh? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Pause med bodø saven (hehe jaaha) og startet på rangers igjen, vant ligaen med ganske god margin (2 div) enda ikke ferdigspilt og eeendlig slo jeg Celtic ut av cupen (semi) 1-0 =D Edit: Sesongen ferdig, vant 5-0 mot Inverness i Cupfinalen og som jeg trodde knuste de andre i serien. 97 poeng (2 hadde 59) +72 i målforskjell ;P Edit2: oi oi styreformannen har forventninger! Har spyttet in hele 4! millioner kr! Bare å sprette sjampisen nå. 400k å kjøpe for, blir nok free transfer... Igjen... Edit3: Ikke mye liv he i dag Siden jeg vant cupen i fjor er jeg nå regnet som en større klubb en Celtic og jeg er i 1 div trololo. Hentet Deco til klubben, mest som coach, men er player coach så er en god backup på midten. Også hentet M'Bohli i mål, Cisovsky høyreback og Mkrtchyan (no idea, greie stats) på midten. Solgte noen scrubs som spilte bra i 2 div til heeelt fine priser (Ross Perry til Huddersfield 2.1 mill og Barrie McKay til Sheff Utd for 3.25 mill) som gav meg lønnsbudsjettet jeg trengte for de spillerene ^^ Endret 2. desember 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvor mange spillere bruker dere å ha i troppen? Jeg liker å ha god dekning, men vil ikke ha for god heller, for å si det sånn. Problemer med roteringen, osv. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Øhm, hvor lang tid tar det før man kan spørre om ny kontrakt etter å ha fått ny? Kontrakten min drev å gikk ut, og jeg ville ikke skrive ny før eventuelt opprykk var sikra. Dagen jeg sikra opprykk spurte jeg etter ny kontrakt og fikk tilbud med engang, men klarte å sette at den skulle gå ut samme tid som den forrige. Lenke til kommentar
freakdude Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva er nytt i Fm13?? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Hva er nytt i Fm13?? Kopiert fra første-post An improved 3D match engineNew staff roles (including director of football) Enhanced media interaction New online functionality and global management leaderboards National tax policy (for transfers) Deeper training options Renovated user interface Lenke til kommentar
fytech Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Noen som kan hjelpe meg? Spillet crasher og jeg får denne meldingen etter jeg har lastet inn saven og spilt 2-3 kamper. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Bare 4-5 dager igjen til jeg kan kjøpe FM13! Men har kommet så langt på FM12... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Noen værre? Holdt på å få hjerteinnfarkt mot slutten av denne kampen.. Serenity now! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hadde 1-11 med bodø glimt ^^ Lenke til kommentar
Gorato Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Til dere som vil ha en leken tyrker på laget. Skaff dere Muhammed Demirci på free transfer! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har gutten i Glimt, men har lånt ham bort til Serie A to år på rad. Cilleneren Villenueva er bedre. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Skal lage en game i Adeccoligaen sammen med noen kompiser. Skal starte med Sarpsborg og er ute etter gode spillere som kan tenke seg å signere for klubben min. Har ett budsjett på kroner 0!!. Lån er også aktuelt Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå