DJ_Dark Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Strandberg er jævlig god. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har ikke solgt noen av ungutta;p Har solgt Givet, nunes , og et par andre gjøker som jeg synes var for gamle OG for dårlige:P Skal sjekke ut Strandberg:=) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Du burde hente Strandberg, han er trossalt en hardcore Roversfan i virkeligheten også. Skulle opprinnelig spille for BRSCN i årets supportercup, men tror han fikk en skade som satt han ut. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Vet han er god bare skøyet litt ^^ Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Og der! Vant jeg serien med 91 poeng! 25 seire, 16 uavgjort og 5 tap! +43 i målforskjell. 2. Plass kom på 79 poeng. Så vil si jeg vant med stor margin:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har omsider skaffet meg FM, men får ikke installert det fordi jeg tydeligvis er pålogget på Steam på en annen pc. Aner ikke hvilken. Hva faen skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Å logge inn på Steam på den PC-en du vil være på Steam på har alltid virket for meg. Den andre blir logget av automatisk. Endret 30. november 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Det fungerer faen ikke på mac. Trykker på «Finder» -> «Programmer» -> «Steam» = Du kan ikke åpne programmet Steam fordi noen andre bruker det. Be den andre brukeren om å avslutte programmet, og prøv på nytt. Fuck off. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Her bli det liv, Rai Rai! http://bildr.no/view/1331282 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nå har jeg prøvd å logge på Steam på en annen pc, logge av igjen og deretter prøvd å logge på på mac-en. Fungerer fortsatt ikke. Gir opp. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Raí var ganske god på 90tallet Legger rangers saven litt til side (sluppen inn 4 mål på 15 kamper, blir litt overkill xD) og starter en med bodø glimt, Braaten herjer, 8 mål på 5 kamper Endret 30. november 2012 av Syncz Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hvorfor vises ikke databasen min når jeg skal prøve å starte en ny save på FM13? Og ja, da tenker jeg karrierespill. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Londak leker seg utpå 16 meteren, hoppet nesten i taket når dette skjedde XD Endret 30. november 2012 av Syncz Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 I spillet mitt så er Norge medlem av EU, anno 10 jul 2016. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har alltid vært sånn, siden vi er del av EØS. På FM regnes det som EU. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nope, land er både rangert i EU og EØS på spillet, sjekk selv! Verden - Nasjoner - Avtaler John Carew ble forresten nylig manager i ViF etter at han ble en flopp i LSK under min ledelse. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Noen som har et tips om hva eg skal gjøre med Arsenal laget mitt, de to første sesongene gikk det veldig bra, den dårlige perioden begynte i slutten av andre, den har bare forsatt. Eg har faktisk gått så langt at eg spiller bare med kommentarer fordi de aldri scorer i 3D, trenger ialefall 5-6 sjanser alene med keeper før de setter den, et annet problem som eg sliter med når eg ser i 3D er at spillerne ofte bare står i ro, nekter å sentre ballen, blir taklet og mister ballen. Ofte i forsvar, og da scorer motstanderen som ALLTID er effektiv på dette spillet. Vet ikke hvor mange kamper eg har tapt med 20-3 til min favør i antall skudd. Endret 30. november 2012 av Raul07 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Men i svarte helvete.... Hvordan kan man overkjørte et Tromsø som var ubeseiret i serien, også tape 4-1 mot Sogndal runden etterpå? Jaja, det er vell straffen for å kjøre 100% norsk under 20år, da blir det varierende prestasjoner.. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Yuup, han har virkelig kommet seg opp her i verden 4 kamper igjen av serien og leder med 12 poeng, burde klare det hehe. Ble slått ut av cupen i Semien så gjorde det greit der, selv om styret ble sur :S (slått ut av hønefoss) Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Rykket lett opp denne sesongen med Bodø/Glimt og har oppdraget å holde oss oppe i tippeligaen denne sesongen. Hentet inn mange nye spillere og støtteapperat. Spillere: Bébé (som vist før her) Free Transfer Håkon Skogseid - Free Transfer fra Viking (rykket ned ) Ebrahim Mirzapour - Free Transfer fra Paykan Kristian Onstad - 20k fra Ull/Kisa Ludvig Balteskad Rinde - 20k fra Tromsdalen (rykket ned) Fredrik Klock - 80k fra Hødd Michael Karlsen - 300k fra Ranaheim Jo Sondre Aas - 400k fra Sandefjord Fredrik Torsteinbø - 550k fra Sandnes Ulf Trygve Yttervik - 450k fra Fredrikstad (helt syk regen, har ikke sett noe lignende fra Norge... Ever ) Hentet litt støtteapperat også, ikke så intr det, men en ting om virkelig overrasket meg var karen under her... Søkte rundt etter en ny Assistent siden jeg liker å ha noen til å ta half time team talk og han kom opp på realistisk overganger, slo til uten å blunke *Edit bilde nr 2. ooops. Leder aldri laget selv under treningskamper, men den der... xD Tapte mot Anzhi 0-5 etterpå ;P Edit2 Hentet Steffen Iversen som backup fra Free Transfer etter jeg solgte en av spissene mine Endret 1. desember 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå