Everket Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Bare lurer, hvordan reagerer supporterne i FM13 på det som egentlig er helt forståelige tap? Ble temmelig irritert når jeg spilte med et lag i 4. divisjon og ble trukket mot Fulham i FA-cupen. Jeg tapte 2-1 og fansen ville nærmest lynsje meg etter tapet Vet enkeltkamper har lite å si i det store og hele, men for faen! Ja det lurer jeg også voldsomt på. Noe av det mest irriterende på fm12, og i tidligere utgaver er hvor random og lite logikkk de lå bak supporterne og styret sin reaksjon på enkelte kamper. Da kanskje spesielt cup kamper. I det store og det hele hadde det veldig lite å si om styret eller supporterne var skuffet etter et slikt tap som du beskriver, men det ødela ufattelig mye for "immersion". Spesielt når du styrer et lag litt ned i divisjonen, så får man en kul trekning på hjemmebane mot et premier league lag feks, men så klager styre og eller supportne etter et tap. Jeg blir utrolig oppgitt av slikt vås. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Trening: Skuddtrening.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Vant 2-0 tilslutt. Null stress. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Kjempe! Er Brann i 2021 og skal få ny Styreformann. Kommer en fyr fra Peru som sier han e villig til å sprøyte inn 43mill pund i klubben, så får han jobben, og sier at ingen invisteringer i den nærmeste framtid.. Mothafucka! Nei der tok de pinad å oppgraderte alt av treninings anlegg til 22mill pund =) Endret 29. november 2012 av Existence Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Det har skjedd før, og det skjedde igjen! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Enda ikke kommet over at du har ter Stegen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ja, sorry. Får klage på dommern som annullerte Midtsjøs mål på overtid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Skikkelig CRAP finale ble det og, mot verdens mest effektive fuckings jævla lag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Damn, jævla kjip den der! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Flere som må øve på skuddtrening Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Noen her som har erfaringer ang. bruk av playmakere. Kan det, med de rette spillerene tilgjengelig, fungere å spille med både en fremskutt og en dyptliggende playmaker, eller går det i dass? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tror det krasjer veldig. tbh. Uten å ha prøvd det noe spesielt selv. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Funket meget bra på FM12 Termo. Har dog ikke testet det ut på FM13. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har prøvd det med blanda suksess. Gikk bort fra det tilslutt. Syns iallefall det funka mye bedre på 12'ern ja. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Sliter virkelig med å få noen forsvars spillere til Blackburn. Som er bedre enn de jeg har, og de suger..-.- Endret 29. november 2012 av elx90 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Seriøst. Sliter virkelig med å få noen forsvars spillere til Blackburn. Som er bedre enn de jeg har, og de suger..-.- Strandberg, Capuano, Sinval (høyreback). For all del ikke selg Hanley! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 scorer 2 selvmål og du anbefaler han! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Han har vært den beste spilleren i laget mitt de siste tre sesongene. Aldri vært skadet, spiller ca. 50 kamper i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå