Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Bare lurer, hvordan reagerer supporterne i FM13 på det som egentlig er helt forståelige tap? Ble temmelig irritert når jeg spilte med et lag i 4. divisjon og ble trukket mot Fulham i FA-cupen. Jeg tapte 2-1 og fansen ville nærmest lynsje meg etter tapet :hrm: Vet enkeltkamper har lite å si i det store og hele, men for faen!

 

Ja det lurer jeg også voldsomt på. Noe av det mest irriterende på fm12, og i tidligere utgaver er hvor random og lite logikkk de lå bak supporterne og styret sin reaksjon på enkelte kamper. Da kanskje spesielt cup kamper. I det store og det hele hadde det veldig lite å si om styret eller supporterne var skuffet etter et slikt tap som du beskriver, men det ødela ufattelig mye for "immersion".

 

Spesielt når du styrer et lag litt ned i divisjonen, så får man en kul trekning på hjemmebane mot et premier league lag feks, men så klager styre og eller supportne etter et tap. Jeg blir utrolig oppgitt av slikt vås.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempe! Er Brann i 2021 og skal få ny Styreformann. Kommer en fyr fra Peru som sier han e villig til å sprøyte inn 43mill pund i klubben, så får han jobben, og sier at ingen invisteringer i den nærmeste framtid..

Mothafucka!

 

Nei der tok de pinad å oppgraderte alt av treninings anlegg til 22mill pund =)

Endret av Existence
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...