Adriano Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hvordan funker egentlig denne beta-testen? Er det slik at hvis jeg fothåndsbestiller, uansett fra hvor, så får jeg spille beta helt til release? Og får jeg eventuelt fortsette på den gamle beta-saven min, når hele versjonen kommer ut? Ja og ja. Bruker du banneret på toppen av thedugout-forumet, og taster inn rabattkoden under der, får du det til £25, som må sies å være en meget bra pris. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Så flott! Takker for et meget godt tips, Adriano. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hvordan funker egentlig denne beta-testen? Er det slik at hvis jeg fothåndsbestiller, uansett fra hvor, så får jeg spille beta helt til release? Og får jeg eventuelt fortsette på den gamle beta-saven min, når hele versjonen kommer ut? Ja og ja. Bruker du banneret på toppen av thedugout-forumet, og taster inn rabattkoden under der, får du det til £25, som må sies å være en meget bra pris. Jeg bestilte det fra GameStop. Har ikke fått noe Betanøkkel enda jeg bestilte digital versjon. Det kan nok derfor være lurt å se rundt for å få tak i Betaen. Tipper den linken der oppe er bedre... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jøss, fikk akkuratt mail fra CDON om at FM var sendt. Er vel sperra på Steam frem til 2. november da? Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Enkleste er og kjøpe det fra Steam. 50 euro. Eller kjøpe det fra CDON til 250 kr pluss at du får det på release-dagen Hvordan får du tatt i bruk betaen når du bestiller fra CDON? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Fikk en mail med key selv. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 ok, får vente å se da Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jøss, fikk akkuratt mail fra CDON om at FM var sendt. Er vel sperra på Steam frem til 2. november da? Allerede? det var tidlig. Jeg har også bestilt fra CDON, men har ikke fått noen mail enda. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Fikk betakoden på mail i dag 1 time etter jeg bestilite. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg bestilte fra CDON, fikk betakoden på mail og spillet i posten idag god stemning Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Overrasket over at det er mulig å installere det allerede nå. Trodde ikke det ble åpnet før 2. nov. Jaja, skal ikke klage. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er det ikke forskjell på innstallering og spilling? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kan spille det også. Da jeg kjøpte Dishonored på PC måtte jeg vente til Steam låste det opp. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Får bare spille den betaen frem til 2. november... Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva er inntrykket til folket som har fått prøvd betaen så langt? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Virker litt bugga, så det ødelegger helhetsinntrykket litt. Men generellt sett så har jeg en god følelse, tror det blir en veldig bra årgang. Et par nye ting, et par greier som er gjort om. Ikke bare en ny skin, som har vært tilfellet ved et par tilfeller. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Er enig, tror det blir veldig bra etter noen timer når jeg har vent meg til det nye utseende og hvor alle funksjoner er. Merker at det er noen bugs ja, noe som ødelegger nå! Men dette er sikkert fikset til release. Hvis jeg starter spill i 2012, vil alle overganger som har skjedd i løpet av dette året skje i spillet da og? eller hvordan fungerer dette Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Forsvarsspillere følger ikke løp. Markering på innløp er elendig, noe som fører til latterlig mange mål fra cross. Er ofte man kommer fri på kanten, og da står stoppere og backer bare å ser på innløpene. Er sinnsykt irriterende. Selv om man bruker mannsmarkering og tett markering, så gjør det ingen forskjell. Den artigste buggen er når man skyter ballen igjennom nettet og scorer Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jess, er jo broken match engine. Håper og forventer at det er fiksa 2. november. Lenke til kommentar
zHem_ Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hvordan spiller man mot hverandre online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå