Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en ekstremt bra start med Havant & Waterlooville, scorte i bøttevis og slapp inn få mål. Jeg slipper forsatt inn lite mål, men nå klarer spillerne mine aldri å score lengre?? De skyter i hytt og pine, 20 meter over og til side for mål, de bare sparker ballen ett sted og håper på det beste virker det som. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for at spillerne kan finne tilbake til den scoringsformen som var? jeg er klar over å trene skuddtrening er en mulighet, men har ikke mulighet til å skaffe en kjempegod trener til det i denne divisjonen lavt nede. Men det må da finnes andre muligheter, eller? Hadde vært flott med noen tips her :)

Lenke til kommentar

Virus på side 38. bumper tråden til 39

 

Virus?

 

Anyways, min rangers save tøffer og går, endelig får jeg kjøpe spillere igjen, men ikke før transfer deadline var over, så hentet noen free transfer regens. Trengtes for laget mitt er veeeldig tynt atm (måtte la mange gå til free transfer pga høye lønninger) får se til januar om jeg får noe nytt blod inn, men med 5 mill så er det ikke mye å hente.

 

Har ikke sluppet inn mål enda i serien (5 kamper, 4 wins) og tøffer videre i league cup og challenge cup (slo St. Mirren fra Premier League (straffer vel å merke, men 4 førstelagspillere skadet)

 

Mange spillere begynner å bli veeldig gamle da, så blir spennende å se ;)

 

*Edit HELVETES CELTIC!!! Slo meg ut av 2 cuper i fjor og nå slår de meg ut av League Cup, igjen... Hvorfor møter jeg dem heeeele tiden :(

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Virus?

 

 

 

Ble nektet tilgang og fikk beskjed i chrome om at det var noe på forrige side.

 

Er på jobb, så føler ikke for å sjekke nå. Kan se om jeg fremdeles får meldingen i ettermiddag...

 

 

 

Prøvde ut Rangers selv. Gikk 11 kamper uten å slippe inn mål, før jeg møtte Celtic i cupen. Vant allikevel 3-1. Synes det ble for lett, så jeg gikk tilbake til Brann og Pro Patria.

 

Får se om jeg fortsetter med Rangers igjen når jeg føler for å sanke litt acivements :)

Lenke til kommentar

En alvorlig feil ble oppdaget og applikasjonen lukkes. En feilrapport er generert i:

C:/User/Andreas/Documents/Sports Interactive/Football manager2013/crash dumps/FM 2013 v.13.1.3.334767

Hva kan jeg gjøre for å få dette fikset dette?

 

det der fikk jeg også hver gang på de forrige fm spillene, vet ikke om det hadde med pcen eller med spillet å gjøre, ble bare så frustrert. Å det er utrolig kjipt når det skjer etter at du har spilt en stund uten å lagre, det skjedde flere ganger, tok sånn autosave hver uke på spillet, men det var allikevel utrolig surt når det skjedde hele tiden. Har heldigvis ikke hendt på fm13 hos meg, men skulle ønske det var en løsning på akkurat det der, for det burde ikke vært lov at en skal få opp noe sånn.

Lenke til kommentar

Huff har mer skader de 2 første mnd denne sesongen enn hele fjorsesongen... Med en mindre stall og ^^ Mange unggutter som får prøvd seg iaff :D

 

Og må bare spørre resten her, Lee Wallace (min desidert beste spiller, er dere et ok lag og trenger en venstre back/wingback kjøp han uten å nøle ;) spiller 5.6 til pause, jeg bytter ikke bare pga det er... Lee Wallace, han kommer tilbake og sender 2 assist og blir banens beste. Gjør det hele tiden for mine beste spillere. Flere som har denne tendensen? ^^

Endret av Syncz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare lurer, hvordan reagerer supporterne i FM13 på det som egentlig er helt forståelige tap? Ble temmelig irritert når jeg spilte med et lag i 4. divisjon og ble trukket mot Fulham i FA-cupen. Jeg tapte 2-1 og fansen ville nærmest lynsje meg etter tapet :hrm: Vet enkeltkamper har lite å si i det store og hele, men for faen!

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff har mer skader de 2 første mnd denne sesongen enn hele fjorsesongen... Med en mindre stall og ^^ Mange unggutter som får prøvd seg iaff :D

 

Og må bare spørre resten her, Lee Wallace (min desidert beste spiller, er dere et ok lag og trenger en venstre back/wingback kjøp han uten å nøle ;) spiller 5.6 til pause, jeg bytter ikke bare pga det er... Lee Wallace, han kommer tilbake og sender 2 assist og blir banens beste. Gjør det hele tiden for mine beste spillere. Flere som har denne tendensen? ^^

 

Gjør samme greia, skal MYE til før jeg bytter ut messi for å si det slik. Nå skal det sies at han som regel spiller bra. Men den ene gangen jeg bytta han ut var det en god beslutning, Ademilson kom inn og putta 2 og sikret seieren for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...