ReaveЯ Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Noen som kan anbefale en ganske decent midtstopper for mitt Blackpool? har 18 mill kr tilgjengelig nå. Er i championship. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 strandberg Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvilket år? Er i 2012 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ser du i det hele tatt vitsen med å ha andre utpå banen med han i mål? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Sliter litt med det, ja. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fornøyd Er så rått det der. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fornøyd Released on a free transfer? wtf... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ja, det tenkte jeg og. At ingen plukket han opp på 5 mnd er enda sykere. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ah, free transfers... husker jeg fikk superstjerner som Diego, Robinho og Henry på free transfer på CM 03-04 og knuste all motstand. Har fortsatt å prøve å finne gratis spillere på alle senere versjoner etter det. På FM12 fikk jeg blant annet Messi Noe av det beste med spillet, akkurat det der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ah, free transfers... husker jeg fikk superstjerner som Diego, Robinho og Henry på free transfer på CM 03-04 og knuste all motstand. Har fortsatt å prøve å finne gratis spillere på alle senere versjoner etter det. På FM12 fikk jeg blant annet Messi Noe av det beste med spillet, akkurat det der. Har vel aldri fått en stjerne i storform på free transfer. Fikk dog Cristiano Ronaldo som 32 åring til Roma, hvor han ble toppscorer på en halv sesong på FM09. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Nei, når jeg fikk Messi var han 28 år gammel og han hadde vært ute med et ganske stygt benbrudd i lang tid, men selv da er han jo bedre enn 99,99% av alle spillerne på spillet, og bare det å hente et sånt navn til klubben er jo verdt lønna man betaler. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvordan utvikler jeg best ett talent? ved å sette fokus på at spilleren skal lære seg å bli bedre på alle de forskjellige ferdighetenetene som er viktig for spilleren i den posisjonen han spiller i, eller ved å fokusere på ett tungt fokus kun på en eller noen få ferdigheter? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Først og fremst må jo spillere kunne bli et talent, det er jo ikke alle som kan dette! Men hvis han er spiss feks, så har du fokus på å la han spille mange kamper, kanskje låne han ut til klubber slik at han får prøve seg på førstelaget. Du burde også sette fokus på å trene de ferdighetene som kreves av den typen spiss du ønsker at han skal være. 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Først og fremst må jo spillere kunne bli et talent, det er jo ikke alle som kan dette! Men hvis han er spiss feks, så har du fokus på å la han spille mange kamper, kanskje låne han ut til klubber slik at han får prøve seg på førstelaget. Du burde også sette fokus på å trene de ferdighetene som kreves av den typen spiss du ønsker at han skal være. jeg forstår, håper jeg kan få utviklet talentet til noen av spillerne mine da som jeg ser på som potensielle talenter, hadde vært gøy takk for svar Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har nok funnet en ny taktikk å satse på http://youtu.be/F1ctG2Guo94 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Haha, frekk variant! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Der har du frekt mål! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Sykt fett at det i det hele tatt går an! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå