MartinF Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) * Spoiler for de som leser saverapporten min på FMNorge * -- Moussa Sow, for et beist. 32 år gammel, bøtter inn mål denne sesongen. Nå sist mot Aston Villa. Kunne hatt dobbel hattrick på 30 min, fikk en i stanga på overtid også. Endret 21. november 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 * Spoiler for de som leser saverapporten min på FMNorge * -- Moussa Sow, for et beist. 32 år gammel, bøtter inn mål denne sesongen. Nå sist mot Aston Villa. Kunne hatt dobbel hattrick på 30 min, fikk en i stanga på overtid også. han spilte eg mot i CL finalen nettopp Manchester United - Fenerbatche Men hvor har du fått den Layouten ifra? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva er forskjell på hovedfysioterapaut og vanlig fysio? Bumper denne. En ting til: Er Welling United langt nede i de engelske divisjonene og sliter veldig med skader. Hvordan forebygger jeg disse? Får skader hver kamp. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Layouten er vel den fra Classic mode(uten å ha prøvd classic mode selv) Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Bumper denne. En ting til: Er Welling United langt nede i de engelske divisjonene og sliter veldig med skader. Hvordan forebygger jeg disse? Får skader hver kamp. Tja, kjør mindre press, lettere taklinger, kanskje du har for hard trening? Leste også at jo fler og jo bedre fysioterapauter jo har, jo mindre skader vil komme http://www.guidetofootballmanager.com/staff/staff-roles#physios Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Men hvor har du fått den Layouten ifra? FMC skin for FM13 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Startet en ny save med Rangers, favorittlaget i Skottland. Må få dem større en Celtic igjen Hentet inn en del spillere fra Free Transfer. Lee Bowyer, Jason Koumas, Mikael Fossell (alle dem har scoret hehe) og siste (har ikke akseptert kontrakt enda) Cristiano Zanetti Totalt utspilte Aberdeen i cupen. Lover bra dette =D ble bare 1-0 men de hadde ingen skudd på mål ^^ Endret 21. november 2012 av Syncz 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Da var Naymar, Alba og Gøtze kjøpt inn før den nye sesongen med United starter. Evra, Nani, Valencia og Young måtte vike plassen for de nye stjernene. Håper neste Sesong blir like bra. Vant PL og CL sist sesong Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Noen som spiller online? Sikkert vært artig å lagd en liga for oss på diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Var snakk om det for en stund siden. Jeg har satt innkjøp av spillet på hold til det evt. blir en realitet! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hvordan er systemet med spillerutvikling i år? Er det noen endring i antall talenter og kvaliteten på dem etter hvert som en liga blir bedre? Dersom Tippeligaen skulle havne på samme nivå som Premier League, vil det komme flere norske talenter? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Noen som har prøvd ut Alex Smithies i Fm 13?? Stort keeper talent i tidligere spill iallefall(Fikk forsåvidt ikke sjekket i Fm12 heller) Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Han var relativt grei i FM12, ikke verdensklasse, men god for mitt Fulham! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Smithies spilte vel som førstekeeper for klubber på nedre halvdel av PL eller som reservekeeper i toppklubber (prøvde hente ham på free transfer med chelsea selv ) i mine 2012-spill. Fikk gjerne et par landskamper og. Tipper han blir omtrent lik. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Når man skriver under en kontrakt med en spiller, så lurer jeg på det med lojalitetsbonus, er dette en engangssum? Samme agenthonorar? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ja det er riktig, dette er en engangssum. Om du ikke får signert spilleren fordi han krever for mye i lønn kan du skru opp denne som faen, både på spilleren og agenten! Da får du han alltid Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Når man skriver under en kontrakt med en spiller, så lurer jeg på det med lojalitetsbonus, er dette en engangssum? Samme agenthonorar? Det er engang-sum ja Noe jeg lurer på er angående lån/utlån av spillere. På tidligere versjoner har det vel verdt sånn at det er en engangs-sum? Ser nå at det står månedlige avdrag. Jeg fikk f.eks et tilbud på Joshua King på 400k i en slik sum. Noe som er litt rart når han er verdt 500k, og jeg har han overgangslistet med 1 mill i startpris. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvis du går inn og ser på budet så vil du jo se om det er snakk om lån og månedlige bidrag eller en engangssum, og det er ikke noe spesielt at det blir bydd under det spilleren er verdt. Virker som klubbene er litt gjerrige når det gjelder det der i år... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har ikke blitt så ekstremy mye tid med FM så langt, kanskje litt smålei Hadde jo en drøm å forsette med Malaga på dette spillet også som eg gjorde på FM2012, der spilte eg faktisk helt fram til 2024, Malaga ble etterhvert det beste laget i verden. Vant absolutt alt. Akkurat nå er eg Villarreal. Rykket selvsagt enkelt opp fra Segunda med over 100 poeng der, gått greit i La liga. 3-4-4 er ikke noe skandale start siden klubben ikke har noe penger. Solgte Rossi før sesongen for 170mill, av de pengene fikk eg 50 av styret. Det ble jo egentlig en stor feil å selge han, planen var å få inn flere unge gode spillere men endte med å sitte igjen med 30% av salgspengene så ble det fort mye vanskeligere enn eg håpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå