Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Spoiler for de som leser saverapporten min på FMNorge *

--

Moussa Sow, for et beist. 32 år gammel, bøtter inn mål denne sesongen. Nå sist mot Aston Villa. Kunne hatt dobbel hattrick på 30 min, fikk en i stanga på overtid også.

1353525059.png

1353525060.png

han spilte eg mot i CL finalen nettopp :D Manchester United - Fenerbatche :)

Men hvor har du fått den Layouten ifra? :)

Lenke til kommentar

Bumper denne. En ting til: Er Welling United langt nede i de engelske divisjonene og sliter veldig med skader. Hvordan forebygger jeg disse? Får skader hver kamp.

Tja, kjør mindre press, lettere taklinger, kanskje du har for hard trening? Leste også at jo fler og jo bedre fysioterapauter jo har, jo mindre skader vil komme :)

http://www.guidetofootballmanager.com/staff/staff-roles#physios

Lenke til kommentar

Startet en ny save med Rangers, favorittlaget i Skottland. Må få dem større en Celtic igjen ;)

Hentet inn en del spillere fra Free Transfer. Lee Bowyer, Jason Koumas, Mikael Fossell (alle dem har scoret hehe) og siste (har ikke akseptert kontrakt enda) Cristiano Zanetti

Totalt utspilte Aberdeen i cupen. Lover bra dette =D ble bare 1-0 men de hadde ingen skudd på mål ^^

Endret av Syncz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man skriver under en kontrakt med en spiller, så lurer jeg på det med lojalitetsbonus, er dette en engangssum? Samme agenthonorar?

Det er engang-sum ja

Noe jeg lurer på er angående lån/utlån av spillere. På tidligere versjoner har det vel verdt sånn at det er en engangs-sum? Ser nå at det står månedlige avdrag.

Jeg fikk f.eks et tilbud på Joshua King på 400k i en slik sum. Noe som er litt rart når han er verdt 500k, og jeg har han overgangslistet med 1 mill i startpris.

Lenke til kommentar

Har ikke blitt så ekstremy mye tid med FM så langt, kanskje litt smålei :hmm: Hadde jo en drøm å forsette med Malaga på dette spillet også som eg gjorde på FM2012, der spilte eg faktisk helt fram til 2024, Malaga ble etterhvert det beste laget i verden. Vant absolutt alt. Akkurat nå er eg Villarreal. Rykket selvsagt enkelt opp fra Segunda med over 100 poeng der, gått greit i La liga. 3-4-4 er ikke noe skandale start siden klubben ikke har noe penger. Solgte Rossi før sesongen for 170mill, av de pengene fikk eg 50 av styret. Det ble jo egentlig en stor feil å selge han, planen var å få inn flere unge gode spillere men endte med å sitte igjen med 30% av salgspengene så ble det fort mye vanskeligere enn eg håpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...