Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før 14/15 sesongen begynner liverpool-laget mitt å bli meget bra:

 

Keeper: Ter Stegen og regen

Forsvar: Corchia - Skertl - Agger - Enrique, Johnson - Kelly - Coates - Robinson

Midtbane: M'Vila - Fabregas - Xhaka, Lucas - Allen - Gerrard

Angrep: Suarez - Belhanda - Lamela - Llorente -Sterling - Nem, Borini

 

Har £50M å handle for, og tenker å forsterke forsvaret. Før denne sesongen fikk je belhanda, m'vila og Corchia på bosman, som er helt ok. Gikk nettopp glipp av grekeren til schalke, som heller ville til Lyon av snåle grunner..

 

Tips til forsvarere? Zouma er drømmen, men St. Etienne vil jo ha £70M

 

Hvordan gjør Ter Stegen det for deg? og hvor måtte du ut med for han?

Tror jeg selv betalte 325 mill eller noe i den duren, men jeg har bytta ut valdes med han nå så, heftig fremgang bare på den ene sesongen jeg har hatt han i stallen!

Lenke til kommentar

Ter Stegen gjør det veldig bra for meg. Betalte £12M + £5M etter 50 kamper for han, syns jeg fikk han til en meget god pris. Dog skulle han doble lønnen sin etter første sesongen, så nå har han £95 000 i uka(noe jeg syns er mye) Men, han er vel kanskje den beste keeperen i spillet, så hvorfor ikke.

 

Edit:

Legger ved laget mitt pdd :-)

post-47219-0-59594800-1353493278_thumb.png

Endret av Maynard James
Lenke til kommentar

Ter Stegen gjør det veldig bra for meg. Betalte £12M + £5M etter 50 kamper for han, syns jeg fikk han til en meget god pris. Dog skulle han doble lønnen sin etter første sesongen, så nå har han £95 000 i uka(noe jeg syns er mye) Men, han er vel kanskje den beste keeperen i spillet, så hvorfor ikke.

 

Edit:

Legger ved laget mitt pdd :-)

 

Hvordan er Ballbehandlingen/Grep på han i FM13? Husker det ikke gikk over 14 for meg, på FM12 ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...