Bosch Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva betyr "rigid" i fm sammenheng? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ingen røde kort? Nei. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva betyr "rigid" i fm sammenheng? Hvis jeg skal gjette ville jeg tippe på flexibility Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hva betyr "rigid" i fm sammenheng? Hvor har du sett det? Har sett i noen forum der man skal velge mellom rigid eller fluid på fm, men vet ikke hva det betyr.. Endret 21. november 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Rigid betyr vell stram organisering, mens fluid er mer flytende hvor spillere kan vandre mer fritt ettersom hvor det passer seg. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Før 14/15 sesongen begynner liverpool-laget mitt å bli meget bra: Keeper: Ter Stegen og regen Forsvar: Corchia - Skertl - Agger - Enrique, Johnson - Kelly - Coates - Robinson Midtbane: M'Vila - Fabregas - Xhaka, Lucas - Allen - Gerrard Angrep: Suarez - Belhanda - Lamela - Llorente -Sterling - Nem, Borini Har £50M å handle for, og tenker å forsterke forsvaret. Før denne sesongen fikk je belhanda, m'vila og Corchia på bosman, som er helt ok. Gikk nettopp glipp av grekeren til schalke, som heller ville til Lyon av snåle grunner.. Tips til forsvarere? Zouma er drømmen, men St. Etienne vil jo ha £70M Hvordan gjør Ter Stegen det for deg? og hvor måtte du ut med for han? Tror jeg selv betalte 325 mill eller noe i den duren, men jeg har bytta ut valdes med han nå så, heftig fremgang bare på den ene sesongen jeg har hatt han i stallen! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Ter Stegen gjør det veldig bra for meg. Betalte £12M + £5M etter 50 kamper for han, syns jeg fikk han til en meget god pris. Dog skulle han doble lønnen sin etter første sesongen, så nå har han £95 000 i uka(noe jeg syns er mye) Men, han er vel kanskje den beste keeperen i spillet, så hvorfor ikke. Edit: Legger ved laget mitt pdd :-) Endret 21. november 2012 av Maynard James Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ter Stegen gjør det veldig bra for meg. Betalte £12M + £5M etter 50 kamper for han, syns jeg fikk han til en meget god pris. Dog skulle han doble lønnen sin etter første sesongen, så nå har han £95 000 i uka(noe jeg syns er mye) Men, han er vel kanskje den beste keeperen i spillet, så hvorfor ikke. Edit: Legger ved laget mitt pdd :-) Hvordan er Ballbehandlingen/Grep på han i FM13? Husker det ikke gikk over 14 for meg, på FM12 ihvertfall... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Var 12 da jeg fikk han, og har hatt han på handling trening. Nå er den oppe i 14 etter 1 sesong. Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Var 12 da jeg fikk han, og har hatt han på handling trening. Nå er den oppe i 14 etter 1 sesong. Hmm, ok. Kom relativt fort opp i 14 husker jeg, men så stagnerte det der gitt... Jeg spiller uansett med Man Utd, så jeg er sikra toppkeeper i De Gea(Som jeg forøvrig mener er ett av de største keepertalentene i spillet). Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Har en Chelsea save, vant PL, men vant ikke CL, rart jeg ikke har fått sparken hehe.. 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Har en Chelsea save, vant PL, men vant ikke CL, rart jeg ikke har fått sparken hehe.. Hehe Fm har valgt å ikke ta med Abramovich på spille for å unngå nettopp de der Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Er det noen som har tips til en erstatter til Marek Hamšík og fellaini? er i sommervinduet 2015 er arsenal så har: Ramsey, wilshere, som spiller der. Endret 21. november 2012 av igxx Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det noen som har tips til en erstatter til Marek Hamšík og fellaini? er i sommervinduet 2015 er arsenal så har: Ramsey, wilshere, som spiller der. Du kan sjå på Paul Pogba eller Nick Powell kan de vere noko? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Du kan sjå på Paul Pogba eller Nick Powell kan de vere noko? de er nok begge et par sko størrelser for små slik at jeg kan greie kvadrubelen igjen :S Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 FM why you fuck me over again -.- 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva er forskjell på hovedfysioterapaut og vanlig fysio? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Stadionen min har en tilskuerkapasitet på 7.000, likevel hadde jeg 11.800 tilskuere på min forrige hjemmekamp I smell a bug in the ass. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Noen som har prøvd online modusen, bra? kunne lagd en diskusjon.no liga Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tips til en god Chief Scout? Har for øyeblikket Moggi, men han legger opp etter sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå