Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan legger jeg nye "skins" til Fm13 inn i Fm mappen så dem blir tilgjengelig i spillet? :)

Step 1

Download the skin and Extract the file (using either 7-Zip for Windows or The Unarchiver for Mac).

Step 2

Move the folders you extracted into your skins folder:

Win Vista/7/8: C:\Users\<username>\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2013\skins

Win XP: C:\Documents and Settings\<username>\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2013\skins

Mac OS X: /Users/<username>/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2013/skins

Create the folder "skins" if it doesn't exist.

Step 3

Start the game and go to Preferences screen and Interface tab.

You should see "[skinnavn]" as an option in the skin drop down of the Overview box.

Hit the Confirm button.

Lenke til kommentar

Om det er riktig eller ei spiller ikke så stor rolle for meg. At èn eller to spillere i troppen ikke vil yte like mye som de andre på laget under trening går meg hus forbi. Jeg er Manager, og du har å trene like mye som de 23 andre som alle har et "tungt" treningsprogram. :)

 

Er ihvertfall det jeg tenker til meg selv, hver gang "misfornøyd med treningsmengden" meldingen popper opp.

Endret av Rottingflesh
Lenke til kommentar

Dette har jeg alltid lurt på også, er ofte man får meldinger om at en spiller er missfornøyd med treningen, bør man endre til lett trening da? man bør vel ha tung trening på det en spiller trenger om spilleren skal få mest mulig ut av potensialet sitt eller? :hmm:

Hehe, syns spillerne mine klager veldig fort på sant :)

 

Men nå trener jeg ungguten Powell i united. trener "fremskutt playmaker" med "tung" trening. er de da sann at alle egenskapene spilleren trenger som "fremskutt playmaker" blir trent da?

Lenke til kommentar

Før 14/15 sesongen begynner liverpool-laget mitt å bli meget bra:

 

Keeper: Ter Stegen og regen

Forsvar: Corchia - Skertl - Agger - Enrique, Johnson - Kelly - Coates - Robinson

Midtbane: M'Vila - Fabregas - Xhaka, Lucas - Allen - Gerrard

Angrep: Suarez - Belhanda - Lamela - Llorente -Sterling - Nem, Borini

 

Har £50M å handle for, og tenker å forsterke forsvaret. Før denne sesongen fikk je belhanda, m'vila og Corchia på bosman, som er helt ok. Gikk nettopp glipp av grekeren til schalke, som heller ville til Lyon av snåle grunner..

 

Tips til forsvarere? Zouma er drømmen, men St. Etienne vil jo ha £70M ?

Lenke til kommentar

Da er jeg endelig i gang med FM13 jeg også. Har fått kjørt to treningskamper med Molde og merker allerede noen små irritasjonsmomenter.

 

For det første så tar Nordstrand Jacobsen (Sportsdirektør) og godtar utlån av unge, lovende spillere jeg har tatt opp i A-stallen og som jeg hadde planer om å gi spilletid.. Og kampsimuleringen virker som rene Texas til tider.

 

Første treningskampen mot Alcoyano endte til slutt 6-3, og alle tre baklengsmålene mine var noen helt abnorme keepertabber hvor keeper tilsynelatende får skudd midt mot ansiktet å blokker det rett i eget mål, eller et sleiv skudd som tilsynelatende glir mellom beina og liggende... At sånne tabber kan komme i ny og ned er en ting, men tre i samme kampen? Samtidig blir det gjort feberredning på feberredning av samme keeper ellers i kampen da forsvaret mitt ser ut som juniorspillere når det gjelder samhandling og etterlater seg gigantiske rom som motspillere kan utnytte og tidvis ser alle fire ut til å være statister mens motstanderen kan bare spare spare i mellom alle fire på de mest finurlige måter i ren slow-motion.

 

 

Offensivt er det langt bedre, her er det flikk flakk i ren Barcelona stil til tider, og i andreomgang setter jeg inn et rent juniorlag å måtte se litt vanntro at de fortsatte på samme måte med fire, fem, seks trekk på direkten som broderte seg igjennom hele motstanderlaget og hvor angrepsspiller bare dundrer den i mål på direkten.

 

Og i typisk Molde stil så scores det ikke på kontringer som ender med 1-mot-1 alene med keeper, men scoringer i langt vanskeligere situasjoner på direkten det måker rett inn.

 

 

Men som sagt det er veldig mye snodig forsvar og keeperspill, og det gjelder både eget lag og motstander, hadde et frispark fra egen banehalvdel som skytes rett opp og sneier hodet på en forsvarspiller som tilsynelatende finner det unødvendig å hoppe for å ta den, rett på hode til min angrepsspiller som bare kan sette den i mål bak en keeper som har slott rot midt på streken uten interesse for ball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...