Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Har aldri spilt FM 12, men spilte en del FM 11 før jeg forhåndskjøpte FM13. Opplever at det er mye mer vanskelig å skaffe gode resultater på sistnevnte enn FM 11. Er det mange som føler det samme (spiller da med den komplette simuleringen)?

 

Hva menes det forresten med at spilleren "så ut til å skru av" etter en teamtalk. Er det bare en liten glipp i oversettelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veeeldig overrasket. Spilt veldig dårlig den siste halvdel av sesongen men klarte med et nødskrik å sikre PL seieren foran united og city, 79, 78, 78 poeng. Mine 10 siste kamper har vært 2 seier, 6 uvgjort og 2 tap. Så liga cup og liga første sesong med Everton... Aldri gjort det så bra før ;P. Coleman var skadet de siste 3 mnd og så måtte bruke Jagielka på høyre for solgte hibbert og fikk ikke erstatteren jeg ville ha og null penger igjen hehe.

 

Får se hvor mye jeg får kjøpe for og om jeg skal kjøpe en erstatter for Coleman eller bare en rotasjonsspiller... Trenger også ny stopper for Distin begynner å ta på årene, bytter ut pienaar og naismith også så en sentral AM hadde vært supert xD

 

Edit: Tror du jeg får 3-4 kvalitetsspillere for 5 millioner kr? ;p Regner med alt penger jeg fikk fra å vinne PL var å dekke underskuddet jeg hadde i fjor :p

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Endte til slutt opp en på 2. plass jeg da i årets første sesong med RBK, Aalesund vant serien, og de vant også cupen xD

 

Men denne første sesongen var meget jevn og jeg kunne ha vunnet hadde jeg ikke tapt den siste kampen som var mot Stabæk.

 

Legger med ett bilde av tabellen ved sesongslutt og stallen min ;)

post-55687-0-06461700-1353272731_thumb.png

post-55687-0-46823600-1353272763_thumb.png

Lenke til kommentar

Villarreal er et lag eg kan anbefale, en kose sesong før alvoret starter! Endte opp med over 100 poeng i Segunda, sliter litt mer i La Liga men ingen krise med 3-3-4 etter 10 kamper spilt. Eneste som bekymrer er vel at laget aldri er gode to kamper på rad. Spilte ball i hatt med Valencia borte, ble spilt ball i hatt av Athletic hjemme før eg knuste Sevilla borte :hmm: Sevilla ledet La Liga på dette tidspunktet. Måtte selge Rossi for å få inn flere spillere i stallen, kjøpte en spiller eg aldri har lagt merke til, Belfodil. Prestert over alle forventinger med 6 mål på 10 kamper.

Lenke til kommentar

Er det flere som opplever at stolepskudd statistikken er latterlig høy? på 30 kamper nå, så har jeg én eneste kamp der kampen har mindre enn 2 stolpeskudd. Det meste var på 5 stolpeskudd for mitt lag, og 3 på det motsatte. Helt absurd! Det er også en voldsomt hvor mange mål som kommer av stang inn, eller tverrligger inn. Det er nesten halvparten om jeg skal overdrive litt.

 

Etter å ha googlet det litt, så ser det jaggu ut som jeg ikke er den eneste som har lagt merke til dette. Håper dette blir justert til neste patch, for det der er jo rett og slett overdrevet tåpelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...