U1ven Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Har aldri spilt FM 12, men spilte en del FM 11 før jeg forhåndskjøpte FM13. Opplever at det er mye mer vanskelig å skaffe gode resultater på sistnevnte enn FM 11. Er det mange som føler det samme (spiller da med den komplette simuleringen)? Hva menes det forresten med at spilleren "så ut til å skru av" etter en teamtalk. Er det bare en liten glipp i oversettelsen? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Spill med engelsk du, er en mye bedre opplevelse ;P Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg spiller med norsk, synes ikke det er så ille jeg! Det betyr at spilleren ble demotivert av det du sa Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Veeeldig overrasket. Spilt veldig dårlig den siste halvdel av sesongen men klarte med et nødskrik å sikre PL seieren foran united og city, 79, 78, 78 poeng. Mine 10 siste kamper har vært 2 seier, 6 uvgjort og 2 tap. Så liga cup og liga første sesong med Everton... Aldri gjort det så bra før ;P. Coleman var skadet de siste 3 mnd og så måtte bruke Jagielka på høyre for solgte hibbert og fikk ikke erstatteren jeg ville ha og null penger igjen hehe. Får se hvor mye jeg får kjøpe for og om jeg skal kjøpe en erstatter for Coleman eller bare en rotasjonsspiller... Trenger også ny stopper for Distin begynner å ta på årene, bytter ut pienaar og naismith også så en sentral AM hadde vært supert xD Edit: Tror du jeg får 3-4 kvalitetsspillere for 5 millioner kr? ;p Regner med alt penger jeg fikk fra å vinne PL var å dekke underskuddet jeg hadde i fjor Endret 17. november 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Høres kanskje litt dumt ut, men når treneren anbefaler at en spiller settes på et treningsprogram for å jobbe med sin taktiske rolle. Hvilket fokus skal jeg sette spilleren på? Det er inget taktikk valg. Edit: Hadde en brainfart..fant ut av det. Endret 18. november 2012 av Makiavelli Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Til Egersundresearcheren Jeg er nå i september 2015, og Egersund er fremdeles med i 2 divisjon. i 2012 havnet de på 11. plass, i 2013 var de på 8 plass, i 2014 havnet de på 11. plass igjen. Så langt i sesongen ligger de på 5. plass, 11 poeng bak Ålgård som leder avdeling 3 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Endte til slutt opp en på 2. plass jeg da i årets første sesong med RBK, Aalesund vant serien, og de vant også cupen xD Men denne første sesongen var meget jevn og jeg kunne ha vunnet hadde jeg ikke tapt den siste kampen som var mot Stabæk. Legger med ett bilde av tabellen ved sesongslutt og stallen min Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Amanatidis og Manninger! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Helvete så mange spillere du har. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg liker og ha en bred stall Men Prica, Ørlund og Iversen forlater klubben ved nyttår. Regner med å kvitte meg noen flere spillere også, pluss at jeg kommer til å hente inn noen, men der får jeg vente og se hvor mye penger jeg får og kjøpe for. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Villarreal er et lag eg kan anbefale, en kose sesong før alvoret starter! Endte opp med over 100 poeng i Segunda, sliter litt mer i La Liga men ingen krise med 3-3-4 etter 10 kamper spilt. Eneste som bekymrer er vel at laget aldri er gode to kamper på rad. Spilte ball i hatt med Valencia borte, ble spilt ball i hatt av Athletic hjemme før eg knuste Sevilla borte Sevilla ledet La Liga på dette tidspunktet. Måtte selge Rossi for å få inn flere spillere i stallen, kjøpte en spiller eg aldri har lagt merke til, Belfodil. Prestert over alle forventinger med 6 mål på 10 kamper. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er det flere som opplever at stolepskudd statistikken er latterlig høy? på 30 kamper nå, så har jeg én eneste kamp der kampen har mindre enn 2 stolpeskudd. Det meste var på 5 stolpeskudd for mitt lag, og 3 på det motsatte. Helt absurd! Det er også en voldsomt hvor mange mål som kommer av stang inn, eller tverrligger inn. Det er nesten halvparten om jeg skal overdrive litt. Etter å ha googlet det litt, så ser det jaggu ut som jeg ikke er den eneste som har lagt merke til dette. Håper dette blir justert til neste patch, for det der er jo rett og slett overdrevet tåpelig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har ikke merket det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Begynner å bli lei av Chelsea-saven min, har lyst til å prøve et nytt lag, noen tips? Kriterer: talenter, bra økonomi, midt på tabellen lag..spiller ingen rolle hvilken liga.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Endte som nr seks på tabellen. Scorte like mange mål som laget som vant, og slapp inn like mange som to av de som rykka ned. Mye mål og god underholdning da, i det minste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har tenkt på Stade Rennais noen ganger. De siste 4 savene på FM12 og FM13 har laget spyttet ut franske talenter. Vet dog ikke hvordan økonomien er og tabellen, men regner med top half finish på dem. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Thnx, skal teste ut dette laget når jeg kommer hjem, kommer på spillere som M`Villa ihvertfall.. Og jeg vet at Cech har spilt der hehe.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Begynner å bli lei av Chelsea-saven min, har lyst til å prøve et nytt lag, noen tips? Kriterer: talenter, bra økonomi, midt på tabellen lag..spiller ingen rolle hvilken liga.. Vitesse? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 synes det ser så dumt ut at når to klubber byr på en spiller av deg, så står det: "alle to lagene har lagt inn bud på spilleren" Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Vitesse? Skal sjekke, thnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå