MartinF Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) For et trist syn... Endret 16. november 2012 av MartinF 4 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jupp, fuck City lissom! Vant the double i Norge, endelig er økonomien i pluss Dette er det første FM som jeg faktisk har slitt med økonomien. Har på tre sesonger kun fått ett bud over 1-mill på en av spillerne mine, og har uten alle de fantastisk urealistiske spillersalgene fra tidligere FM, gått dundrende i minus. Jeg sto virkelig ovenfor sportslig suksess eller konkurs. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Har du fått noen skambud på spillerne dine? Det er det jeg får, men mine skambud på andre spillere blir som sagt aldri akseptert så jeg forstår lite... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Faktisk ikke så mange skambud på mine spillere, men noen få har det vært. Alle som er gode har jeg satt en verdi på selv, som i hvertfall holder unna bud på kr 0 og lignende. Første sesongen fikk jeg faktisk hentet to spillere med skambud på kr 0, men nå er alle gode spillere med latterlig lav verdi, umulig å få tak i. Tallenter verdt 25.000kr skal de ha 3mil osv for. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Har hatt et problem i FM13, ikke så ille, men blir irritert i lengden. Når jeg bytter på laget fø en kamp har det en tendens til å bomme på den spilleren jeg egentlig byttet noe brutalt. Skulle bytte in Naismith for Mirallas for en cup kamp så sto plutselig baines der fremme når jeg startet. Min 1 bytte ftw Endret 16. november 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Husker du å sette taktikken din før du starter en kamp som starttaktikk? Om ikke skjer dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 188 høy, kjør på med styrketrening, pørfekt oppspillspunkt.. Såklart ikke. Tren fart, mye bedre. Har du fått noen skambud på spillerne dine? Det er det jeg får, men mine skambud på andre spillere blir som sagt aldri akseptert så jeg forstår lite... Merker det der. Drittbud på egne spillere, mens klubber sier nei til bud på 60M ++ for spillere som er verdt 200.000-2M. Har hatt et problem i FM13, ikke så ille, men blir irritert i lengden. Når jeg bytter på laget fø en kamp har det en tendens til å bomme på den spilleren jeg egentlig byttet noe brutalt. Skulle bytte in Naismith for Mirallas for en cup kamp så sto plutselig baines der fremme når jeg startet. Min 1 bytte ftw Irriterende det der. En annen spiller enn han jeg drar blir flyttet på. Tidvis temmelig frustrerende. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Husker du å sette taktikken din før du starter en kamp som starttaktikk? Om ikke skjer dette. som DJ Dark sa rett over her, det er problemet, ikke det du skriver hehe Edit Skjedde igjen mot Tottenham, Skulle bytte Jelavic med Vossen så ble Naismith spiss istedet for. Endret 16. november 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jaja, gjennom 1 sesong, så har eg fått sparken 2 ganger. Og spilte nettopp kvallik mt Kongsvinger, og greide meg akkurat! Sliter virkelig med FM 13 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Temmelig fornøyd med hoppet. Gikk opp fra rundt 94. plass til 53. plass over klubber i Europa, eller 66 plasser som FM selv skriver. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Merker det der. Drittbud på egne spillere, mens klubber sier nei til bud på 60M ++ for spillere som er verdt 200.000-2M. Ja, og så blir vel spillerne sur i trynet over at jeg ikke er villig til å la dem diskutere kontrakt med den andre klubben. Jeg er spent fremfor denne sesongen: vil jeg få et normalt bud på en av mine spillere, eller blir det samme søla... Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Er en del merkelige forventninger når det kommer til hvor mye som skal bys for spillere ja. Har kjøpt en del, spesielt unge spillere. Verdt kanskje 60k, må jeg betale 70 mill for å få de, fantastiske taltenter selvfølgelig, men dog! Har også kjøpt noen mer rutinerte travere i 20-21 åra, må MANGE mill over det de faktisk er verdt for å få de. Mens når jeg selger spillere forventes det at de kan betale 100 mill under det de er verdt, merkelige greier.. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Da har eg endelig fått skaffet meg Nelson Rivas Håper han kan påvirke laget mitt på samme måte som han gjorde sist! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) 3-1 seier over united i Liga cup finalen Drage og Strandberg spiller begge over 9 . Slått ut tidlig i FA cupen, men leder ligaen med 4 poeng over united med 1 kamp midre spilt. I like what I see Endret 16. november 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 ^ Norsk Research i ett nøtteskall.... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Andre som ikkje får opp grep som alternativ på trening for keeper? Får beskjed fra assistenten om han keeperen min må trene på det, men er jo ikkje mulig når den ikkje er av alternativ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Har det blitt annonsert en patch for å fikse de problemene med blant annet økonomien som mange ser ut til å oppleve? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Andre som ikkje får opp grep som alternativ på trening for keeper? Får beskjed fra assistenten om han keeperen min må trene på det, men er jo ikkje mulig når den ikkje er av alternativ Du må trene ballbehandling (handling), grep går under den kategorien Ta en titt her: http://www.footballm.../fm2013/?id=222 Endret 17. november 2012 av Celusion Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Kan noen som har spilt endel sesonger se hvordan det ligger an med Egersund? De skal ligge i andre div, men hadde vært interessant å se om de har rykka opp/ned. Har ikke spillet ennå, så får ikke sjekka selv. (Er researcheren deres, så en fordel å vite om jeg har gjort de for gode/dårlige, til neste innsending av data ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå