Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, fuck City lissom!

 

Vant the double i Norge, endelig er økonomien i pluss :) Dette er det første FM som jeg faktisk har slitt med økonomien. Har på tre sesonger kun fått ett bud over 1-mill på en av spillerne mine, og har uten alle de fantastisk urealistiske spillersalgene fra tidligere FM, gått dundrende i minus. Jeg sto virkelig ovenfor sportslig suksess eller konkurs.

Lenke til kommentar

Faktisk ikke så mange skambud på mine spillere, men noen få har det vært. Alle som er gode har jeg satt en verdi på selv, som i hvertfall holder unna bud på kr 0 og lignende.

 

Første sesongen fikk jeg faktisk hentet to spillere med skambud på kr 0, men nå er alle gode spillere med latterlig lav verdi, umulig å få tak i. Tallenter verdt 25.000kr skal de ha 3mil osv for.

Lenke til kommentar

Har hatt et problem i FM13, ikke så ille, men blir irritert i lengden. Når jeg bytter på laget fø en kamp har det en tendens til å bomme på den spilleren jeg egentlig byttet noe brutalt. Skulle bytte in Naismith for Mirallas for en cup kamp så sto plutselig baines der fremme når jeg startet. Min 1 bytte ftw

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

188 høy, kjør på med styrketrening, pørfekt oppspillspunkt..

Såklart ikke. Tren fart, mye bedre.

Har du fått noen skambud på spillerne dine? Det er det jeg får, men mine skambud på andre spillere blir som sagt aldri akseptert så jeg forstår lite...

Merker det der. Drittbud på egne spillere, mens klubber sier nei til bud på 60M ++ for spillere som er verdt 200.000-2M.

Har hatt et problem i FM13, ikke så ille, men blir irritert i lengden. Når jeg bytter på laget fø en kamp har det en tendens til å bomme på den spilleren jeg egentlig byttet noe brutalt. Skulle bytte in Naismith for Mirallas for en cup kamp så sto plutselig baines der fremme når jeg startet. Min 1 bytte ftw

Irriterende det der. En annen spiller enn han jeg drar blir flyttet på. Tidvis temmelig frustrerende.

Lenke til kommentar

Husker du å sette taktikken din før du starter en kamp som starttaktikk? Om ikke skjer dette.

 

som DJ Dark sa rett over her, det er problemet, ikke det du skriver hehe

 

Edit Skjedde igjen mot Tottenham, Skulle bytte Jelavic med Vossen så ble Naismith spiss istedet for.

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

 

Merker det der. Drittbud på egne spillere, mens klubber sier nei til bud på 60M ++ for spillere som er verdt 200.000-2M.

 

 

Ja, og så blir vel spillerne sur i trynet over at jeg ikke er villig til å la dem diskutere kontrakt med den andre klubben. Jeg er spent fremfor denne sesongen: vil jeg få et normalt bud på en av mine spillere, eller blir det samme søla...

Lenke til kommentar

Er en del merkelige forventninger når det kommer til hvor mye som skal bys for spillere ja. Har kjøpt en del, spesielt unge spillere. Verdt kanskje 60k, må jeg betale 70 mill for å få de, fantastiske taltenter selvfølgelig, men dog!

Har også kjøpt noen mer rutinerte travere i 20-21 åra, må MANGE mill over det de faktisk er verdt for å få de. Mens når jeg selger spillere forventes det at de kan betale 100 mill under det de er verdt, merkelige greier..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...