Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner lite, hatt en kjempesesong med Arsenal i andre sesong. 15-4-3, plutselig begynner en helt vill tapsrekke der ingen scorer, 4 tap på rad. Da slo eg av. Er det noen grunner til at dette skjer? SKjedde det samme første sesongen, denne gangen helt i starten mens seierne kom på rekke og rad på slutten. Så klarte andre plass første sesong.

Lenke til kommentar

Skjønner lite, hatt en kjempesesong med Arsenal i andre sesong. 15-4-3, plutselig begynner en helt vill tapsrekke der ingen scorer, 4 tap på rad. Da slo eg av. Er det noen grunner til at dette skjer? SKjedde det samme første sesongen, denne gangen helt i starten mens seierne kom på rekke og rad på slutten. Så klarte andre plass første sesong.

 

Vet ikke, men jeg har merket det på fm2012 og nå også på fm2013. Som jeg nevnte sto opprykket mitt i fare på grunn av at laget mitt som jevnlig slo andre lag 5-0 og slikt plutselig gikk helt i dass.

Lenke til kommentar

Ser du noen gang lag som ikke har en dårlig periode?

 

Helt greit med dårlige perioder, men å bli knust hjemme mot både West Bromwich og Aston Villa virker meget merkelig, Spesielt når alle målene kommer på innlegg. Har vel tre dobbelt så mange sjanser også i disse kampene, men klarer ikke å score.

Lenke til kommentar

Vet ikke, men jeg har merket det på fm2012 og nå også på fm2013. Som jeg nevnte sto opprykket mitt i fare på grunn av at laget mitt som jevnlig slo andre lag 5-0 og slikt plutselig gikk helt i dass.

 

Har merket det samme, men noe jeg merker ofte er at jeg spiller med en bra taktikk og alt går strålende og så kan jeg lagre spillet, ta opp igjen saven dagen etter, og da starte helt grusomt med den samme taktikken og måten å spille på, og da kan jeg plutselig ligge under masse med en gang. Skjer ikke alltid det at jeg får masse mål i mot, men det skjer sjeldent at når jeg går videre dagen etter på en lagret save at jeg da vinner første kampen, dette er frustrerendes. Vet ikke om det er andre som opplever dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...