Hugol Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg bestilte den fra Sortitoutsi. Brukte vel en halvtime fra jeg trykket kjøp til jeg startet med betaen! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 van Persie har funnet tilbake formen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Gøy å få hjernerystelse av Rafael da. Fyren rekker ikke opp til hodet ditt engang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Skulle gjerne spilt selv etter en intens oppgradering av Alta IF fra meg og en til. Si gjerne ifra hvordan laget ser ut her inne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Bare det ikke er laget for godt så. Er jo dumpekandidat. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Bare det ikke er laget for godt så. Er jo dumpekandidat. Vi har visse regler vi må følge, vi kan ikke lage en ny Messi ut av folk på laget liksom. Lenke til kommentar
Playmakeren Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Er Demoen kommet ut enda? Jeg har ikke Stream. Hvordan skal jeg gå fram for å få lastet ned Demoen, og etterhvert laste ned selve spillet? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 de som forhåndskjøper FM13 får spille beta'en. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen som har erfaring med treningen og vet hva som er best å bruke, bør de trene mye, lite osv? og jeg ser at det er krysset av både for hvile før og etter kamp, det synes jeg er greit, men bør jeg vurdere å hake av noen av de i noen tilfeller? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Burde ikke mer kamptrening stått på høyre side og mindre på venstre side under kategorien trening, det hadde vært mer naturlig mener jeg. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Er det mulig å ha for eksempel Motivation og Ratings i hvert sitt vindu i split, og ha det sånn at man får kampen i full screen under highlights? Altså, slik alle normale mennesker har hatt det i fem år nå? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Noen som har fått testet Classic moden? Hvor bra funker det i så fall? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 finnes det pcer som det går å spille med alle nasjonene på uten at det går noe sent? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Slipper inn no voldtsomt med mål fra innlegg. Stopperspillet er helt på tryne i de situasjonene. Trodde det var Liverpool som var dårlige. Men så testet jeg med Barca og PSG i andre games. Og slipper inn mål fra innlegg i hver jævla kamp. Mulig taktikken min er på trynet, men har testet flere og. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det jeg slipper inn mest med er vinger som raider langs sin respektive side, kommer seg helt inn til keeper og enten puttern sjøl eller kuker den ut i feltet til en lagkamerat. Og returer fra keeper går konsekvent til motstander. Jeg har kun testet med Liverpool (Så er jo ikke usannsynlig), og la også merke til det samme med Rosenborg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe FM2013, men så vant jeg en hos Elkjøp, så yay Her kommer jeg Gleder meg <3 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hvordan funker egentlig denne beta-testen? Er det slik at hvis jeg fothåndsbestiller, uansett fra hvor, så får jeg spille beta helt til release? Og får jeg eventuelt fortsette på den gamle beta-saven min, når hele versjonen kommer ut? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Enkleste er og kjøpe det fra Steam. 50 euro. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Enkleste er og kjøpe det fra Steam. 50 euro. Eller kjøpe det fra CDON til 250 kr pluss at du får det på release-dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå