Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda! Da rykket Salisbury opp til Blue Square Premier etter 1,5 sesong under mine vinger. Spisstrioen min Lauri Dalla Valle, Kittiphong Pluemjai og Jamie White har scoret 62 mål til sammen i ligaen. Utenom dette har diverse stoppere og midtbanespillere og annet snask har dunket inn 29 mål utenom dette. Vi ledet jo suverent en stund etter jul, 12 poeng eller så fremfor nærmeste lag. Men plutselig gikk det hele åt skogen igjen. Keeperen min slapp inn all verdens slappe mål, reservekeeperen fulgte opp denne tradisjonen og hele laget var tamt. Det ender med at vi vant BSS med 77 poeng, 91 mål scoret 54 i mot. +37 i målforskjell. Laget bak meg hadde 77 poeng med 71 mål scoret 62 imot. +9 i målforskjell.

 

Nå blir det spennende å se hvor mange sure tryner jeg får av spillerne, og hvilken lønn de tenker seg. Jamie Smith søkte jo om overgang etter at jeg nektet han å gå gratis til en annen klubb. Hørt på makan til synd og skam?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dalla Valle har jo blitt sååå bøtte etter han herja for et par-tre FM siden.

Det vet jeg. Hadde også regnet med at det var han, og ikke Kacaniklic (Tunga rett i munnen når man sier det navnet gitt, og ikke lett å huske skrivemåte :p) som skulle slå igjennom i Fulham når Fulham hentet de i byttehandelen med Konchesky.

Uansett ikke vanskelig å vite hvem som fikk den beste avtalen der! :D

Lenke til kommentar

Dalla Valle? Fulham -> Salisbury? O.O

 

Ja det tenkte jeg også. Men han gikk nå til meg nede i BSS mot en solid sign-on fee og grei lønn. Retter etter et takeover der det ikke ble noe penger tilgjengelig, men jeg fikk da et lite øyeblikk med større attraktivitet og da hentet jeg Dalla Valle og Kittiphong

 

Dalla Valle har jo blitt sååå bøtte etter han herja for et par-tre FM siden.

 

Ja, han er vel ikke helt magisk nå lengre, men jeg tror han holder i BSP i alle fall.

 

post-29517-0-82418100-1352996860_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kjekt, her leder eg 2 - 0 mot fredrikstad og i det 84 skårer dem et mål og eg tenker for meg selv at her må en prøve å ender til litt mer defansiv taktikk. Men før eg får kommet så lang, så ser eg nede på skjermen at Fredrikstad har gjort et stort comeback, dette skjønner eg ikkje noe ting av. Ser opp på resultat tavlen, der har faen meg fredrikastad skåret 2 mål på 2 min. SATAN

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...