Mats1988 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Da var overgangsvinduet åpnet og jeg klarte å signere Moussa Sow, håper dette hjelper meg mot en topp 4 plassering og spill i Europa. Og Moussa Sow puttet to ganger i min 3-1 seier mot Villa, som også var hans debut. Lover godt. 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hva er det du ikke får til? Når du har tre stykker i AMC leddet, spiller du enten med 3 stykker ilag, eller med 2 vinger. Eneste forskjellen er om du dytter de 2 ytterste ut som ving, eller holder de tett til spilleren i midten. Begge taktikkene fungerer kanon, hva du bruker kommer an på om du har spillere som er gode som Wings eller AMC. Haha xD Det er med tre stk amc på midten jeg pleier å bruke og da blir det satt opp som 4-2-3-1, og den funker greit nok, bare jeg begynner å score flere mål Er litt tøft til tider å bare ha en spiss på topp, når han sjeldent scorer mål xD Godt jeg har flere spisser og velge mellom, Tarik har scoret flest(6 mål) av spissene mine enda, Prica har bare scoret ett mål så langt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hm, hvordan skal man scoute på newgen days egentlig? Må man bare gå i ungdomslagene til andre lag og speide på de yngste? Eller skal de også ha et ungdomskandidatlag? Før de blir signert av klubbene? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Før de blir signert av klubbene? Nå er jeg sikkert idiot, men her virka det som de ble signert med en gang. Lagret når jeg fikk beskjed om at klubben hadde tatt opp nye juniorer, og har sett rundt i andre lag, der er alle de nye alt signert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tror nok du ikke får signert noen når de er kandidater på andre lag. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Okei, så hensikten er bare å få raskest mulig oversikt, før andre storlag slår til? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Faen så jævla frustrerendes det er å spille fortiden. Fokuserer eg på forsvar, skårer ikkje laget men slepper inn 1 eller 2 mål. Fokuserer eg på offansivt, skårer eg noen og slepper inn mer. 4 ganger på rad sparket nå! Jævla dritt Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Fyhæveteisatanfornoepiss... 83 mins jeg leder 1-3 93 mins jeg taper 4-3 Edit: jeg var et mikrosekund unna rage quit, og å dra fram en slegge for å maltraksere hele dataen. Endret 11. november 2012 av Thommesen 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Så du trener Arsenal, altså? 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Så du trener Arsenal, altså? Nei, han møtte nok United Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Okei, så hensikten er bare å få raskest mulig oversikt, før andre storlag slår til? Sånn ca ja. Sjelden de finner dem de første par åra. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 En ting jeg lurer på med dette spillet, når en spiller med ett lag i lavere divisjoner, og det er flere talenter som en ikke har sjangs til å plukke opp med den klubben man er. Å de blir eldre med årene og ikke lengre unge talenter etter noen sesonger, kan det forsatt da komme nye, ekstremt gode talenter senere når man gjerne har tatt seg jobb i en høyere rangert klubb? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ja, det kommer nye talenter i spillet etterhvert som du spiller. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Første sessong med Ranger er unnagjort med hele 101 poeng i serien og ikke ett tap på 38 kamper + cup finale seier. Gleder meg til en ny sessong nå EDIT: Noen som vet hvor lenge Ranger har transferforbud? Endret 11. november 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Er det ikke Rangers? ^^ Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Haha, jo. Må ha glemt Sen på et eller annet merkelig vis.. Endret 11. november 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg må tilstå at jeg er litt irritert over deler av spiller-salg/kjøpsdelen i spillet. Det er egentlig ikke noe nytt. Uansett hvilke spillere jeg byr på regner spillet med at jeg skal betale 10x det spilleren er verdt. Men når disse datastyrte klubbene er interessert i mine spillere så forventer de at de skal få dem gratis. På Salisbury-gamet mitt var det en spiss (Jamie White) som var i klubben da jeg overtok klubben. Først sesong slet jeg med å få han i gang, men i andre sesong har han virkelig herjet. Som en følge av dette har han nå foreslått verdi på 500k. Dette er en av mine høyest lønnede spillere, så jeg hadde ikke blitt lei meg om han forsvant. Finnes flere gode spisser der, og dermed ville jeg hatt mer lønn til eventuelt nye spillere. Så legger Newport County inn et skambud på han. På 0 kr og ingenting ellers. Jeg forhandler naturligvis dette og krever 900k for han siden han tross alt tar opp en del av lønnsbudsjettet mitt, og at han i fjor hadde bedt om å få gå til en større klubb før han da ombestemte seg. Hadde jeg vært en datastyrt klubb hadde jeg nok krevd 9 millioner for ha. I alle fall. Newport nekter å betale dette, og spilleren blir sur "fordi jeg har nektet han å forhandle med en annen klubb". Agenten puster meg i nakken, og vil at fyren skal få høyere lønn. Ukeslønnen hans er på max, 9750 kr, men agenten vil ha 17 000 kr. Noe jeg ikke kan få til selv om jeg makser alt av klausuler og lignende. Summa summarum har jeg en surpeis av en spiss som nok snart vil kreve overgang, og jeg får antageligvis ingen penger for han. Merde! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hvordan er kontraktsforhandlingen med spillerne nå? Jeg slet i fjor med at alle spillerne mine ville ha sinnsvake lønnsøkninger. Den som ville ha den laveste økningen ønsket å gå fra 36.000/uke til 68.000/uke! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 De krever sinnsyke lønninger enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå