Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt artig å oppleve. Har hatt fult fokus på det defansive, treningen er høg fokus på forsvarsspill, ansatt en trener ny trener på det defansive og taktikken er en defansiv taktikk. Stattestikken etter 2 kamper: 7 mål imot og 1 for. Supert

 

Defansivt spill nytter ikke. Spiller som sagt med barcelona, kan ha 4 forsvar, en defansiv midtbane og kjøre feks defansiv taktikk. De løper bare rett gjennom og spillerne mine står og glor på alt som skjer, lar de løpe. Dette er uansett hvor mye press, mannsmarkering og harde taklinger som settes på. Har lagt merke til at hvis jeg har lite ball possession så bare skrur jeg opp til offensivt spill og alt går mye bedre, uansett motstander...

Lenke til kommentar

Ideen er at motstanderen må ty til innlegg siden laget ligger så kompakt bakover. Stopperne tvinger spillet ut til kantene hvor hurtige backer kan stoppe motstanderen. Funker ikke det, må motstanderen fortsatt legge inn høyt/lavt mot 2 svære hævettes hus (stopperne). Tror ikke de har tapt en duell enda.

 

Flytter jeg forsvaret lenger opp, blir jeg kontret på (treige stoppere).

Lenke til kommentar

Sier ikke at det ikke fungerer jeg. Men på ekte, er det selvmord å ligge defensivt og bredt. Da blir det store rom mellom backer og stoppere, noe som er lett å utnytte.

 

Selv syns jeg denne match engine'n er den dårligste jeg har sett på lenge. Er så mye som jeg ikke får til å fungere. Ser man på closing down(pressing) så er dette nærmest ikke mulig å få til. Er alt for mye ballwatching, og jeg savner aggresivitet i duellspill. Ser ikke ut til å være tilstedet hos meg. De fleste målene jeg slipper inn kommer av dårlig duellspill og passivt press. Noe som jeg irriterer meg sykt over.

Lenke til kommentar

Hmm opplevde nettopp noe merkelig her, FM13 var plutselig "slettet" fra steamen min ;S Selv om jeg spilte det senest i går og nei jeg har ikke slettet det selv. Men ser ut som det ordner seg, la bare inn koden til spillet inn på steam så får jeg installere det på nytt xD Men likevel litt merkelig at det ble borte fra biblioteket mitt på steam, men satser på at det ordner seg ;)

Lenke til kommentar

Hvilke nasjoner pleier dere å ha med når man skal starte ny save? Vil ikke ha altfor lav spillhastighet. Føler hvertfall jeg må ha med Argentina og Brasil. Er nok flust av talenter der.

 

Alt og alle ;)

 

Starter ny Everton save på den bærbare, fikk den i hus i dag. Bare laste ned face, kit og logo pack igjen hehe yay

Lenke til kommentar

Jeg er litt overrasket over at FM13 ble sluppet så tidlig, jeg hadde tippet at det kom nærmere jul. Hadde de ventet så hadde det kanskje ikke vært såpass mange problemer. Selv har jeg ikke kjøpt det og gjør det nok heller ikke. Har en god karriere på FM12 og har litt å ta igjen siden jeg ikke fikk startet spillet før ett halvt åretter at jeg hadde kjøpt det.

 

PS: Dere som klaget på urealistisk økonomi; hva mener dere? 100.000kr for å vinne Champions League eller 1mrd for å ta cupen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...