DJ_Dark Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har kanskje 1-2-offsidemål per kamp. Det som irriterte meg var da Drage lå 3 meter ONSIDE og de blåste likevel. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Økonomien min stinker så jævlig haha. 0 kroner på transferbudget og ingen vil ha Braaten som er den eneste spilleren jeg kan tilby. Gud hjelpe meg Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Da er Jason Lowe oppe i tre røde for sesongen, 18 kamper spilt. Lite lønninger du trenger å betale han med all boten du kan gi Ser nesten ingen offside mål, har hatt en totalt Endret 5. november 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fikk nettopp tilbudt Simen Brenne for 1,83mrd NOK. Hehe, regner med du slo til umiddelbart? Har sett det samme selv, en agent som tilbyr en relativt ukjent spiller for godt over 1 mrd. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Helt seriøst, hvilken rolle burde jeg bruke på messi? Får faen ikke karen til å score lenger.. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ikke spilt så mye på min Everton save, men enn så langt går det veldig bra, 3 siste kampene nå var mot United, Chelsea og Arsenal som endte med 0-0 hjemme, 1-2 borte og 2-0 hjemme. Helt ok resultater det. Ligger på 2ndre plass i ligaen bak City (1 kamp mer spilt da) Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hmm, dette var vanskelig. Taper mot drittlag men har full kontroll på Real Madrid med mitt kjære Sevilla. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Noen som vet om noen unge spillere som ser ut til å ha ett godt potensial som står uten kontrakt? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Husker Ahmed Soukona fra FM12. Står vel fortsatt uten kontrakt. Dog er dette for litt lavere divisjoner 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Husker Ahmed Soukona fra FM12. Står vel fortsatt uten kontrakt. Dog er dette for litt lavere divisjoner jeg spiller i en lav divisjon, spiller med Havant & Waterlooville, så passer bra det takk for tips Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Helt seriøst, hvilken rolle burde jeg bruke på messi? Får faen ikke karen til å score lenger.. Hakke testa Barca, men jeg hadde testa false 4-3-3 med han som trequatisa rolle kanskje.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Flere som opplever kritiske bugs som mål som aldri skulle vært mål, annullerte mål i hytt og pine, ulogisk økonomi og helt urealistisk simulering (!)? Ting som dette gjør at jeg vurderer å drøye med FM13 og fikse en up-to-date save til CM03/04 og spille det inntil videre.. Og hvordan er FM Classic, er det som å spille god gamle CM01/02 - CM03/04 eller føles det litt som en flimsete mobilutgave hvor mye mangler? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Flere som opplever kritiske bugs som mål som aldri skulle vært mål, annullerte mål i hytt og pine, ulogisk økonomi og helt urealistisk simulering (!)? - Annullerte må - check. - Fucka økonomi - check - Urealistisk simulering - hva tenker du på? Jeg spiller i 2D (selfølgelig), så vet ikke hvordan det er i 3D, men 2D funker fint. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Litt artig å oppleve. Har hatt fult fokus på det defansive, treningen er høg fokus på forsvarsspill, ansatt en trener ny trener på det defansive og taktikken er en defansiv taktikk. Stattestikken etter 2 kamper: 7 mål imot og 1 for. Supert Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 CL-gruppe 2013: Chelsea Lyon Ajax RBK fml Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 - Annullerte må - check. - Fucka økonomi - check - Urealistisk simulering - hva tenker du på? Jeg spiller i 2D (selfølgelig), så vet ikke hvordan det er i 3D, men 2D funker fint. Tenker på helt urealistiske resultater, som at Strømsgodset, Molde og Tromsø kjemper for å unngå nedrykk mens Sandnes Ulf og Hønefoss kjemper om gull i Tippeligaen og liggende. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Tenker på helt urealistiske resultater, som at Strømsgodset, Molde og Tromsø kjemper for å unngå nedrykk mens Sandnes Ulf og Hønefoss kjemper om gull i Tippeligaen og liggende. Velkommen til tippeligaen. Ligaen der alt kan skje - Bokstavlig talt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hm, fikk mitt første annulerte mål nå, i sesongens 11 kamp. Ikke noe problem med det her, mao. Southampton leder dog Premier League for øyeblikket. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Man ser nå sånne ting hele tiden, IRL og i gamle ver av FM. Husker noen sesonger i FM 12 at for eks nottingham forrest ledet ligaen etter 10 serie runder og fallt ned til.. 15 eller noe i slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå