Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg sliter med for tiden er at Assisten min sier at enkelte spillere sliter med å kommunisere elns pga språkbarrieren, går det ikke å sende folk på språk kurs?

 

Har en finlender i TIL, Joel Mero, han har så langt (snart ferdig med første sesong) ikke hatt noe språkproblemer. En av grunnen tror jeg, er at han spiller sammen med Koppinen.

Lenke til kommentar

Eneste jeg sliter med for tiden er at Assisten min sier at enkelte spillere sliter med å kommunisere elns pga språkbarrieren, går det ikke å sende folk på språk kurs?

 

Skulle virkelig ønske det jeg også. De BURDE få inn noe slikt, det påvirker jo hvordan spilleren samarbeider med andre. Det eneste du kan gjøre for dette er vel å ta inn en spiller fra samme land antar jeg.

Lenke til kommentar

Finnes det tilfeller i den virkelige verden hvor spillere som har et morsmål som gjør at de ikke forstår sine medspillere og samtidig ikke har f.eks. et fellesspråk som engelsk til å kommunisere ikke blir sendt på språkkurs? Spillerne lærer jo språket etter hvert. Noen raskere enn andre, ut i fra hva slags mentale og evt. hidden stats de har.

Lenke til kommentar

Finnes det tilfeller i den virkelige verden hvor spillere som har et morsmål som gjør at de ikke forstår sine medspillere og samtidig ikke har f.eks. et fellesspråk som engelsk til å kommunisere ikke blir sendt på språkkurs? Spillerne lærer jo språket etter hvert. Noen raskere enn andre, ut i fra hva slags mentale og evt. hidden stats de har.

 

Tevez har fortsatt ikke lært seg ett ord engelsk, og han har vel vært i England i 6-7 år nå.

Lenke til kommentar

Får jeg ikke kjøpt spillere som er under 18? Fant meg noen stortalenter + nye messi som nå er 15 år gammel. Fikk kjøpt spjælingen til 35 mill men overgangen skjer ikke før i 2016, og jeg er i 2013, noen som vet hva som skjer her?

 

Må vente til spilleren er 18 år når du kjøper fra sør-amerikanske lag

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg opplever at min midtbane treer står altfor ofte og tiller ballen foran forsvaret til motspilleren. Til slutt ender en av midbanespillerne opp med ballen for å prøve å skyte, til tross for at han "av og til" eller "sjeldent" på langskudd. Jeg føler de er alt for lite oppmerksomme på å tre ballen igjenom. Noen tips?

Lenke til kommentar

Jeg opplever at min midtbane treer står altfor ofte og tiller ballen foran forsvaret til motspilleren. Til slutt ender en av midbanespillerne opp med ballen for å prøve å skyte, til tross for at han "av og til" eller "sjeldent" på langskudd. Jeg føler de er alt for lite oppmerksomme på å tre ballen igjenom. Noen tips?

Akkurat det, akkurat det, er et tilfelle til meg og..

Lenke til kommentar

Jeg opplever at min midtbane treer står altfor ofte og tiller ballen foran forsvaret til motspilleren. Til slutt ender en av midbanespillerne opp med ballen for å prøve å skyte, til tross for at han "av og til" eller "sjeldent" på langskudd. Jeg føler de er alt for lite oppmerksomme på å tre ballen igjenom. Noen tips?

Akkurat det, akkurat det, er et tilfelle til meg og..

 

samme problemet her... :/

 

Noen som har prøvd å spille online? fungerer det bra?

 

 

Har ikke prøvd det enda, men virker som det er noen bugs (bla. at kun hosts kan kjøpe spillere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...