Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg beklager at jeg ikke leser gjennom tråden for å se om noen har nevnt det samme som meg. Men jeg liker virkelig ikke det nye oppsettet på menyer osv. Finnes det en mulighet for å laste ned en UI som gjør det mer likt gamle FM?

 

kjører du sånn hurtigkarriere, da er UI'en anderledes, men om du kjører "normal" karriere er den lik feks FM12 sin.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til interessante lag å komme i gang med? Prøvd meg på litt forskjellig til nå, med veldig variert hell, men er lysten på å komme i gang med noe varig.

 

Har tipsa Ajax til endel, er de jeg har starta med. De har konge junior spillere/unge spillere. Og generelt sett veldig bra anlegg for å vinne alt som kan vinnes:D

 

SUPEREDITJEGHARFUNNETTIDENESTALENT

Har nå funnet min framtidige Benzema.. Eller hva vi skal kalle han har fjompen.

http://cloud-2.steampowered.com/ugc/578971143003736451/254DF93C6015663640661F2901D1775408041AA4/

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Jeg beklager at jeg ikke leser gjennom tråden for å se om noen har nevnt det samme som meg. Men jeg liker virkelig ikke det nye oppsettet på menyer osv. Finnes det en mulighet for å laste ned en UI som gjør det mer likt gamle FM?

 

kjører du sånn hurtigkarriere, da er UI'en anderledes, men om du kjører "normal" karriere er den lik feks FM12 sin.

 

Jeg kjører normal karriere. UI-en er annerledes.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til interessante lag å komme i gang med? Prøvd meg på litt forskjellig til nå, med veldig variert hell, men er lysten på å komme i gang med noe varig.

 

Har nevnt det ganske mange ganger i denne tråden, men Toulouse er et morsomt lag å starte med. Til tross for PSG, Lyon og Marseille er det mange lag i Ligue 1 som ikke presterer godt nok. Et flertall av disse er enkle å slå. Etter snart en halv sessong ligger jeg på toppen (!) av tabellen. PSG ligger 6 poeng under meg og Marseille og Lyon er overraskende nok på midten av tabellen.

 

Eneste problemet med laget er 0 kr i trasferbudget. Dette er selvfølgelig noe du kan endre på med editoren, men jeg tok utfordringen på strak arm og satser på kval. til Champions league etter nåværende sessong.

 

VEDLIG mange gode og talentfulle spillere bla. Sissoko og Capoue EDIT: Og selvfølgelig Daniel Braaten :ph34r:

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Ajax er interessant, hvor lenge har du spilt? Hvordan ligger du ann, og noen erfaringer med taktikk så langt?

 

Begynner akkuratt sesong 2, første kamp NU.

Vel, jeg må jo si jeg er storfornøyd, mye talent som sagt. Eriksen er jo en av de største.

Fikk henta Ademilson som har goala endel. Så har vi jo kolbein som ble toppscorer(22 år og 29 scoringer i serien)

Vant serien, kom videre fra dødsgruppe i CL(Dortmund, Milan og Shaktar), slo så Barcelona på bortemåls regelen, også slo jeg Mancity på Bortemåls regelen, men måtte gi tapt 4-1 sammenlagt for Bayern i semien.

Lenke til kommentar

PSV i Nederland er vel et bra lag å starte med regner jeg med. Spillere som Mertens, Narsingh, Lens, Strootman, Toivonen og Wijnaldum m.fl er talentfulle. Selv om det ikke er den beste ligaen da såklart. Har ikke sjekket ut statsa på de spillerne over her i spillet, men de er hvertfall talentfulle irl. PSV virker som har en tropp full av talenter

 

Kan legge til Jetro Willems (som spilte EM for Nederland) Mathias Jørgensen, Matavz og gode gamle Van Bommel

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

PSV er absolutt også en talentfull tropp fra Nederland, men Ajax har vel hakket bedre tropp. Så det er en litt større utfordring med PSV tror jeg. Og ikke like gode talentutviklere som det Ajax er kjent for å være.(Jeg er all about talentutvikling) Ønsker ha yngst mulig tropp:=)

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Noen som har tips til interessante lag å komme i gang med? Prøvd meg på litt forskjellig til nå, med veldig variert hell, men er lysten på å komme i gang med noe varig.

 

Har tipsa Ajax til endel, er de jeg har starta med. De har konge junior spillere/unge spillere. Og generelt sett veldig bra anlegg for å vinne alt som kan vinnes:D

 

SUPEREDITJEGHARFUNNETTIDENESTALENT

Har nå funnet min framtidige Benzema.. Eller hva vi skal kalle han har fjompen.

http://cloud-2.steam...D1775408041AA4/

 

Tidenes talent? HAHA

Lenke til kommentar

PSV, Ajax og Feyenoord. Så har du Twente og som er en "up and coming". Men nei det er ikke veldig krevende å være Ajax, iallefall ikke i serie sammenheng.

 

Noen som har tips til interessante lag å komme i gang med? Prøvd meg på litt forskjellig til nå, med veldig variert hell, men er lysten på å komme i gang med noe varig.

 

Har tipsa Ajax til endel, er de jeg har starta med. De har konge junior spillere/unge spillere. Og generelt sett veldig bra anlegg for å vinne alt som kan vinnes:D

 

SUPEREDITJEGHARFUNNETTIDENESTALENT

Har nå funnet min framtidige Benzema.. Eller hva vi skal kalle han har fjompen.

http://cloud-2.steam...D1775408041AA4/

 

Tidenes talent? HAHA

 

Hva var morsomt med det?

Lenke til kommentar

Noen som har tips til interessante lag å komme i gang med? Prøvd meg på litt forskjellig til nå, med veldig variert hell, men er lysten på å komme i gang med noe varig.

 

Har tipsa Ajax til endel, er de jeg har starta med. De har konge junior spillere/unge spillere. Og generelt sett veldig bra anlegg for å vinne alt som kan vinnes:D

 

SUPEREDITJEGHARFUNNETTIDENESTALENT

Har nå funnet min framtidige Benzema.. Eller hva vi skal kalle han har fjompen.

http://cloud-2.steam...D1775408041AA4/

 

Tidenes talent? HAHA

 

Er nok potensiale til å bli en world class spiss det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...