Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører selv kontring og hadde solide stoppere. Men så er det vel slik at jeg spiller litt nede i divisjonene og det dermed er merkbart. Kan hende det er litt lettere å få tak i solide keepere om man har en middels klubb og ikke bunnskrapet. Det kan også hende at jeg ikke helt mestrer den delen av taktikk-bildet der man setter rette roller på rette folk. Jeg trøster meg med at jeg føler i alle fall at jeg har litt mer kontroll på ting taktikkmessig når jeg setter roller i stedet for å dra opp og ned på noen spaker som ikke umiddelbart gir meg et godt innblikk i hva de gjør. Jeg savner dog muligheten til å velge direkte langpasninger i stedet for en "Mer direkte pasningsstil".

 

Ellers er det interessant å se at i denne utgaven av FM er ikke bulgarerne regnet som en del av EU, og at derfor trenger arbeidstillatelser. Har ikke blitt lettere å få noe slikt, selv om jeg prøver meg på spillere som Dimitar Evtimov som tross alt har spilt i England i en lengre stund...

Lenke til kommentar

Thommesen taler sannhet der. Jeg synes også det var interessant at i to separate tilfeller har de eneste to målene blitt scoret av samme mann, og begge ble annullert. Den ene gangen var det en måltyv som fikk annullert begge målene, en annen gang en ving. Taktikken min oppfordrer ikke til store mengder offside, så det var også litt pussig...

Lenke til kommentar

Forslag til en interessant klubb å starte med? Som gir utfordring men samtidig gjør det gøy å spille? Spiller for tiden med Barcelona, men det går jo stort sett på skinner..

 

Prøv deg i Blue Square i England. Finnes ikke noe som er mer tilfredsstillende en å bygge et lag helt fra bunnen av, og etterhvert kjempe seg opp mot høyeste nivå i England. Jeg holder f.eks på med Wrexham nå. Rykket opp til League 2 første sesong, og nå i min 2. sesong topper jeg tabellen etter 26 spilte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant forresten denne spilleren nå.

 

post-196926-0-96721700-1351611580_thumb.png

 

post-196926-0-40966000-1351611660_thumb.png

 

Lagt inn bud, oppdaterer hva de godtar.

Er uansett ut-kjøpsklausul på 55 mill

 

Jeg finner ikke spilleren jeg! Finner han heller ikke når jeg går inn på Santos FC :( halp

 

Jeg får heller ikke kjøpt noen spillere fra santos sine U20 eller Reserver. Hvorfor ikke? De er bare grået ut.

Endret av Celusion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...