Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har dere kjøpt det billig? På steam ser jeg det koster €50, altså 370 spenn. Da kan jeg liker gjerne dra ned til sentrum og kjøpe på Spaceworld der jeg tipper det koster 350 spenn. Samtidig får jeg stikker på Rema 1000, der det er tilbud på pizza. :D

Om du ikke har fått kjøpt det enna, finnes det drøssevis av andre billigere alternativer på nett. Fikk mitt kopi for 240 kr tror jeg.

Lenke til kommentar

Har kun spilt beta, skal installere fullversjonen nå. Det jeg må si er at jeg blir ikke missfornøyd med spillet selvom online funksjonen har en del bugs, det er normalt at det er en god del bugs når en først starter med en ny online funksjon. Så online tror jeg er bare noe de kommer til å bygge videre på og at det kommer til å bli bare bedre med tiden. Om det ikke blir kjempebra i år, så har jeg troen på at det vil bli bedre i senere versjoner. Er bare glad de har lagd online uten hamachi i år :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Føler laget er en gjeng med høns som flyr utpå der, de skyter ballen i hverandre, løper fordi baller de lett kunne tatt. Hele laget bortsett fra to midstoppere er på andre banehalvdelen da puyol presterer å skulle holde på ballen, mister den og navas løper fra midtbanen og scorer i den spisseste vinkelen jeg har sett. Hva i huleste...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spillte en liten time i dag tidlig, gav inntrykk av å være en polert og ferdigstillt versjon av betaen. Opplevde ingen bugs. Må si jeg er fornøyd, rett og slett.

Har hørt at onlinebiten var temmelig bugged (Maynard James), men har ikke hatt anledning til å teste denne sjøl.

Trist og kjedelig bug, bare hostene i online games får kjøpt spillere. Til de andre blir det bare "deal falls through, siden spilleren ikke blir enig med personlige detaljer" Hver jævla gang. Til og med en kar på SI sier det er en bug, og at det ikke vil bli fiksa før til uka :(

Lenke til kommentar

Da var innkjøpingen ferdig for mitt Everton.

Hentet inn:

Craig Gordon som reserve keeper gratis, slengte Mucha til united :p

Grygera som høyre for tiden Coleman har sine aggresive tendenser :p

Mensah som reserve stopper

Oskar Hiljemark, godt talent, min svenske scout anbefalte han hehe

Dzagoev gratis, why not?! :p

Andile Jali, stortalent

Hentet inn en del spisser også, kjører 3 spisser så trengte noen reserve, hentet først in Carew for fant liksom ikke, mange andre... Trenger unnskyldninger for den! :p

Så Corradi, masse erfaring, grei reserve

Hentet inn Store sterke Libor Kozák fra Lazio, trenger en sånn spiller der fremme (carew er jo forsåvidt det og, men different leagues)

Og så den beste til sist, Ademílson fra São Paulo, kan virkelig sette posisjonen til Jelavic i trøbbel hehe.

Kvittet meg med som sagt Mucha, Osman, Hibbert (sad to say, men men)

Prøver å kvitte meg med Pienaar men ingen vil ha han (ja han er nettopp kjøpt men har liksom ingen bruk for han i min taktikk.

Update: Neville gikk til Blackburn :p

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Prøver for tiden å bygge opp ett Blackburn lag for å ta de tilbake til PL, men det skulle jaggu vise seg å være en større utfordring enn hva jeg hadde sett for meg.

Har ca 5.millioner i overgangsbudsjett da jeg starter, så ble liksom litt hipp som happ med spillere, håper på å få solgt unna noe å skaffe meg litt bedre økonomi til Januar vinduet.

Noen som har forslag til hvem jeg kan kjøpe? Trenger en spiss som putter mål i fleng og en sentral midtbanespiller som kan fore laget med passninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...