DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Tja. Spellere dere skulle ha? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Flere enn meg som aldri kjøper ginger regens? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Fordi de ikke legger sjela si i klubben. 6 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hadde dere posta Attributes-skjermen og hatt engelsk hadde det kanskje vært mulig å skjønne noe av spilleren også. Fatter ikke at folk dilta etter da SI gjorde Profile-skjermen til default. Etter lang og intens stirring ser jeg at han Magd-fyren godt kunne få spille spiss på laget mitt. De to Twente-spillerne er jo regelrett triste i sammenligning. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Min spiss er bedre foran mål da. Jeg har jo posta på engelsk da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Husker han luringen her jeg! Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 ikke mange dagene igjen nå før FM 14 kommer i posten Da får jeg spille "betaversjonen" Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Når er det betaen er tilgjengelig for football manager 2014 som pre ordrer? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Idag/ble åpnet opp i går kveld Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Eg bestilte fra Gamesplanet for en time siden kanskje, fikk en bekreftelse men ingen kode for å spille Beta, komme vel i kveld? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Eg bestilte fra Gamesplanet for en time siden kanskje, fikk en bekreftelse men ingen kode for å spille Beta, komme vel i kveld? Igjen, det ble åpnet opp i går kveld. Så du burde få steam-koden fra dem rimelig umiddelbart, egentlig. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Igjen, det ble åpnet opp i går kveld. Så du burde få steam-koden fra dem rimelig umiddelbart, egentlig. Ja derfor eg søkte hjelp her, fikk ingen kode på bekreftelsen over ordren. De er også med på at man får beta når man bestiller, leste at ikke alle er med på den avtalen. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Fikk selv ikke koden på mail, da jeg bestilte det via www.CDON.com. Måtte gå inn på konto siden hos CDON og finne koden min der, men nå vet jeg ikke åssen gamesplanet opererer når det gjelder dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kan vi ta FM14-prat i 14-tråden? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg tar en liten pause fra Las Palmas-saven min og begynner en med United. Jeg føler en trang til å ha en alternativ virkelighet nå... Planen er å spille i 4-4-2 og 4-2-3-1 (muligens en 4-3-2-1 for tøffe bortekamper). Jeg har lyst til å hente inn Fellaini på midten samt kvitte meg med Young og Anderson. Dersom jeg kan ønsker jeg å prøve meg på Bale på venstre. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Change of plans; lastet ned en oppdatert database så da er i hvertfall Fellaini i boks Det blir en 4-2-3-1 og en 4-4-2, Evra og Anderson skal ut og Alaba skal inn. Vil helst ha bort Young, men vet ikke hvem jeg skal hente inn. En mulighet er å bruke Nani på venstre, mens jeg roterer på Valencia og Zaha på høyre i en 4-4-2, mens jeg i en 4-2-3-1 kan veksle mellom Nani, Rooney og Kagawa på venstre. Føler uansett at jeg trenger en bedre venstreving. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg fant plutselig ut at jeg har Herkules på laget. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Woohoo, vant 4 - 2 mot city i CL Spillerene mine er helt ute av form og ikkje startet sesongen enda, city derimot ligger på 2 plass i PL etter 26 runder. Januzaj var banens beste og etter det 79 minutt måtte han ut av banen med 26% form. Å før dette hadde Toure skåret 3 - 2 målet, noe som gjorda at eg virkelig så for meg at nå ville city skåre to sjappe og det skulle gå fra himmel til helvette. Heldigvis så skåret min brasilianske spiss Junior mål i det 94 minutt, som da gjorde at eg iallefall har litt håp om videre avasement Har desverre ikkje SS ettersom når er tar prt scr så får eg bilde eg ser når eg skal lime bilde inn på paint Jada, uavgjort på etihad stadium. Så da var man videre og økonomien blir betre og betre Endret 28. oktober 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå