Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde dere posta Attributes-skjermen og hatt engelsk hadde det kanskje vært mulig å skjønne noe av spilleren også. Fatter ikke at folk dilta etter da SI gjorde Profile-skjermen til default. Etter lang og intens stirring ser jeg at han Magd-fyren godt kunne få spille spiss på laget mitt. :p

De to Twente-spillerne er jo regelrett triste i sammenligning.

Lenke til kommentar

Igjen, det ble åpnet opp i går kveld. Så du burde få steam-koden fra dem rimelig umiddelbart, egentlig.

Ja derfor eg søkte hjelp her, fikk ingen kode på bekreftelsen over ordren. De er også med på at man får beta når man bestiller, leste at ikke alle er med på den avtalen.

Lenke til kommentar

Jeg tar en liten pause fra Las Palmas-saven min og begynner en med United. Jeg føler en trang til å ha en alternativ virkelighet nå...

Planen er å spille i 4-4-2 og 4-2-3-1 (muligens en 4-3-2-1 for tøffe bortekamper). Jeg har lyst til å hente inn Fellaini på midten samt kvitte meg med Young og Anderson. Dersom jeg kan ønsker jeg å prøve meg på Bale på venstre.

Lenke til kommentar

Change of plans; lastet ned en oppdatert database så da er i hvertfall Fellaini i boks ;)

Det blir en 4-2-3-1 og en 4-4-2, Evra og Anderson skal ut og Alaba skal inn. Vil helst ha bort Young, men vet ikke hvem jeg skal hente inn.

En mulighet er å bruke Nani på venstre, mens jeg roterer på Valencia og Zaha på høyre i en 4-4-2, mens jeg i en 4-2-3-1 kan veksle mellom Nani, Rooney og Kagawa på venstre. Føler uansett at jeg trenger en bedre venstreving.

Lenke til kommentar

Woohoo, vant 4 - 2 mot city i CL :D Spillerene mine er helt ute av form og ikkje startet sesongen enda, city derimot ligger på 2 plass i PL etter 26 runder. Januzaj var banens beste og etter det 79 minutt måtte han ut av banen med 26% form. Å før dette hadde Toure skåret 3 - 2 målet, noe som gjorda at eg virkelig så for meg at nå ville city skåre to sjappe og det skulle gå fra himmel til helvette. Heldigvis så skåret min brasilianske spiss Junior mål i det 94 minutt, som da gjorde at eg iallefall har litt håp om videre avasement

Har desverre ikkje SS ettersom når er tar prt scr så får eg bilde eg ser når eg skal lime bilde inn på paint

Jada, uavgjort på etihad stadium. Så da var man videre og økonomien blir betre og betre :D

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...