Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 605 timer spilletid, er det på tide å pakke sakene sine. Avsluttet etter sesong 33/34 etter å ha begynt arbeidsledig, til å vinne serien 3 ganger med united. Vant ligaen med 22 poeng siste sesongen, FA Cup, Community Shield og Champions League. Etter sesongen ble jeg tilbydt jobben i Barcelona, klubb nummer 1 i verden på mitt save game.

I dag kjøpte jeg FM14 for 245 kroner, nå er det bare å vente på at betatestingen settes igang den 17. oktober.

Lenke til kommentar

Hvor finner man spillet til den prisen?

Jeg har vært en trofast kunde hos cjs-cdkeys.com i flere år, med en rekke kjøp. Aldri skuffet meg.

Vel å merke er dette første gang jeg kjøper et spill hvor serialen ikke er tilgjengelig ved kjøp. Denne bli tilgjengelig den 17 oktober. Normalt sett er denne levert innen 30 sekunder etter kjøp.

De har en pris på 24.50 pund :)

Endret av DLillemo
Lenke til kommentar

Får du da cdkeyen din på mail? hvordan fungerer det? :p

Når man betaler med PayPal, vil cdkey være tilgjengelig instant. De bruker et system de kaller for Autokey. I Autokeys ligger det et bilde av cdkey som du registrer i steam. MEN greit å vite at du ikke får utlevert key før de har de inne, men var i kontakt med de i går. Da garanterte de at betakeys vil bli utgitt 17. oktober.

Lenke til kommentar

Okay, hvordan er det da med fm14 når du betaler nå ?

Jeg har betalt nå 245 kroner via PayPal i går.

Etter kjøpet tok jeg kontakt med de, med tanke på beta testing. Vi vil få en egen cdkey for beta den 17 oktober. Samt en ny key når spillet blir utgitt( Ofte et par dager før ). Jeg vil anbefale å vente til de gir ut beta key. Jeg kan godt informere dere om når jeg mottar den, for at dere skal være garantert betatesting den 17 :)

Lenke til kommentar

Jeg har betalt nå 245 kroner via PayPal i går.

Etter kjøpet tok jeg kontakt med de, med tanke på beta testing. Vi vil få en egen cdkey for beta den 17 oktober. Samt en ny key når spillet blir utgitt( Ofte et par dager før ). Jeg vil anbefale å vente til de gir ut beta key. Jeg kan godt informere dere om når jeg mottar den, for at dere skal være garantert betatesting den 17 :)

Men dei kan jo ikkje garantere 17 Oktober? Får som Miles Jacobsen(studio sjef ting i SI..) skriver: #FM14 pre-order beta will be out approx 2 weeks before FM14 is. Won't know exactly when til an hour before. Will be no pre-announced time.

Så er jo CA 2veker før, så den siden kan vell ikkje garantere 17 Oktober? :p

Lenke til kommentar

Ser alle mongospillerene deres og høyner med disse to godgutta. Signert for 6.5 millioner NOK hver.

attachicon.gifawfawfawf.PNG

attachicon.gifagwawgawgawg.PNG

Etter mange forespørsler (egentlig ingen, men jeg har lyst til å skryte) så poster jeg hvordan disse to her er ca. 5 år seinere. Vincent er jo helt grei ...

post-64207-0-13193700-1381576714_thumb.png

Andre derimot. Tror det må være den beste regenen jeg noesinne har sett i mine FM-saver.

post-64207-0-08300300-1381576815_thumb.png

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...