Hugol Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Var det ikke du som for to dager siden, fikk det for deg at alt gikk til helvete? 2 Lenke til kommentar
fytech Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Etter ha fått FM i posten aktiverte jeg spillet med koden som lå i coveret. Spiller jo betaen nå, hvordan får jeg the complete edition of the game if you catch my drift? Vil det oppdatere seg ganske snart? ; o Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Tror det blir sluppet 00:00 UK tid, så det blir da 01:00 her. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Utrolig hvor sterkt Toulouse stiller i årets versjon. Definitivt laget jeg kommer til å spille med i årets fullversjon. Eneste kjipe er at de starter med 0 kr i overgangsbudsjett. EDIT: Ja det er UK time. 01:00 i Norge Endret 1. november 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Dere får oppdatere med hvordan det blir med tanke på en diskusjon.no onlineliga (eller om FMNorge kjører noe stuff). Tror jeg ikke jeg kommer til å kjøpe dette før det skjer Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har veldig lyst til å få til en online liga og jeg kan gjerne være med på å arrangere det. Må nesten få spilt litt før vi begynner, hvis folk er enige Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er fortsatt Beta til meg... Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 For dere som forhåndsbestilte på CDON og fikk betakey på mail. Aktivér den fysiske koden som ligger inne i coveret. Da oppdaterte det seg ihvertfall her! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Å restarte Steam funket her. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 restartet steam, nothing new. må jeg reinstalle? Prøver det siden jeg har cden og burde gå fort Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Nope reinstallerte driten og fortsatt beta... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg har veldig lyst til å få til en online liga og jeg kan gjerne være med på å arrangere det. Må nesten få spilt litt før vi begynner, hvis folk er enige For meg så høres det helt greit ut det ;P Blir uansett nytt for meg så ;P Det kan jo også gå ann å poste om det på fmnorge når tiden nærmer seg (om det skulle være få interesserte). Kan godt også være med å arrangere noe sånn. Er jo med på alt som er gøy! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Blah, hadde akkurat satt opp ligaene når jeg kom på at jeg ikke hadde slettet fake.inc-filene... /success, It's /fail calling, everything according to plan. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Tenkte det hadde ordnet seg når jeg sto opp, men neida, fortsatt beta Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 For dere som forhåndsbestilte på CDON og fikk betakey på mail. Aktivér den fysiske koden som ligger inne i coveret. Da oppdaterte det seg ihvertfall her! Takk for tipset, dette fungerte hos meg og Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hvor har dere kjøpt det billig? På steam ser jeg det koster €50, altså 370 spenn. Da kan jeg liker gjerne dra ned til sentrum og kjøpe på Spaceworld der jeg tipper det koster 350 spenn. Samtidig får jeg stikker på Rema 1000, der det er tilbud på pizza. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Eh. Hvorfor i svarte balle er det ingen nettverkmodus?!? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Sjekket steam før jeg gikk på jobb idag (rundt 07.30), -BETA var borte, så regner med at jeg har fullversjon nå Bestilte på CDON, har ikke skrevet inn noe fullversjonkey enda Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Var det ikke du som for to dager siden, fikk det for deg at alt gikk til helvete? Hahaha jo:P Men tror faktisk ikke det hadde updata seg:p Ikke spør meg hvorfor, for etter jeg installerte på ny. så tok det litt ekstra tid, og alt gikk mye smoothere:P Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ordnet beta tingen, bare skrive inn keyen som var bak coveret 2! ganger, my oh my burde jo visste det ikke sant?... :S jaja ordnet seg til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå