Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet ein ''vente til fm 14'' save... Så blei landslag så valget blei Belgia. Men er litt lei av media no, etter HVER eneste seier. Uansett motstander kommer det: Belgia overgår all forventning. Slo San Marino i ein elendig kamp 3-1 så ''Belgia overgår all forventning''....

Lenke til kommentar

Fordi jeg er treg med å komme igang med karrierene mine samtidig som jeg vil få valuta for pengene. Det kan ta meg ett år og komme 3-4 sesonger inn i FM. Da trenger jeg 2 år på meg.

Dessuten, jeg syns ikke endringene er sååå store fra år til år så da foretrekker jeg og hoppe over en utgave og heller få bakoversveis annenhvert år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet... dette spillet... herregud... går meg på nervene. Er 21 år inn i spillet som Sandefjord fotball, har fått en skikkelig solid tropp og dominerer TL år etter år, men fortsatt så er det nærmest umulig å komme ut av gruppespillet i CL og for ikke å snakke om EL, de gangene jeg ender opp etter gruppespillet i CL så er alle spillerne ute av form og da taper jeg som regel første runde. Frustrasjon på høyt nivå >.<

Lenke til kommentar

Fordi jeg er treg med å komme igang med karrierene mine samtidig som jeg vil få valuta for pengene. Det kan ta meg ett år og komme 3-4 sesonger inn i FM. Da trenger jeg 2 år på meg.

Dessuten, jeg syns ikke endringene er sååå store fra år til år så da foretrekker jeg og hoppe over en utgave og heller få bakoversveis annenhvert år.

Hehe. Liker som regel de små endringene som kommer jeg. Selv har jeg vel spilt en 25 sesonger ca på FM13. 595 timer spilt. Ser faktisk ut som dette blir første FM der spilltiden min går ned. Har økt for hvert spill, men ikke i år. I så fall må jeg spille 200 timer på tre uker. :p

Lenke til kommentar

Hehe. Liker som regel de små endringene som kommer jeg. Selv har jeg vel spilt en 25 sesonger ca på FM13. 595 timer spilt. Ser faktisk ut som dette blir første FM der spilltiden min går ned. Har økt for hvert spill, men ikke i år. I så fall må jeg spille 200 timer på tre uker. :p

Så du skal kjøpe deg FM 14 du også ;) Jeg har kjøpt hvert Fm spill siden de første i 2005 :) å før de alle CM spillene :) Nå har jeg ikke spilt fm på snart 1månde :p

Lenke til kommentar

Men det er fristende å kjøpe FM14 kun for å starte med United og spille Januzaj i hver kamp :p

Ja, ikke sant? :p for på Fm 13 syns jeg han er han litt undervurdert til de han har prestert de siste året :) Kommer til å være bere på Fm 14 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...