DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Selg dem og bruke noe andre. Haha, neida. Vil de ikke slutte med å skyte? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Selg dem og bruke noe andre. Haha, neida. Vil de ikke slutte med å skyte? Nei de vil ikke slutte å skyte fra langt hold. Går en måned så får eg beskjed at de ikke har klart å skyte fra langt hold. Skal ikke være så vanskelig det egentlig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Newgens eller vanlige spillere? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Newgens eller vanlige spillere? Det er vanlige spillere, James Rodriguez og Wellington Nem er de to som elsker å skyte fra alle vinkler Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Samme med Moussa Sissoko i Newcastle. Fikk helt magesår av at han skulle blåse ballen til himmels 4-5 ganger hver eneste kamp. Endret 1. oktober 2013 av DurinVIII Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Selg dem. Problem solved. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Startet ein ''vente til fm 14'' save... Så blei landslag så valget blei Belgia. Men er litt lei av media no, etter HVER eneste seier. Uansett motstander kommer det: Belgia overgår all forventning. Slo San Marino i ein elendig kamp 3-1 så ''Belgia overgår all forventning''.... Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Noen flere enn meg som gleder seg til Football Manager 2014 kommer ut?! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Nope. Det mener jeg faktisk, jeg kjøper kun annenhvert FM. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Nope. Det mener jeg faktisk, jeg kjøper kun annenhvert FM. Hvorfor gjør du de egentlig? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Fordi jeg er treg med å komme igang med karrierene mine samtidig som jeg vil få valuta for pengene. Det kan ta meg ett år og komme 3-4 sesonger inn i FM. Da trenger jeg 2 år på meg. Dessuten, jeg syns ikke endringene er sååå store fra år til år så da foretrekker jeg og hoppe over en utgave og heller få bakoversveis annenhvert år. 1 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dette spillet... dette spillet... herregud... går meg på nervene. Er 21 år inn i spillet som Sandefjord fotball, har fått en skikkelig solid tropp og dominerer TL år etter år, men fortsatt så er det nærmest umulig å komme ut av gruppespillet i CL og for ikke å snakke om EL, de gangene jeg ender opp etter gruppespillet i CL så er alle spillerne ute av form og da taper jeg som regel første runde. Frustrasjon på høyt nivå >.< Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Fordi jeg er treg med å komme igang med karrierene mine samtidig som jeg vil få valuta for pengene. Det kan ta meg ett år og komme 3-4 sesonger inn i FM. Da trenger jeg 2 år på meg. Dessuten, jeg syns ikke endringene er sååå store fra år til år så da foretrekker jeg og hoppe over en utgave og heller få bakoversveis annenhvert år. Hehe. Liker som regel de små endringene som kommer jeg. Selv har jeg vel spilt en 25 sesonger ca på FM13. 595 timer spilt. Ser faktisk ut som dette blir første FM der spilltiden min går ned. Har økt for hvert spill, men ikke i år. I så fall må jeg spille 200 timer på tre uker. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hehe. Liker som regel de små endringene som kommer jeg. Selv har jeg vel spilt en 25 sesonger ca på FM13. 595 timer spilt. Ser faktisk ut som dette blir første FM der spilltiden min går ned. Har økt for hvert spill, men ikke i år. I så fall må jeg spille 200 timer på tre uker. Så du skal kjøpe deg FM 14 du også Jeg har kjøpt hvert Fm spill siden de første i 2005 å før de alle CM spillene Nå har jeg ikke spilt fm på snart 1månde Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Men det er fristende å kjøpe FM14 kun for å starte med United og spille Januzaj i hver kamp Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Men det er fristende å kjøpe FM14 kun for å starte med United og spille Januzaj i hver kamp Ja, ikke sant? for på Fm 13 syns jeg han er han litt undervurdert til de han har prestert de siste året Kommer til å være bere på Fm 14 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Men det er fristende å kjøpe FM14 kun for å starte med United og spille Januzaj i hver kamp Og Kagawa! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Her sitter jeg og klager over spillet, så snur den og gir meg dette. Endret 7. oktober 2013 av Saykin 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Noen son vet når demo'en er ute? Altså til FM14? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå