Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Vant Liga Adelante med klar margin og kan starte i La Liga med 60 mill. i overgangsbudsjett :p Føles ut som om jeg har alle pengene i verden når jeg tidligere kun har hatt 3-4mill. :)

Det beste av alt er at det ikke er noe sted hvor troppen forsterkes, jeg kan heller konsentrere meg om områder hvor spillere begynner å bikke 30 år.

PS: Dersom jeg sletter den mappen for å få det "ordentlige" tyske landslaget, risikerer jeg at noe skjer med saven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://sortitoutsi.net/downloads/view/932/fm13-real-names-fixes-file-beta

The sortitoutsi real names fix changes the fake names in Football Manager 13 to the proper, real life names for awards, cities, stadiums, competitions and clubs, in cases where the actual name is not licensed. It will also fix the fact that the German National team doesn't call up real players.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Takk, skal se på det.

Har hentet inn en venstreback og en høyreback, begge 16 år, 2 stjerners nåværende ferdigheter og potensiale til å bli ledende i La Liga :) Jeg er faktisk fristet til å la de være andrevalget på backplass allerede nå... men kanskje litt risikabelt i og med at jeg er nyopprykket .

Lenke til kommentar

Hadde en spiller med utkjøpsklausul på 15,5M pund. Satte startpris på 45M bare for å få folk til å gi faen i å by. United slang på med 45M (37M over 30mnd). Jeg lo.

hehe de bruker samme taktikk som meg, pøse på med mye penger som blir betalt etter(50 kamper ish) , går greit det, har tjent inn de pengene før de er brukt ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

Signerer en kjempebra ny assisterende manager, et virkelig gullfunn! Jeg sitter nesten måpende igjen og lurer på hvordan jeg fikk han til klubben for så lite i lønn...

... tre dager senere får jeg beskjed om at han har lagt opp med øyeblikkelig virkning... at det er mulig...

Edit: Og der er jeg sååå nær å signere Neuton fra Krasnodar, men han vil ha 20.000kr./uke mer enn styret tillater og begge parter står på sitt...

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Haha. Hadde kanskje ett av mine bedre øyeblikk på FM på lang, lang tid.

Spiller hjemme mot De Graafschap. 0-2 til pause. De har nesten null utenom målene, men jeg klarer ikke score. Mange slitne spillere og flere blir skadet under kampen. 56 min og jeg får lurt inn en scoring. Ti min etter får jeg utvist. Fortsetter med to spisser og 4-3-2-formasjon. Lite skjer og jeg tar ut en bak og smeller på en spiss. 3-3-3-formasjon. Push higher up, get ball forward, pump ball into box, press more, mer kreativitet og alle de greiene der. Fortsetter med å sløse. 86 min får jeg 2-2 da spilleren min som spiller skadet scorer. Tenker 'fuck it' og gidder ikke endre formasjon eller taktikk. Scorer 3-2 i 93.26! Hoho!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan snur man perioder der man ikke scorer mål på 40 skudd mens motstandern trenger et skudd så er det mål? Spilt over 600 timer Fm 2013 men aldri skjønt hvordan man kommer ut av en sånn periode. Er Monaco akkurat nå, spiller meget godt en periode mens andre perioder er man der at man trenger tresifret sjanser for å få et mål.

Lenke til kommentar

Det avhenger fra kamp til kamp. Har du satt at spilleren skal ta få langskudd? Spille deg gjennom forsvar osv?

Ja prøvd det meste. Har byttet på taktikk at spillerne skal ta få langskudd. Men uheldigvis for meg har 2 av de off midtbane spilleren "skyter ofte langskudd". Det er vel lite man kan gjøre med det? Prøvd å trent dem til å slutte men det blir så altfor vanskelig....

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...