Saykin Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Er det noe vei rundt det at du kan bare ha 9 spillere som ikke er trent i Norge eller klubben i TL? Får ikke forsterka lenger da alle mine 9 spillere er ganske så bra, mens jeg sliter med å finne gode norske spillere. Heldigvis til sommeren så vil mange av ungdomspillerne jeg har hentet gjennom årene endelig bli klare for klubb spill. Spiller Sandefjord fotball og er foreløpig i 2021 og kvartfinalen i CL. EDIT: Å tape åpningskampen i TL fordi den unge spissen du har lånt motstander laget storspiller >.< Endret 30. august 2013 av Saykin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hent spillere før de er 18 eller rett etter. Da blir de homegrown om du har dem i klubben i tre år. Eneste som går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Bra når spillerne mine scorer så mye av FM bugger. Jeg vinner 8-0, men spillet registrerer det som 7-1 med tre feil målscorere. Dafuq Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Måtte starte en ny save igjen. Norwich har et intr lag i år så måtte pvøve det oppdaterte laget dems. Startet borte mot Arsenal, en veldig drøy start, men vi spilte veldig bra, overrasket. Får se om det holder ut sesongen ^^ *edit Phew neste kamp var hjemme mot Villa. Startet bra, helt syk crosser fra Olsson på venstrekanten av midtbanen og rett til Redmond som banker inn 1-0. Billig straffe sikrtet 2-0. Vi så ut til å kontrollere inn kampen til Tettey leverte et helt forferdelig tilbakespill som Ireland snappet opp og satte enkelt inn. Ruddy klarte nesten å slippe inn ett frispark fra midtbanen, men slo ballen klumsete over mål til corner. Endret 1. september 2013 av Syncz Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dette spillet går meg på nervene, etter ca halvveis i sesongen så begynner spillerne mine å bli skadet en etter en. Bare fordi laget mitt gjør det bra. Det går jo selvfølgelig utover min CL prestasjoner. Å miste førstelags keeperen min rett før første gruppespill SUGER! Skjer hver eneste sesong nå >.< Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dude. Med RBK stilte jeg i CL-finale med én back, to midtbanespillere og en ving i den bakre rekken pga skader. Det var ikke gøy før kampen. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) litt småsur etter at saven min ble plutselig forandra til FM-Classic. Akkurat tatt dobbel med Inter og greier... Endret 2. september 2013 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Morsom tabell dette ^^ 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Noen som har funnet noen gode oppdaterte databaser enda? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har en for før deadline day, men vet ikke om etter. Gidder ikke å lage enda en ny save xD Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Noen som har funnet noen gode oppdaterte databaser enda? LFCMarshall kommer vel ut med sin snart vil jeg tro! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 LFCMarshall kommer med ny update den syvende september. Om dere donerer så får dere den allerede nå. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 LFCMarshall kommer med ny update den syvende september. Om dere donerer så får dere den allerede nå. Er den ferdig nå da? Hvor mye må man donere? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er den ferdig nå da? Hvor mye må man donere? Nei, men den er mer oppdatert. Det kommer en update den 7.september og en final release på 15.september. De store overgangene bør være på plass nå. På Facebook så sier han at gjennomsnittet er 5 pund på doneringene. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har startet med Newcastle og akkorat ferdig med sommer transfer vinduet 1 sesongen. Starten var meeeget rolig med ingen bud på mine spilere og eg gjor ingen bud. Eineste var att Cabaye ønsket nye utfordringer, men snakket han frå det! Men siste dagen, eller timene var....vell...ganske så hektiske. 6timer igjen: Tiote ønsker seg vekk 5timer igjen: City smisker med Ben Arfa 3timer igjen: Tiote klar får At.Madrid, £11,3mill 2timer igjen: Første kjøpet klart, Dusan Tadic. £6mill no og £7mill etter han har 20kamper får laget. 1time igjen: City byr £15mill får Ben Arfa, avslått og får han til og bestemme seg får og fortsette i Newcastle 20min igjen: Abel Hernandez går fra Palermo til Newcastle får £10mill så blei litt og gjer siste timene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Tadic der. Nye £7M etter 20 kamper eller 7M til sammen? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Nye £7mill etter 20kamper, er masse men var desperat og han var KLART beste ving eg kunne fått tak i... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg tar alltid etter 50 kamper om jeg gjør noe sånt. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Lurer på å starte en ny save med et lag fra EPL, noen med grei økonomi og spillerbase. Noen forslag? Vurderer Southampton FC, vurderte Wolverhampton en periode, men de er jo i championship. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Soton er morsom å spille med. Ok stall, grei økonomi, godt juniorakademi og generelt fint lag å styre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå