DJ_Dark Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det ordner seg etter noen kamper ofte. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jau, det gjorde det faktisk. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Er de noen som vet når Football Manager 2014 kommer ut? har brukt å forhåndsbestilt de tidlig om sommeren dei tidligere årene ifra elkjop.no, men i år er de bare cdon.com som jeg finner spille på. å der er de ikke kommet noe utgjivelsesdato eller bilde av coveret, Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Slutten av oktober/ starten av november en gang. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Cheick M`Benque forlater klubben etter lang og tro tjeneste, litt trist. Men har så mye talent nå at det er klart for å skape nye legender. Han fikk 300 seriekamper for klubben, er Toulouse. Begynte karieren i Ålgård, vant 2 divisjon og kom til finalen i cupen. Tok over Strømsgodset, men fant meg ikke til rette. Tok over Toulouse og har vært her en stund nå, vunnet Ligue 1 to ganger på rad + ligacupen. Er i 2019. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Gud som eg savner FM 13 nå, spilt FM10 i det siste pga min bærbare maskin har en skadet harddisk og da greier eg ikkje spille FM 13. Får heldigvis snart fikset det, når en kompis kommer hjem til ferie. Ser virkelig fram til det nå fortiden. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fyfaen, Monaco er en pain å spille med...-.- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Haha. Da har jeg sett det og; en spiller som slår ned en annen i utkanten av kameravinkelen. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 "Kortpasningene våre treffer godt, vi bør oppmuntre til å slå flere kortpasninger" *Legger om stilen til besittelse* "Vi sliter med å holde ballen i laget, men langpasningene våre treffer meget godt" *Legger om til mer direkte spill* "Langpasningene våre treffer ikke". Jeg legger opp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Woopwoop! Endte sesongen i fjor med 18 seire (tok over klubben litt over halvveis i sesongen) og hittil har jeg vunnet 9 av 9 seriekamper pluss en cupkamp Dette går veien mot opprykk, selv om hver kamp har gått tyngre og tyngre. PS: Jeg holder på med Las Palmas i Liga Adelante og er klar over at premiepenger er et fremmedord i Spania, men gjelder det samme for cupen? Dersom det ikke er premiepenger for cupen heller, hva er min motivasjon annet enn å trekke lag som Barca, Valencia, Real, oSv. som kan gi meg store billettinntekter? Endret 10. august 2013 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Er det bare meg eller er det å være klubbeier i MLS en drøm? De to første årene med Montreal Impact (tippet 15.plass av 19 lag) har gitt solide $6m og $11m i inntekter, og da har jeg i tillegg betalt for en utvidelse på 5.5k seter for ca. $10m. Har vært oppi lønnstaket hvert år og i tillegg hatt noen spillere som har blitt waived, men ikke valgt. Hvordan får man signert Designated Players egentlig? Er ingen som vil komme bortsett fra de som allerede spiller i MLS (f.eks. Frings og Henry) og de koster for mye å kjøpe fri fra kontraktene sine. Endte forøvrig på 17.plass første sesongen, men vant Champions League (kvalifiserte meg gjennom det kanadiske mesterskapet), andre året vant jeg skjoldet og playoffen, men tapte i CL mot et NASL-lag som hadde vunnet US Open Cup i kvartfinalen (lol). Jævlig jevnt og godt konsept forøvrig på den amerikanske stilen med drafts og slikt, tror vi med fordel kunne innført noe lignende i Europa. Det svakeste laget velger først. Bare synd vi ikke har noe college-kultur. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 HVordan lagrer man et skjermbilde på PC'n egentlig? Jeg har W8 og hver gang jeg tar et skjermbilde åpå vanlig måte får jeg kun skrivebordet. Jeg kan heller ikke lagre det som annet enn en tekstfil. For pokker, jeg må skryte av terminlisten min! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Alt + F9 EDIT: Lagrer seg i en mappe inne på FM13 på Documents Endret 11. august 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Skal prøve det neste gang, fant det snikende i en Steam-mappe. Uansett, pluss på en 1-0 seier mot Alcorcon! Legg også merke til tomålsseier mot Valencia i cupen! Endret 11. august 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hysj, ikke jinx meg! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har vært borte fra Norge og FM13 i en måned nå, og kommer hjem i morgen. Tenkt å lage meg ny save, så tips til lag hadde vært kjekt. Gjerne et lag nede i divisjonene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Kamp 1 ja. Hah, endte 0-0 på Mestalla! Etter 9-1 i skudd på mål og 61-39 i ballbesittelse Står nå med 15 av 15 seire i ligaen, 3 innslupne mål og avansement i cupen hvor jeg enten møter Sevilla eller et tredjedivisjonslag. Det går utrolig bra, men jeg merker at det går tyngre og tyngre for hver kamp. I starten cruiset jeg inn til 2-0, nå sliter jeg meg til 1-0 i det 85. minutt. Samma det, jeg begynner å tro på opprykk! Kansellert fordi... Endret 12. august 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Må da elske oversettelser til norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå