Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har eg sikkert spurt om før, men leitet gjennom gamle poster eg har fra denne emne å fant ikkje noe. Men har noen en link til en FM trener kalkulator? Vist noen har, kanskje dem kan sende link til meg på PM, så slepper å spørre så mangen ganger her. Slettet den eg hadde, siden eg ikkje hadde spilt FM på en stund!

Lenke til kommentar

Kva er det som ikkje gir mening. Spilleren kommer tilbake fra lån til Lerkendal, som da altså er Rosenborg sin stadion. Men FM gjør det slik at Lerkendal ikkje har noe med Rosenborg å gjøre, ergo eg skrive den setningen for å gjøre narr av FM

Tror det har noe med den norske oversettelsen å gjøre. Er ikke helt sikker. Men det som jeg synes er fantastisk er at alle låneopphold blir betegnet som mislykkede, om de så kommer hjem med 20 kamper spilt og 8 i snitt. Det er mulig at roten til problemet er den samme, nemlig oversettelsen...

Lenke til kommentar

Tippeligaen er så bingo på FM. Så utrolig negativt egentlig.

Gav opp Tippeliga spill etter 11 sesonger med Molde. Knuste alt i TL mens eg røk i første utslagsrunde i CL hvert eneste år. Har mange gode spillere men når dem møter gode lag blir man dårlig foran mål mens motstanderen scorer på hvert skudd.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det er problem å låne spillere i år pga. månedlige betalinger? For hver bidige spiller jeg prøver å låne skal klubben ha noe sånt som 50% av lønna (greit nok), men de vil jeg skal betale månedlige avgifter på langt over spillerens verdi!

Det verste jeg opplevde var en spiller som hadde 22.000kr/uke i lønn. Klubben ville at jeg skulle betale 20% av lønna samt 190.000(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) i måneden! Er det noe fundamentalt ved den månedlige betalingen jeg ikke har fått med meg? Eller er det bare helt vanvittig?

Lenke til kommentar

Hentet en liten luring for 900.000kr. til Las Palmas da jeg trengte en spiss som kan fylle litt på.

Hvem kom inn? Ingen ringere enn godeste Milan Baros :p Blir spennende å se hvordan han klarer seg, forrige gang jeg hentet inn en gammel ringrev for en billig penge var det Inzaghi til Sheffield United. Han floppet til og med på benken.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Har tenkt å bruke han hovedsaklig som måltyv eller noe lignende. Spiller i 4-4-2 og har kun tre spisser i klubben og dersom du ser bort fra litt av fysiske attributtene så er han bedre enn dem. Det eneste jeg ikke likte var at han nå ligger på omkring 10-12 i de fleste attributtene, deriblant hurtighet og styrke.

Det er litt tøvete av meg å hente han, men jeg sliter innmari med å hente spillere, spesielt på lån.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mesut med 3.9(!) - aldri sett så dårlig noensinne :p Slo selv Barca 6-2 for litt siden, rimelig fornøyd med det. Hvilken formasjon bruker du?

Det der var faktisk en helt standard 4-4-2. Ikke noe fancy med den i det hele tatt. Har 4-5 spisser i klubben, så kan ikke bruke 4-2-3-1 på samme måte som jeg har før (bilde av spissene er lengre opp).

Ellers ble det ENDELIG CL-seier og! Møtte United som jeg tapte 2-0 mot i fjorårets finale. I år ble det snudd!

EDIT: Ser ut som d.no ikke vil laste opp bilder i dag, så får komme en annen gang.

Mesut med 3.9(!) - aldri sett så dårlig noensinne :p

Se på backen med 2,3 du!!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...