Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når blir det full versjonen tilgjengelig på steam, er det klokken 00.00 i dag? Sitter å spille betaen for øyeblikket, lurer også på om eg må laste ned spillet enda en gang eller om betaen automatisk blir full versjonen, noen snakket om en stor update i dag også på andre nettsteder.

Lenke til kommentar

Ja. De slippet oppdateringen kl 00.01 i morgen som blir fullversjonen av betaen hvis du har den. Tror desverre folk må forberede seg på trøbbel med serverne til steam etc.

Vet du noe om hva oppdateringen innholder? Håper det er fiks til stats også, masse merkelige stats ute å går, spillere som har altfor lav fart i forhold til virkeligheten går igjen ofte. Tello (Barca) og Di Maria har begge altfor lavt. Tello med 12 og Di Maria med 13. Begge skal være over 17 iallefall.

Lenke til kommentar

De sier selv at de har jobbet så godt de kan med å fiske bugsene i spillet og satser på at alt skal være fikset i den nye oppdateringen, ettersom mange fortsatt sliter med dette. Usikker på om de vil endre på noen stats, men hvis det er spillere som er ekstremt dårlig vurdert i forhold til deres nåverende nivå, vil jeg tro de har blitt tipset og endret på dette. Får bare vente å se :)

Lenke til kommentar

For eksempel han "norske" Abdi som spiller i Olhanese(Ikke rett stavet I guess). Han har jo latterlig dårlige stats...

Samme med f.eks Joshua kings osv.

Joshua King pleier å gjøre brukbart (type halvdårlig pl klubb/benfica etc), selv om statsa ikke er helt topp.

Mener tho at Kristoffer Larsen (Brann) burde bli buffet endel, slik som han har spilt i det siste

Er det sikkert at det blir spillbart fra 00.01? ikke 00.01 engelsk tid? (altså 01.01 i Norge)

Lenke til kommentar

Helt ufattelig hva jeg har fått til med Ajax.

kvalifiserer meg videre fra gruppen i cl med : Dortmund, Milan og Shaktar.

Vinner etterpå 3-0 på hjemmebane mot Barcelona.

Også taper jeg 4-1 borte mot Barcelona(Altså er jeg videre pga bortemålet)

Så vinner jeg 1-0 over Manchester city på Hjemmebane

Forså å vinne 1-2 på bortebane...(Sammenlagt 3-1 til meg)...

Vinner også tittelen med 3 kamper igjen om jeg klarer å vinne neste kamp.

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...