Der Kaiser Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det er noe av det jeg missliker med FM13. Kan lede 3-1 og på et par minutter scorer motstanderlaget 3 mål og vinner kampen. Dette er vel din forsømmelse og ikke spillets. Det å legge om de gangene du leder er vel nærmest noe enhver manager gjør, både på FM og i virkeligheten. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Deilig, endelig en save der Bård Finne skårer som en gud. Vinner eg serien iår, kan eg takke han. Men noe eg sliter med nå, er at taktikk kjennskapen for spillerene ligger lavt nede men går ikkje oppover. Spillerene klager på for mye trening, men kva skal eg gjøre når den står på bunn. Første gang eg har hatt problemer med dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Match preperation. Sett opp treningen der. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ahhh, både Sebastien Corchia og M'Baye Niang har under 6 måneder igjen av kontraktene sine. Jeg får ikke tilbydd kontrakt fordi kukkepakket av et styre har innført Transfer-embargo i påvente av at klubben blir solgt, og OM snapper begge rett foran nesa på meg. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 At eg ikkje vinner denne kampen er utrulig, iallefall utifra høgden til motspillerene 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Har endelig startet opp med FM 13 igjen etter å ha fått en PC om faktisk kan kjøre det. Startet uten jobb og endte opp i Las Palmas som lå ett poeng over nedrykksplass med 13 kamper igjen. Si meg, er spillerne i FM13 langt mer ustabile enn tidligere? Jeg har nå ved tre anledninger slått et lag i topp 5 sønder og sammen før jeg får bank av noen under meg på tabellen. Jeg slår Villareal 5-3 og taper 3-0 mot laget rett under meg. Litt senere slår jeg laget på 5. plass 5-1 før jeg taper 1-0 mot tabelljumoboen. Ustabilitet er greit nok, men dette føles latterlig til tider. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Kan ha noe med lagmoral (at laget f.eks tror de kan slappe av mot et dårligere lag, og derfor taper) å gjøre. Har sett mye av det samme skje i mine saver. Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Tok over Buvik IL som ligger i andredivisjon. Ved begge opprykk ble et tosifret antall millioner brukt på stadionforbedringer. Problemet er at dette plasserte meg tjue-fire millioner i rødt ved opprykk til tippeligaen. Dermed tok kreditorene umiddelbart over driften... Hva faen? Måtte laste ned FM editor å gi meg selv ett lån som jeg skal betale ned ettersom cash kommer inn, men kreditorene er fortsatt på nakken min. Noen som vet hvordan jeg burde gå fram? Vil noe trigge om jeg setter meg selv 1 krone i minus å lar det tippe over i pluss av seg selv f.eks? 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Aldri hatt det problemet. Eller jo pengeproblemer seff, hadde det på min Mosjøen save, men solgte spillere for å ikke ligge alt for mye i rødt så da gikk det sånn ok De likte å bygge på min stadion også. Problemet mitt nå er at stadion tar like mange personer som det er innbyggere i Mosjøen så de kommer nok ikke til å bygge mer selv om jeg er 200 millioner i pluss . Og eneste grunn jeg er i pluss er Europa spill (og solgte en spiller for 100+ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Tas byen hvor stadionen ligger med i betraktningen om hvorvidt du får bygge ut? I såfall begynner FM nesten å bli "for" realistisk Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Tas byen hvor stadionen ligger med i betraktningen om hvorvidt du får bygge ut? I såfall begynner FM nesten å bli "for" realistisk Husker jeg var Volendam på CM 01/02. Hadde jobbet klubben til CL, men hadde lite inntektsgrunnlag. Ba om å utvide stadion. Svaret var noe lignende: Styret ser nødvendigheten av dette. Men området hvor stadionen ligger tillater ikke for utbygging. Det var den sjansen Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Bård Finne startet sesongen fantastisk, skåret i kva kamp. Men etter halvveis spill har det stoppet heilt opp. Godt eg har andre spillere som kan ta jobben, men gå fra skåring hele tiden til ingen er vel dramatisk. Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne ut hvilke språk spillerne mine behersker? Fant ut av det, men om noen andre skulle lure så kan jeg fortelle at språkseksjonen er skjult under informasjon. Dere finner den som en submeny ved siden av personlig informasjon. Endret 9. juli 2013 av Der Kaiser Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Irriterende når jeg får mld om at spilleren har problemer med å kommunisere med de andre, når han og over halve laget er fra Brasil..spiller i PL.. 1 Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Aldri hatt det problemet. Eller jo pengeproblemer seff, hadde det på min Mosjøen save, men solgte spillere for å ikke ligge alt for mye i rødt så da gikk det sånn ok Problemet er at kreditorene selger spillere uten å spørre for hvilken som helst pris. Så nytt talent går for 0 og en trengingskamp. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tok over Buvik IL som ligger i andredivisjon. Ved begge opprykk ble et tosifret antall millioner brukt på stadionforbedringer. Problemet er at dette plasserte meg tjue-fire millioner i rødt ved opprykk til tippeligaen. Dermed tok kreditorene umiddelbart over driften... Hva faen? Samme med de savene jeg har vært gjennom der Grorud har rykket opp. Spillerne spiller godt, vi rykker opp, stadion blir forbedret, vi får ikke så mange flere tilskuere slik at jeg går jevnt med underskudd hver måned. Trass i alt dette rykker vi opp til tippeligaen. Jeg har gode spillere, men om jeg får bud på de så er det liksom 40k norske eller noe slikt. Det dyreste salget jeg hadde på fem sesonger i Norge var på 630k i NOK. Det holder ikke til å få noe overskudd. Etter vi har rykket opp i tippeligaen så er det nye ting som må gjøres, og det går en sånn 30 millioner eller noe sånn i lån. Så da satt jeg der i tippeligaen da. Lønnsbudsjett på 120k eller noe, ingen spillere som jeg fikk noe penger fra, og et underskudd hver måned. Laget fungerer også dårlig, og da gadd jeg simpelthen ikke mer... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Aldri hatt det problemet. Eller jo pengeproblemer seff, hadde det på min Mosjøen save, men solgte spillere for å ikke ligge alt for mye i rødt så da gikk det sånn ok De likte å bygge på min stadion også. Problemet mitt nå er at stadion tar like mange personer som det er innbyggere i Mosjøen så de kommer nok ikke til å bygge mer selv om jeg er 200 millioner i pluss . Og eneste grunn jeg er i pluss er Europa spill (og solgte en spiller for 100+ KR (Island) bygde et luftslott med plass til 67.000 tilskuere (tror jeg det var) på min save. Ganske tøft hvis det er fullt, da en folkemengde tilsvarende 20% av landets befolkning er på kamp. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Å eg som alltid har trodd at Lerkendal var Rbk sin stadion! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Første sesong med Las Palmas er over (egentlig en kvart, tok over i mars) og det endte med 8. plass etter at de lå på 18. da jeg tok over. Endte sesongen med 13 kamper på rad uten tap etter at jeg bet i det sure eplet og gikk over til 4-4-2. Satser på øvre halvdel denne sesongen og heldigvis har jeg fått litt penger (1.6 mill) til å handle for, selv om det nok blir så mange lånesigneringer som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå