Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Hvordan faen du klarer 570 tusen på en spiller i løpet av 4-5 sesonger med Southampton er for meg et mysterium....

Er på 4. sesongen (mener jeg det er) og kan vel gi kontrakter oppunder millionen nå med Wolverhampton. Så ser ikke hvordan det skulle være noe problem med Soton?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får faktisk mye penger andre sesongen, dersom du holder deg i PL, og i sesongene etter det igjen. Gaston Ramirez har for eksempel over en million i lønn, uten at jeg går noe særlig i underskudd. Soton har faktisk greit med penger de, elx90..

Lenke til kommentar

Du får faktisk mye penger andre sesongen, dersom du holder deg i PL, og i sesongene etter det igjen. Gaston Ramirez har for eksempel over en million i lønn, uten at jeg går noe særlig i underskudd. Soton har faktisk greit med penger de, elx90..

Galskap å gi så mye lønn til spillere i en sånn klubb. :p

Lenke til kommentar

Leder 2-0 mot ajax med az alkmaar, så bestemmer ajax seg for å score 4 mål på 9 minutter med 1 mann mindre!

Men kan anbefale å spille med AZ, artig lag med mange gode talenter, selv om første sesongen kan bli litt tøff (ble det her iaffal)

Endret av jompaaa
Lenke til kommentar

Det er noe av det jeg missliker med FM13. Kan lede 3-1 og på et par minutter scorer motstanderlaget 3 mål og vinner kampen.

i løpet av de snart 8 sesongene jeg har spilt har dette skjedd en gang som jeg kan huske, jeg spiller en meget kynisk formasjon, slik jeg ungår nettopp det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...