AnewZ Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hvordan faen du klarer 570 tusen på en spiller i løpet av 4-5 sesonger med Southampton er for meg et mysterium.... Er på 4. sesongen (mener jeg det er) og kan vel gi kontrakter oppunder millionen nå med Wolverhampton. Så ser ikke hvordan det skulle være noe problem med Soton? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Du får faktisk mye penger andre sesongen, dersom du holder deg i PL, og i sesongene etter det igjen. Gaston Ramirez har for eksempel over en million i lønn, uten at jeg går noe særlig i underskudd. Soton har faktisk greit med penger de, elx90.. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg er dum, jeg tenkte på pund.. Lolz Har alltid spilt med pund Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Du får faktisk mye penger andre sesongen, dersom du holder deg i PL, og i sesongene etter det igjen. Gaston Ramirez har for eksempel over en million i lønn, uten at jeg går noe særlig i underskudd. Soton har faktisk greit med penger de, elx90.. Galskap å gi så mye lønn til spillere i en sånn klubb. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Neeeida, så lenge det resulterer i gode resultater og penger i kassa spiller det liten rolle. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg spiller med Hødd. Og det jeg lurer på er om det er mulig å få igang Hødd 2 i seriesystemet. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ja, men da må du ha med divisjonen de er IRL på spillet. Viss ikke - så tviler jeg. Hødd 2 har veldig dårlig rykte og kommer nok ikke til å rykke opp. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 hmm, ok.. Så uansett hvilke spillere jeg har på 2. laget mitt så er det ikke sjangs at de rykker opp i 2. divisjon? Er det mulig å gjør dette i editor? (Har ingen erfaring med å bruke editor). Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Kjøpte Thiago Alcatara til United. Bruker han på MS (midtbane sentralt). Er de noen som har ærfaring med hva rolle han er best i? Eks: dyptliggende playmaker eller noe? Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Thiago er vel best i en rolle der han kan bidra lengst mulig frem i banen. Han har ikke de defensive kvalitetene som kreves av en playmaker i den dyptliggende rollen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Kan man sjå kva slags spiller man har vært ute å skytt av i media uten å måtte leite nedover i postkassen? Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Kan man sjå kva slags spiller man har vært ute å skytt av i media uten å måtte leite nedover i postkassen? Din egen profil --> Historie --> Samtaler Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Tok meg 15 sesonger, men endelig klarte jeg å vinne noe med youth only regler. Var jamen på tide... Helt klart den morsomste saven jeg har hatt på FM, selv om det har vært noe frustrerende til tider. Endret 30. juni 2013 av Konamixx Lenke til kommentar
jompaaa Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Leder 2-0 mot ajax med az alkmaar, så bestemmer ajax seg for å score 4 mål på 9 minutter med 1 mann mindre! Men kan anbefale å spille med AZ, artig lag med mange gode talenter, selv om første sesongen kan bli litt tøff (ble det her iaffal) Endret 30. juni 2013 av jompaaa Lenke til kommentar
Qake Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det er noe av det jeg missliker med FM13. Kan lede 3-1 og på et par minutter scorer motstanderlaget 3 mål og vinner kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kan skje i virkeligheten og det. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det er noe av det jeg missliker med FM13. Kan lede 3-1 og på et par minutter scorer motstanderlaget 3 mål og vinner kampen. i løpet av de snart 8 sesongene jeg har spilt har dette skjedd en gang som jeg kan huske, jeg spiller en meget kynisk formasjon, slik jeg ungår nettopp det Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvis man har en allerede begynt på en save og man laster ned face/logo/kits/skinpack vil man da kunne bruke det på eksisterende save? Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Fint. Har spilt FM/CM i alle år, men aldri brukt noen form for facepack o.l. Kanskje på tide nå Endret 1. juli 2013 av TheOnlyArf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå