jompaaa Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Startet med vålerenga.. Får 3 røde kort i første kamp!! Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ikke akkurat den... Men noe slikt som at de tre beste spillerne blir skadet... Får kjempe lyst til å fortsette på saven da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Fact: Har FM muligheten til å gi deg Barca i 1. utslagsrunde i CL er det 98% sjanse for at det skjer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 That’s the truth right there. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Fact: Har FM muligheten til å gi deg Barca i 1. utslagsrunde i CL er det 98% sjanse for at det skjer. Fact: Slår man Barca i 1.utslagsrunde er det 100% sjanse for at man ikke møter dem senere i turneringen. 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Mirakler har hent, slo real madrid et par sesonger siden 3-0 borte med ultra defansiv tactikk. 3x% possession ^^ Var i gruppespillet hehe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Det er liksom ikke så fett om man er et mindre lag og ALLTID møter Barca der. EDIT: Skal jo sies at jeg slo Barca 6-0 sammenlagt i fjor i 1. utslagsrunde, men er jo garantert at det ikke skjer i år igjen. Endret 14. juni 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Dere møter i alle fall ikke Real Madrid i EL etter de mislykket å ta seg videre til utslagsrundene i CL.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 6 omganger mot Barca nå. Enda ikke sluppet inn mål. Vinner 1-0 hjemme. Ser dog vanskelig ut for avansement. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Ble ferdig med en ny sesong i går og den gikk jævla bra! Etter å ha slått ut Real Madrid(!) i 1.utslagsrunde i EL, så jeg meg aldri tilbake og knuste Fenerbache i finalen I serien gikk det bra også! Endte på en fin 4.plass og nå blir det CL! EDIT: Fornøyd med logoene, DJ? Endret 15. juni 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Noen som har vært landslag over en god periode som kan si om det er noe moro? Aldri testet det, men siden eg er på ferie og ikke er med min egen datamaskin så tenkte eg å teste et landslag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jepp, sa nettopp opp som Colombia-sjef etter 4 år. Meget morsomt lag. På FM11 eller FM12(?) så lagde jeg en save med Frankrike. Viktig å ha mange talenter som kan ta over for de rutinerte når tiden er inne. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Spiller aldri KUN med et landslag, men som noe ved siden av klubblaget er det gøy i mesterskap etter mesterskap. Har sett litt på "Youth Rating" til de forskjellige nasjonene. Fy faen i helvete så pult i ræva Norge ble på den lista. Det alene, har ødelagt mye av opplevelsen med FM 13 for min dell, jeg er i 2025 eller noe, og landslaget er en katastrofe, har ikke kommet opp noen OK spillere annet enn en enkelt spiss, som ble benket i Osasuna... Her finner dere lista. Når jeg ser på landene som ligger over Norge blir jeg bare oppgitt. Jeg tenker at ca 95 hadde vært mer på det rette, og det ville nok gjort et massivt utslag for oss som spiller i Norge. Wtf skjer med at Egypt har 138 og Iran 105? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Norges rating er smått hjernedød ja, spesielt når man ser på talentene som kommer opp i dag. Mange med høy klasse. Tror jeg satte Norge opp til 100-110 eller noe på RBK-saven min jeg startet med. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Snappet opp en venstreback fra Norge. Kommer til å være insane med god nok matching og trening! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det er når du kommer nær dette at ting blir kos! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Her har du ss av kanskje min beste spiller! Kjøpte han før sesongen fra Spurs. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Nice. Greit pris regner jeg med? Kjøpte mine for 15M kr (Strand) og 10M kr (Drageset) Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Spiller aldri KUN med et landslag, men som noe ved siden av klubblaget er det gøy i mesterskap etter mesterskap. Har sett litt på "Youth Rating" til de forskjellige nasjonene. Fy faen i helvete så pult i ræva Norge ble på den lista. Det alene, har ødelagt mye av opplevelsen med FM 13 for min dell, jeg er i 2025 eller noe, og landslaget er en katastrofe, har ikke kommet opp noen OK spillere annet enn en enkelt spiss, som ble benket i Osasuna... Her finner dere lista. Når jeg ser på landene som ligger over Norge blir jeg bare oppgitt. Jeg tenker at ca 95 hadde vært mer på det rette, og det ville nok gjort et massivt utslag for oss som spiller i Norge. Wtf skjer med at Egypt har 138 og Iran 105? Noken som veit kordan forandre det? Veit det skal ver i Editoren men kor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå