Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAMN du er faktisk 10 år foran meg og jeg følte jeg hadde spilt lenge :p

men imponerende å slå tottenham i CL uansett år med mosjøen! sykt ^^

 

forøvrig, jeg fikk styret til å lage en ny stadion for liverpool :D Blir kalt Manager Park, etter klubbens største trener(meg :ph34r: , Mr Mananger)

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

JA huff denne saven tar på ^^ Vinner tippeligaen nesten hvert år, blir slått ut av cupen nesten hvert år pga landslags samling i sluttrundende så har bare med unggutter og gjør det sånn ok I champ league. Dette året gjorde jeg det veldig bra da selv om ja... Kanskje ikke helt fortjent ;P

Lenke til kommentar

Stemmer jeg startet med dem så et par sesonger nå. Var ikke instant suksess da, tror ikke jeg rykket opp første sesongen, var andre eller tredje. Men etter det var det rett opp nesten hver sesong, var kanskje 2 sesonger i adecco, husker ikke helt. Slet et par sesonger i tippeligaen, rundt mid table minus hver sesong. Så clicket det, top 4 et par sesonger og plutselig vinner jeg alt heh. Bruker min vanlige policy, ikke selg så lenge de ikke vil bort. Bruker ikke å holde spillere tilbake, men gjør det atm med min høyreback for han vil til en større klubb. Får se etter denne sesongen om jeg klarer å beholde han. Spør han om å få dra igjen lar jeg han gjøre det. Får nok en fin slump penger for han.

 

Prøver å holde laget mitt så norsk som mulig, men er vanskelig nå. Lite med talenter kommer igjennom. Mine store helter drar på årene, over halve laget er 30+ nå, derfor jeg har hentet unge utenlandske som jeg skal ha i klubben til de blir HG, men får se. Bruker astromomiske summer på hjemmelig scouting :p

Lenke til kommentar

Kan jo ikke lyve til dem! Og hvis du ikke vinner blir jo de sure :p Skjedde med en av spillerne jeg hadde, lovet dem cup seier klarte ikke det og de ble pist :p

 

Klarte 4-4 sammenlagt videre på bortemål mot tottenham. Møter Man Utd i semien... Klarer jeg mirakler igjen mon tro...

Lenke til kommentar

Spilt et par sesonger selv her. Er i PL med York(2021). Etter 2 sesonger der jeg så vidt berget plassen klikket det bedre i forrige sesong da jeg endte på 12.plass - i år har det derimot gått over all forventning og ligger på en fin 5.plass! Har et relativt lett kampprogram ut sesongen så er jeg heldig sniker jeg meg inne blant de 4 første og CL spill. :)

 

9be25869eb601b5c235b339b4f221c60.png

Lenke til kommentar

Jeg klarer å holde på spillerne mine så lenge jeg vil... bare å love dem europacupen så blir de.

 

Aldri skjønt akkurat den biten, som du sier beholder jo spillerne uansett. Har en spiller i Molde som er altfor god for tippeligaen, sier bare at vi skal kvalifisere oss til CL de neste tre sesongene hver gang han tar opp at han vil til en større klubb. Nå er han snart 30 og er forsatt i Molde.

Lenke til kommentar

Eg startet ein save med Rosenborg og kom meg gjennom heile Europa league kvalikken og kvalifiserte meg får gruppespilet. Men fekk Stuttgart, Roma og Anji i gruppa så blei ikkje lett oppgave, men tok jartfall med meg 4poeng! Og vant tippeligaen ganske greitt. Men valgte og ikkje fornye kontrakten med Rosenborg etter som fant ikkje motivasjonen med dei etter og allerede i sesong 1 ha kontroll på serien med ein litten tropp.

 

Så no er det søke på jobb! men spørst hvor mange interesanne lag det er, etter nasjonal på rykte ting og berre ein sesong i Tippeligaen på CV'en...

Lenke til kommentar

spilte med viking på fm 12, vant tippeligaen lett etterhvert(den der bugga corner taktikken funker på alle lag :p ) møtte real madrid i gruppespill, vinner 2-1 borte!! men tapte 3-0 hjemme :Pkom faktisk såvidt videre fra gruppespillet, men møtte manutd og tapte såvidt pga kapteinen på laget bommet på straffe 3 min på overtid, ville ha vunnet kampen....

 

men ja håper du vinner med mosjøen over united altså :D

 

forsåvidt kult det at du er york og gjør det så bra! sykt at liverpool er på 10ende plass! :O

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Noen som har en pc å anbefale til meg? noen som har hatt en pc eller laptop hvor football manager aldri har klikket på? jeg får opp runtime error stadig vekk, uansett hvilken pc jeg har det på, vet ikke om det er min bærbare pc som ikke tåler spillet eller om det er selve spillet som tuller seg når denne meldingen kommer. Jeg vet uansett at jeg trenger å kjøpe en pc som tåler spill på størrelse med football manager og gjerne større spill også, en god spill pc altså.

Lenke til kommentar

Kjører du FM med mye grafikk? Logoer osv?

 

svært lite av det, jeg har ikke lastet ned noe tilleggs logoer og jeg spiller med tilpasset ytelse. Jeg tror det har mye med at den bærbare jeg har nå ikke akkurat er noen spill maskin, det er derfor jeg ikke har lastet ned noe i tillegg, men har allikevel opplevd det samme før på andre bedre type maskiner. Så noe må jeg jo gjøre feil :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...