Brann89 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Etter noen månder med fri fra FM, har eg tenkt å starte på ny save. Orker ikkje å gå tilbake på den gamle, da mangen spillere kreve trofer og kontrakter går ut dette året. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kjørte aldri noen videre update etter jubelsesongen min. Tredje sesong så ut til å bli konge. Seks runder før slutt lå jeg 4p foran og hadde "kontroll". Så nektet spillerne å spille og de ble uavgjort og tap i hytt og pine. Endte med at jeg tre runder før slutt lå poenget bak Ajax og der ble jeg til sesongslutt. Fikk samme poengsum som i fjor og. Da vant jeg med 6p, året etter var det ikke nok. Kom til 1. utslagsrunde i CL, der røk jeg for Dortmund. Litt nedtur-sesong kan man vel kalle det. Fjerde sesong er godt i gang nå. 14 kamper inn i serien leder jeg med 3p. Var latterlig uheldig med CL-gruppen min der det var ett lag fra 3. seedgruppe som var tøffe, Milan. De fikk jeg. Gruppen ble FC Bayern, FC Twente, AC Milan og Partizan. Før siste runde er jeg 3p foran Milan og ett poeng bak Bayern, som jeg møter. Må vel ha poeng for å gå videre fra gruppen, så sant ikke mål i innbyrdes oppgjør går foran målforskjell generelt. I så fall er jeg videre allerede. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Er det noen som har kjøpt inn Pål Andre Helland på laget sitt, som kan annbefale han? Har han en godt utvikling, som gjør at han kan kjempe seg inn i en start 11-er? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7866 Summer update. Han vil oppdatere ganske jevnlig utover sommeren. Så om noen vil bruke penger i Monaco er denne linken, et steg nærmere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) *bilde* Eid Endret 8. juni 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Rykket direkte opp til Premier League med Wolves første sesong, dette er mitt Premier League XI. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er det mangen som bruker å sende spiderene sine på VM og EM for alle U19, U20 og U21? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg bruker å gjøre det de gangene jeg husker at det er mesterskap. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Har du funnet noen gode spillere på den måten? Er vel kanskje den enkleste måten å finne gode spillere? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Nja, ikke så ofte jeg finner nye spillere. Men får jo speidet enda litt mer på spillerne da. Er det talenter, så spiller de gjerne mer i U21-mesterskap enn de gjør på en 3-6 seriekamper, mener jeg. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Folk som er lag i Norge her, hvem har dere som Sjef for Ungdomsutvikling? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Enkelte dager er FM bedre enn andre... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Folk som er lag i Norge her, hvem har dere som Sjef for Ungdomsutvikling? Bjørn Erik Brandt, men har nettopp startet opp en ny save, så har ikkje fokuser på ansatte enda. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 respekt til deg som knuste barca med twente! har gjort det samme med liverpool, er en fantastisk følelse forøvrig, hvordan er summer updaten, er det mye forandringer? vet ikke om jeg tørr å oppdatere,er i 2018 på saven min vil ikke fucke den opp Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Summer updaten er 100% uoffisiell, og endrer ikke på annet enn hvordan spillet er i starten, typ hvem som har rykka opp og ned og allerede fullførte overganger. Det at det i tillegg står "updated CA/PA" gjør meg veeeldig skeptisk ... Ihvertfall når fyren heter "LFCMarshall". TLDR, den kommer ikke til å forandre noe for deg. Styr unna. Endret 10. juni 2013 av DurinVIII Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 LFCMarshall er vel "kjent" for å lage en av de bedre oppdateringene ? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 TIl at han gjør det helt på egen hånd som hobby, på fritiden sin er det en veldig god oppdatering. Han gjør jo ikke noen store endringer på CA/PA. Som oftest endrer han litt på de spillerne som har utviklet seg siden Januar, evt. slått igjennom osv. Men det er ikke store endringene. Han har laget updates på alle de nyeste FM versjonene og han viss du ser på hvor mange Downloads han har, men tanke på at den kom ut i helgen, så skjønner du og at det ikke er noe tull. Og han har ikke endra United til verdens dårligste lag og Liverpool til verdens beste hvor Suarez har 20 i alt, viss det er det du tror(følte det var akkurat det du hinta til). Lenke til kommentar
Mados Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Riktignok FM12, men Messi på free transfer til Lyon! Gikk ned ca. 700 000/uke i lønn også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå