Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte aldri noen videre update etter jubelsesongen min.

 

Tredje sesong så ut til å bli konge. Seks runder før slutt lå jeg 4p foran og hadde "kontroll". Så nektet spillerne å spille og de ble uavgjort og tap i hytt og pine. Endte med at jeg tre runder før slutt lå poenget bak Ajax og der ble jeg til sesongslutt. Fikk samme poengsum som i fjor og. Da vant jeg med 6p, året etter var det ikke nok. Kom til 1. utslagsrunde i CL, der røk jeg for Dortmund. Litt nedtur-sesong kan man vel kalle det.

 

Fjerde sesong er godt i gang nå. 14 kamper inn i serien leder jeg med 3p. Var latterlig uheldig med CL-gruppen min der det var ett lag fra 3. seedgruppe som var tøffe, Milan. De fikk jeg. Gruppen ble FC Bayern, FC Twente, AC Milan og Partizan. Før siste runde er jeg 3p foran Milan og ett poeng bak Bayern, som jeg møter. Må vel ha poeng for å gå videre fra gruppen, så sant ikke mål i innbyrdes oppgjør går foran målforskjell generelt. I så fall er jeg videre allerede.

Lenke til kommentar

Summer updaten er 100% uoffisiell, og endrer ikke på annet enn hvordan spillet er i starten, typ hvem som har rykka opp og ned og allerede fullførte overganger. Det at det i tillegg står "updated CA/PA" gjør meg veeeldig skeptisk ... Ihvertfall når fyren heter "LFCMarshall".

 

TLDR, den kommer ikke til å forandre noe for deg. Styr unna.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

TIl at han gjør det helt på egen hånd som hobby, på fritiden sin er det en veldig god oppdatering.

Han gjør jo ikke noen store endringer på CA/PA. Som oftest endrer han litt på de spillerne som har utviklet seg siden Januar, evt. slått igjennom osv. Men det er ikke store endringene.

Han har laget updates på alle de nyeste FM versjonene og han viss du ser på hvor mange Downloads han har, men tanke på at den kom ut i helgen, så skjønner du og at det ikke er noe tull.

 

Og han har ikke endra United til verdens dårligste lag og Liverpool til verdens beste hvor Suarez har 20 i alt, viss det er det du tror(følte det var akkurat det du hinta til).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...