Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Noen her som har tips til brukbare reserve keepere? Har nå bare Ter Stegen som første keeper etter at han andre la opp og da har jeg ingen andre keepere i stallen som kan være en back up :p

 

Spiller med Napoli og er i 2015/2016 sesongen. Har ikke allervedens med penger igjen, men har da noe til en keeper hvis jeg får noen tips ;)

Fikk nettopp Ospina på free transfer med Twente. Er sikkert ikke så dyr ellers heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter og hatt 1 save på FM13 til no(15sesonger blei det på den) så ønsker eg no ny save og lurer på om noken her har gode tips om lag? Tenkte ett lag som er litt nere i divisjonene eller eventuelt spennande lag i top divisjonen. Og vill ha fra dei bedre ligane men helst ikkje England etter 13 sesonger i Arsenal tenkte eg og prøva noke anna!

Lenke til kommentar

Hatt den mest nervepirrende stunden på FM på en stund.

 

Tre runder før slutt har jeg to poeng til gode på Vitesse og 3p på Heerenveen når laget mitt finnet ut at de skal tape, mens de andre vinner. Ajax har allerede vunnet serien, mens andreplassen gir CL-kvalik. Nest siste runde vinner begge to, mens i den siste møter Vitesse Groningen borte og jeg har igjen Roda. Tidlig i kampen scorer Vitesse og jeg tenker at CL ryker, samtidig som jeg ser laget mitt gjør jobben. I andre omgang våkner plutselig Groningen og scorer 3! Vitesse taper og jeg vinner og får CL-kval! Lykke!

Lenke til kommentar

Synes det er latterlig at når jeg sender et spørsmål på melding til de på football manager siden på facebook, så svarer de meg som oftest, men når jeg spørr om det angående hvorfor runtime error dukker opp så svarer de aldri.. De bør bare gjøre noe med det i de kommende spillene sine, er utrolig surt å måtte gå tilbake å spille kamper på nytt og på nytt hele tiden, spesielt i kamper du har vunnet også..

Endret av takenboy9
Lenke til kommentar

Spiller med en 4-1-2-1-2 smal selv. Har akkurat fullført sesong 14 med S. D. Eibar. Angrepsfotballen ser bra ut, med mange løp fra midtbanen, men den er uhorvelig skummel bakover langs kantene (mål som resultat av innlegg fra kant virker dog som det absolutt mest effektive i dette spillet).

Lenke til kommentar

Eg startet ny save. Der eg ønsket ny utfordring og alltid elsket tysk fotball, så lagte meg ein tysk ung manager og tok over Hertha Berlin! Og det blei utfordring og... Sesongen startet med 10liga kamper uten seier, og alle ryktene sa att eg kom til og muste jobben. Men så snuddet det etter 3-3 kampen mot by rival og opprykk rival Union Berlin der eg klarte 3-3 på bortebane med 70min med 10mann. Og etter det gjekk alt bedre og endte til slutt på 3plass, playoff. Der eg møtte Mainz og vant 2-0 begge kampene så blei 4-0 og rykker opp!

 

Men framtida til klubben ser ikkje så lys ut fordet, er store finansproblem i klubben og alle som har kontrakt ut 2013 kommer til og gå gratis sio ingen penga og bruka på lønn. Som betyr årets spiller i Bundesliga 2, Ronny som hadde mest assist og 17mål forsvinner gratis og klubben ønsker eg skal selge spilere får og tjene penger. Så kan bli vanskelig bundesliga sesong...

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...