Brotato Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Fikk mail fra cdon kl 12 idag om at spillet er sendt, så er litt redd for at jeg ikke får spillet innen fredag. Trenger jeg egentlig denne cd/koden for å spille fullversjon? eller blir betaversjonen jeg har nå automatisk oppdatert? Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Bah ikke noe FM i dag heller, er nok stjålet fra postkassen... dårlig timing å være borte forrige uke og bo i kolliktiv med "åpen" postkasse =( Er de sendt ifra avsender da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Fikk mail fra cdon kl 12 idag om at spillet er sendt, så er litt redd for at jeg ikke får spillet innen fredag. Trenger jeg egentlig denne cd/koden for å spille fullversjon? eller blir betaversjonen jeg har nå automatisk oppdatert? CDon er som oftest jævla raske på sending. EDIT: Altså at de kommer fort frem. Endret 31. oktober 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Bah ikke noe FM i dag heller, er nok stjålet fra postkassen... dårlig timing å være borte forrige uke og bo i kolliktiv med "åpen" postkasse =( Er de sendt ifra avsender da? Heeh yup, ble sendt 24. Tviler på jeg får noe hjelp fra CDON og, er liksom ikke deres problem etter de har sendt det Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Noen andre som synes spillet er utrolig vanskelig? Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Noen andre som synes spillet er utrolig vanskelig? Var ikke direkte vanskelig Vanskeligere enn FM12 da. Men litt uoversiktelig med den nye Layouten og med dei nye funksjonene. men kommer inn i de etterhvert Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Er ikke hele poenget at det skal være litt vanskelig? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 @Dark. Jo så absolutt, men blir så frustrert når jeg taper over Arsenal Kiyev i første runde av Euro Cupen. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Forstår enda ikke at folk sier at "bugsa" er vekke? Spesielt innlegg buggen, der de står alene på annenhver innlegg. evt der d et bare er en klynge, og plutselig er ballen i mål? Foresten noen som har tips om noen gode ving/backer både høyre og venstre? er Ajax, så er ikke ALLE som vil komme. Endret 31. oktober 2012 av elx90 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 http://community.sigames.com/ logg inn her og rapporter bugs og alt som skulle være ett problem, sånn at vi kan hjelpe til med å få spillet til å bli best mulig til fredag! Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Gleder meg til Fredag! har ikke villa starta en game enda venter til Patchen kjem ut Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Falsk alarm om min pre order, en snill nabo var og hentet den (samme postkasse som meg ^^) for meg og kom med den i dag =D Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Falsk alarm om min pre order, en snill nabo var og hentet den (samme postkasse som meg ^^) for meg og kom med den i dag =D Så bra da Kos deg! Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Noen som har noen sånn typisk "må kjøpes" uansett hvem du er omtrent? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Når kommer første patch som oppdateres f.eks at Henning Berg har tatt over Blackburn? Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Når kommer første patch som oppdateres f.eks at Henning Berg har tatt over Blackburn? kanskje på fredag kommer vertfall ein Patch til fullversjonen på Fredag Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Kommer vel ikke før Fredag, med tanke på det er da release er. Når det er sagt, så digger jeg den nye deadline dayen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det store spørsmålet for meg. Skal jeg satse på å bestille det fra CDON nå og håpe at det ligger i postkassa fredag, eller kjøpe det dyrere på Spaceworld? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Må du ha spillet fysisk? Jeg skal kjøpe produkt-nøkkelen så billig jeg finner den, og så aktivere den på Steam. Funket bank i fjor, billigere enn steam, og enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå