Robbansvenske Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei, Noen ganger så lastes bilder fra mms ikke ned automatiskt. Da kan jeg velge laste ned..men ikke alltid det virker heller. Noen ganger virker allt og noen ganger veldigt ustabilt..er det leverandøren eller andorid som er feilen her? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hvilken operatør har du? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Som oftest skyldes det at du ikke har pakkedata aktivert på telefonen din. Da kan ikke MMS'en bli lastet ned. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 kjent problem for s2. pass på at mobildata er aktivert. om du får mms når wifi er aktivert, oppstår problemet du beskriver hos meg også. jeg pleier da å slå av wifi før jeg tar en manuell nedlasting av mmsen. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Ok..nå virker det igjen..skjønner ikke noe men ser ut som et kjent S2 problem ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå