Bykatt Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Her var det mye jeg liker, ja. Favoritten må være klesklypene. Jeg får assosiasjoner til at sommeren er forbi ved å se på det. Jeg har imidlertid problemer med å se bildene i stor størrelse, er det bare meg? Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Det er dårlig gjort å både poste et såpass stilig bilde, og legge ved teksten til et av Steely Dans mesterverk Viste jeg hadde hørt teksten før, Steely Dan selvfølgelig! Fine klesklyper! Ingen problemer med å få opp bildene stort her. Endret 6. oktober 2012 av twoeyes Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 6. oktober f/2.2, 1/100 sek, Iso 1800 i find that i'm not there fant ut at det var på tide å slå et slag for det prentensiøse og menigsløse Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Har ikke peiling på hva motivet er, men det er mystisk og oppskrapet i alle fall. Apellerer til fantasien. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Klesklypene er luftige og fine og litt poesi er aldri av veien! 6. oktober-bildet er ganske mystisk, men det funker. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Du har postet mange intressante og varierte bilder! Fine linjer og luftige fargetoner i 5. oktober og 6. oktober er herligt mörk og mystisk. Skjönner ikke helt hva det er, men jeg liker det. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 7. oktober f/2, 1/320 sek, Iso 100 (...after) the boy with the gun He knows well his wicked ways A course of bitterness A grudge held from his childhood days As if life had loved him less Reading down his list of names He ticks them one by one He points the barrel at the sky Firing shots off at the sun... Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Flotte bilder! Jeg liker det enkle, men virkningsfulle du oppnår med dem. Holder en knapp på dag 4, men... Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) 8. oktober f/3.2, 1/100 sek, Iso 400 Who can take the sunlight, sprinkle it with dew Cover it with chocolate and a miracle or two The Candy Man, the Candy Man can The Candy Man, the Candy Man can He mixes it with love, makes the world taste good ...eller se inn i kameraet til pappa så skal du få drops etterpå... Endret 8. oktober 2012 av bObleJet Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Flott portrett - han fortjener kanskje 2 drops Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Siden han er sin far sin sønn, tok han hele posen. Men heller det enn at jeg måtte ut å leke i regnværet... Flott portrett - han fortjener kanskje 2 drops Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Knallhardt nostalgipreg på 7. oktober. Etterbehandlingen understreker det selvfølgelig, men denne "oppsatsen" ser ikke helt ny ut. Vel utført portrett i dag. Både skarpt og behagelig, og fanger et uttrykk (melankoli?). Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) 9. oktober f/3.2, 1/200 sek, Iso 1000 En traurig dag på fotofronten, tok en kjapp tur etter middag og kom egentlig bare hjem med disse to bildene (og hundebæsj på skoene ). Hadde egentlig tenkt å begå et stilleben bestående av et stort glass Laphroaig quarter cask, litt deilig søt panda lakris og den nyankome 3 disc utgaven av ELP's klassiske Tarkus. Kanskje jeg skal gjøre alt foruten stillebenet... f/4, 1/100 sek, Iso 800 Endret 9. oktober 2012 av bObleJet Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Spoileren ble veldig stram og fin, men "skjedde" allikevel mer i det valgte utsnittet. Sånn sett er jeg enig i valget. Så slitent at det blir fotogent. Stillebenoppsettet har jo den fordelen at det kan nytes samme om du tar bilde av det eller ei. Men du kan jo forsøke igjen en annen dag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 9. oktober faller i smak. God komposisjon og fine teksturer. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 6. oktober bilde er min absolutte favoritt! Utrolig bra abstrakt! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fint portrett bilde. Fin komp i det siste. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Morsomt og personlig portrett. Jeg tenkte lørdagsgodt... Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 10. oktober f/2.5, 1/100 sek, Iso 180 my gift of silence litt lett underholdning til å gå til dagens bilde i spoiler http://www.youtube.com/watch?v=aoU5kdkQw3A Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 11. oktober f/8, 1/100 sek, Iso 1800 the road to nowhere Har begått et stilleben, og ja smaken var bedre enn bildet. En rund og fin Glenmorangie 12 år gammel Quinta Ruban, og søt lakris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå