Gintoki Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hey. Har en htc one x med 32gb lagring. Men nårjeg bruker Treesize for å se hva som tar mest plass så står det at bare 7gb er brukt, men har egentlig bare 120mb igjen. Åssen kan det ha seg? Åssen kan jeg sjekke hva som egentlig stjeler resten av plassen? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Gå til innstillinger -> apper "Alle applikasjoner" -> meny -> sorter etter størrelse Du kan også gå til innstillinger -> lagring Da får du opp hvor mye du har igjen på både intern lagring og "telefonens lagrinsområde". Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Det viser at jeg bare har 30mb med apps og bare 170mb igjen av lagring på internminne. men 1gb igjen av 2.2gb på telefonminne. Men står at det bare er 7gb med ting på internminne. Endret 29. september 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 SD kortet som er på 32GB minne? Ta å koble kortet til PCen og se hva den viser. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Den viser som sagt at telefonen bare bruker 7gb minne, samme med astro file manager på mobilen viser det samme, mens telefoninstillingene viser at den er 99% full med bare 128mb ledig. Endret 30. september 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Fikk fiksa det, jeg bare tok en backup av hele minnebrikka med de tilgjengelige 7gb med data å sletta resten via telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå