vlc Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg har jobbet i hele sommer og tjent opp litt feriepenger som vil bli utbetalt til førstkommende sommer. Problemet er at jeg er litt short på cash om dagen, og lurte på om det er mulighet for å be om forskudd på oppsparte feriepenger? Lenke til kommentar
Gjest medlem-274603 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) På flere plasser er man nødt til og ta ut ferie for og få ut pengene.. Så det kan du kun spørre bedriften om.. Endret 29. september 2012 av medlem-274603 Lenke til kommentar
Lillesøster Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg har jobbet i hele sommer og tjent opp litt feriepenger som vil bli utbetalt til førstkommende sommer. Problemet er at jeg er litt short på cash om dagen, og lurte på om det er mulighet for å be om forskudd på oppsparte feriepenger? Jobber der nå også? Dersom du ikke jobber der lenger, bør det være uproblematisk å få ut feriepengene for da er i realiteten arbeidsforholdet avsluttett. Men jeg mener at arbeiddsgiver har retten på sin side, til å holde pengen igjen til neste år.... Spør arbeidsgiver, så får du et svar. Lykke til 1 Lenke til kommentar
vlc Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Takker for svar! Skal ringe å høre ved neste mulighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå