Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil gjøre noe ekstra for en jente jeg ikke engang vet hvem er.

Anbefalte innlegg

Hmmm, Det er ei jente som jeg aldri har prata med men jeg har vært på samme sted som hu flere ganger og det virker som hun er innteresert/nysgjerrig på meg, Jeg skal ikke si noe sikkert men jeg er ikke redd for avslag/drite meg ut,

Jeg vet hvor hun pleier og være og hva hun holder på med ( Slapp av er ingen stalker men jeg vet det siden jeg har sett hun bruker klær som tilsvarer en viss hobby =P )

Sååeeh hva kan jeg gjøre ? Jeg tenkte egentlig og sende en rose ditt hun pleier og være ( Prate litt med de som er der og be de gi den til hu osv ) med tlf nr mitt på den,

Eller har noen av dere noen andre forslag ?

Jeg er litt gammeldags når det kommer til jenter/romantik og jeg har tenkt og forbli det =)

takk for forslag =) Anonym poster: 21d4551e1cf7854499da7e8ec8a76d79

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

>30 år: Go girl, kul plan

<30 år, madly ekkelt, du kommer til å bli sett på som sykt sær. Sånne ting funker utelukkende når dere er i et forhold.

tenkte på det samme egentlig. noen forslag ? Er ganske sikker på at hun er litt nysgjerrig på meg og har grunner for det , Men ja vet ikke helt hva jeg skal gjøre men gidder heller ikke og bare gå bort og "sjekke a opp" heller =P Anonym poster: 21d4551e1cf7854499da7e8ec8a76d79

Lenke til kommentar

Du føyer deg inn i den lange, triste rekken av forumbrukere som burde snakke til jenta de liker i stedet for å skrive om henne til andre mennesker. Det er ikke noe å tenke på, det er bare å melde sin interesse helt utvetydig og ta det som kommer.

Rosa med telefonnummeret er en god ide som burde spares til du er i et forhold som har vart litt og kanskje begynner å bli litt rutinepreget.

• Liker 2
Lenke til kommentar

jeg har vært på samme sted som hu flere ganger og det virker som hun er innteresert/nysgjerrig på meg,

Jeg vet hvor hun pleier og være og hva hun holder på med, [...] jeg har sett hun bruker klær som tilsvarer en viss hobby =P

Sååeeh hva kan jeg gjøre ?

Du har vært samme plass som henne, så hvis du har lagt merke til at du tror hun har lagt merke til deg så "vet" hun hvem du er, så det blir ikke rart om du tar kontakt. La oss si at disse klærne er snowboardutstyr og oppkledning. Neste gang du da går bort til henne å sier noe a la "Dritkult brettmotiv, designet det selv?" Plutselig har du en "naturlig" grunn til å ta kontakt og slå av noen strofer, før du fortsetter med at du har sett henne der før etc. Deretter blir dere litt kjent, du får nummeret, avtaler etter hvert å møtes igjen og finne på noe. Før du vet ordet av det har dere 3 barn, stasjonsvogn, hytte på fjellet, og en halv hund.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...