Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

bf3 crash til desktop

Anbefalte innlegg

Heisann. Har spilt bf3 i hele sommer med disse specsa uten problemer. Skulle spille det igjen i går og fikk crash pga gamle skjermkortdrivere kom det melding om. Installerte nye men etter 15-20 min med gaming crasher bf3 til desktop uten noe feilmelding. Det står ikke "not responding" engang. Da må jeg ctr+alt+del og avslutte bf3. På windows event log står det dette:

Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered.

Har maks 55 grader på cpu og 66 på gpu. i5-2500k @ 4,5ghz, gigabyte gtx 670 windforce @stock, 16gb ram.

Hva kan være feilen? Ser med litt googling at mange har hatt dette problemet.

edit: Likt problem som her. Kan det være noe feil med skjermkortet? Har ikke brukt pcn på uker før nå så det hadde vært rart. Ser ikke for meg å underklokke skjermkortet heller

Endret av paithlezz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-274603

Har du lastet ned de nyeste driverene fra nvidia? Hvis ikke, gjør det. Jeg synes dette høres ut som et driverproblem. Så laster du ned MSI afterburner (som er best og overklokke med) I msi afterburner kan du se temperaturen du har nådd, og du kan skru opp viftene på skjermkortet.

JAh, fikk ikke med meg at du hadde installert nye hehe =)

Men sett opp viftene til 50% og se om det utgjør noen forskjell, kan være vrm eller minne som når en for høy temperatur.

Endret av medlem-274603
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...