KontraBass Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Som subjektet sier så stopper mobilen opp ladingen på 13%. Dette er ved lading over natten, ser ladekurven går normal opp til 13% for så å stoppe der og ligge flat helt til jeg tar av ladingen på morgenen. Spiller ingen rolle om telefonen er på eller av under lading eller. Noen som har vært borte i dette og evnt. vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Ingen andre enn meg som har dette problemet altså? Løsningen blir vel å sende den på rep, men rare greier uansett. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Har ikke hørt om dette. Men det kan være kalibrering telefonen har av batteriet som er off. Jeg ville prøve å ta en fabrikk gjenoppretting føre jeg sender den inn. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kanskje du kunne prøvd med et annet batteri? Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Skal først prøve en gjenoppretting og se om det hjelper. Hvis ikke går det an å prøve et annet batteri ja. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Testa med annen lader? Eller prøvd denne laderen på en annen telefon? Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har nå prøvd en lader et par ganger som hører til en Logitech-mus jeg har her. Så langt har telefonen ladet seg fullt opp hver gang med denne. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Orginalladeren er sansynligvis vesentlig kraftigere enn laderen til en mus. Hvis musladeren funker bedre enn orginalladeren så er orginalladeren defekt. De nyere store telefonene har relativt store batterier som skal lades fort og krever derfor kraftige ladere. Det er flere som har slitt med dårlig lading fordi de har brukt eldre/svakere ladere på nye telefoner. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har bare brukt originalladeren før jeg testet den til musen. Logitech lader: Input 100-240V 50/60Hz 0.13A Output 5.15V 1A Samsung lader: Input 100-240V 50/60 Hz 0.15A Output 5.00V 1.0A ER Samsung laderen svakest her? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Begge er på 1A så da blir det det samme hvem du bruker. Positivt overrasket over at Logitech har levert så kraftig lader til en mus... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvis laderen til musa fungerer, men ikke den originale laderen - har du vel i bunn og grunn funnet problemet. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hei. jeg har samme problemet som deg. Jeg får ingen ladere til å lade opp telefonen. Derimot lades den fint fra datamaskinen. Sender telefonen inn til service da jeg har sett det er flere som sliter med samme problem. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hvorfor sende inn telefonen hvis det er laderen som er defekt? Jeg vet riktignok at noen produsenter krever hovedproduktet i tillegg til lader men det har jeg ikke hørt at Samsung krever. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Problemet med ladingen ble borte når jeg oppdaterte mobilen til 4.1.1. Så i mitt tilfelle var det ikke laderen likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå