Greven22 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Heisann bruker outlook både hjemme og på jobben. Problemmet er at jeg vil motta mail begges steder!!! Så ikke jeg "mister" mailen til jeg kommer hjem! Håper dere forstår hva jeg mener Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 I Outlook Express: Tools -> Accounts -> Properties (på den aktuelle mailkontoen) -> Advanced -> Hykk av "Leave copy of messages on server". Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 har ikke express.. og jeg bruker Microsoft Exchange Server på jobben. har det noe å si ? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Se om det finnes lignende muligheter i programmet du bruker. Jeg har aldri brukt akkurat det programmet, så der må jeg si pass. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 fant det ut .. er litt blind idag 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå