Magnarok Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei, nå er det endelig tilbud på K90 (tastatur) på komplett! Men jeg drar til Tyrkia idag og kommer igjen om 2 uker! Det jeg lurer på er hvor lenge de kan holde varen min på et pickup point. Har ikke mulighet til å hente varen før om 2 uker og må bestille i dag. Koster det noe i tillegg og er det i det hele tatt mulig at de lagrer varen på pickup point til jeg kommer hjem? Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Med pickup point mener du et postsenter eller post i butikk? Der kan den ligge 14 dager før den blir returnert. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Hvis du bestiller to K90, så kan jeg hente dem for deg mot at jeg får det ene Er på jakt etter et bra tastatur selv På kompletts hjemmeside står det: "Det er ulike tidsfrister for når en ordre senest må legges for levering til de ulike Pick-up-Point. For mer informasjon om tidsfrist, se aktuellt Pick-up- Point." Gå til denne linken og velg Pick-up-pointet nærmest deg. http://www.komplett....point-hovedside Evt. send ring kundeservice. Ikke send mail, fordi det kan fort gå noen dager før du får svar. Endret 29. september 2012 av moby_duck Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Hvorfor ikke bare sende pakken til et postkontor? Da kan det ligge der i 2 uker som JAYZ sier. Vet ikke hvordan det er med pick-up-pointene deres. Endret 29. september 2012 av Ayb Lenke til kommentar
Magnarok Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Med pickup point mener du et postsenter eller post i butikk? Der kan den ligge 14 dager før den blir returnert. Mener butikk, men er det posten som har 2 ukers frist? EDIT: dårlig formulert, jeg vil hente pakken på pickup point i lørenskog eller på en butikk, som da blir RIMI (jeg vet ikke om dette er det samme som posten, tror de driver en post virksomhet) Endret 29. september 2012 av noj95 Lenke til kommentar
Magnarok Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Fant ut at K90 har vanlig pris på 850kr hos Deal.no så jeg venter til jeg kommer hjem og kjøper det der i fra istedet. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Med pickup point mener du et postsenter eller post i butikk? Der kan den ligge 14 dager før den blir returnert. Mener butikk, men er det posten som har 2 ukers frist? EDIT: dårlig formulert, jeg vil hente pakken på pickup point i lørenskog eller på en butikk, som da blir RIMI (jeg vet ikke om dette er det samme som posten, tror de driver en post virksomhet) Hvis du vil at den skal leveres på en Rimi butikk, så er det posten som leverer. Da er det en såkalt post-i-butikk og pakken vil ligge der i to uker ( totalt 14 dager) før den blir returnert til avsender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå